Marussia letos opět bez KERSu

Petr Hlawiczka, 27. ledna 2012, 06:15 Google+

Marussia se navzdory původním prohlášením překvapivě rozhodla, že i letošní sezónu Formule 1 odjede bez systému pro rekuperaci kinetické energie (KERS).

Počet komentářů:  2 komentáře (Poslední 27.01. 16:32) Napište svůj názor
virgin

virgin | foto: Manor Racing

Sdílejte článek

Tým se za probíhající velké restrukturalizace a přepracování celého vozu, který byl v minulosti vyvíjen pouze pomocí počítačů, rozhodl, že by jejich pokrok mohl být narušen, pokud by se snažili během současného plného vytížení ještě o nasazení KERSu.

Ačkoliv se tím tak připravují  zhruba o 0,45 sec na kolo, věří, že tento krok pro ně bude užitečnější z dlouhodobého hlediska, než kdyby se tento systém narychlo snažili nasadit. Z podobných důvodů se podobně loni rozhodl Team Lotus (nyní Caterham), ten však letos KERS od Red Bull do svého vozu zakomponoval.

"Vzhledem k pokrokům, které chceme letos učinit, se musíme nejprve a hlavně zaměřit na aerodynamiku, protože díky ní můžeme získat více. Hledáme spíše sekundy, než desetiny," vysvětluje šéf týmu John Booth pro Autosport.

marussia

"Při širším rozhledu současnou technologii shledáváme neuvěřitelně drahou, ačkoliv koncept regenerativního brzdění s ohledem na životní prostředí podporujeme. V našich provozních nákladech by však [KERS] představoval významnou položku, což neladí s naším původním prohlášením o nízkonákladovém týmů F1 v éře omezování nákladů," dodává Booth.

Vytisknout

Diskuze: Marussia letos opět bez KERSu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 2, poslední 27.01.2012 16:32 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 2 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lotus

Fernandes: Cílem je získat bod, když budeme mít štěstí, tak i dva

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud