Vettela zastavila až technická porucha, do té doby si s neklamnou dominancí udržoval vedení v závodě. V tomto ohledu velmi připomíná dvojnásobného šampióna Alberta Ascariho, který se často ve startovním poli ztrácel, ale jakmile urval vedoucí příčku, soupeři ho spatřili až v cíli na stupních vítězů.
Horner si myslí, že vylepšený model RB8 budeme vídat na čele častěji. Většina týmu se do popředí výsledkových listin dostává díky odlišným charakteristikám okruhu a okolním teplotám. V případě Red Bullu to však, podle Hornera, už platit nebude.
„Naše auto je v drtivé většině podmínek velmi silné, takže se budeme snažit vyždímat z vozu maximální výkon a být v Silverstone velmi silní,“ říká Horner.
„Fernando (Alonso) tady byl v loňském roce velmi silný, zejména v druhé polovině závodu, tudíž očekáváme zajímavý víkend. Ještě nejsme ani v polovině šampionátu, ale cítím, že za sebou máme opravdu hodně zajímavého ježdění.“
Vettel odstartoval v GP Evropy z pole-position a dlouhou dobu vedl. (foto: Red Bull Racing)
Výkony týmů a jezdců se liší okruh od okruhu, ale tři pole-position v poslední třech závodech dává Red Bullu reálnou naději na stabilitu. „Samozřejmě je DNF zklamáním. Pokud se nepletu, jde o první technické odstoupení od Koreji 2010. Nicméně jsme se poučili a nic podobného se již opakovat nebude,“ pokračoval Horner.
Nebýt technické poruchy, stal by se Vettel prvním dvojnásobným vítězem letošní sezóny. Rychlost Red Bullu podtrhuje i Mark Webber, který se ve Valencii probojoval z 19. místa na čtvrté.