Podle něj tato oblast patří k těm, kde je zapotřebí odvést ještě více práce: "Myslím, že jsme mohli být agresivnější, jenže nás o čas pro vývoj obral fakt, že jsme museli vůz homologovat před prvními jízdami zde," prohlásil včera v Jerezu Ascanelli. "Dostali jsme se do bodu, kdy jsme museli začít s nárazovými testy. Zkoumáme další řešení."
Neznamená to však, že by předělávali celé auto - podobně jako minulý rok v Belgii, kde nasadili pouze mnohem delší a plytčí nos: "Nebudu dělat další šasi, ale myslím si, že udělám další nos. Stejně jako minulý rok, akorát že to tehdy trvalo trochu dlouho. Snad na to budeme letos lépe připraveni."
Nový monopost STR7 označil za "revoluční evoluci," jelikož návrh zahrnuje několik agresivních vylepšení, které představili minulý rok - jako například extrémně podseknuté bočnice - to jsou letos ještě podseknutější, protože k chlazení slouží navíc další otvor pod airboxem.
Rozhodnutí prodloužit převodovku padlo v důsledku volby zkrácení šasi z aerodynamických důvodů. "Opět jsme bočnice zvedli a přesunuli chlazení za hlavu pilota. Šasi je kratší, obsahuje delší převodovku, takže uvidíme," dodává Ascanelli.
Bočnico vozu STR7 (foto: Scuderia Toro Rosso)