Tým se za probíhající velké restrukturalizace a přepracování celého vozu, který byl v minulosti vyvíjen pouze pomocí počítačů, rozhodl, že by jejich pokrok mohl být narušen, pokud by se snažili během současného plného vytížení ještě o nasazení KERSu.
Ačkoliv se tím tak připravují zhruba o 0,45 sec na kolo, věří, že tento krok pro ně bude užitečnější z dlouhodobého hlediska, než kdyby se tento systém narychlo snažili nasadit. Z podobných důvodů se podobně loni rozhodl Team Lotus (nyní Caterham), ten však letos KERS od Red Bull do svého vozu zakomponoval.
"Vzhledem k pokrokům, které chceme letos učinit, se musíme nejprve a hlavně zaměřit na aerodynamiku, protože díky ní můžeme získat více. Hledáme spíše sekundy, než desetiny," vysvětluje šéf týmu John Booth pro Autosport.
"Při širším rozhledu současnou technologii shledáváme neuvěřitelně drahou, ačkoliv koncept regenerativního brzdění s ohledem na životní prostředí podporujeme. V našich provozních nákladech by však [KERS] představoval významnou položku, což neladí s naším původním prohlášením o nízkonákladovém týmů F1 v éře omezování nákladů," dodává Booth.