"Máme v plánu dorazit s ním k prvnímu testování. Jako vždy to bude těsné, ale byl bych velmi zklamaný, kdyby se nám to nepovedlo," říká Newey pro Autosport.
Přiznává, že letošní pravidla vyžadující crash testy a homologování šasi mohou být potenciálním kamenem úrazu. Jak už jsme vysvětlovali minulý týden (viz zde), týmu musí kvůli novým regulím vše o 5 týdnu uspíšit.
Nestačí totiž splnit požadavky FIA před prvním závodem, ale již před prvním testem. Mercedes kvůli tomu již například oznámil, že v něm jeho nový monopost MGP W03 neuvidíme, nový Stříbrný šíp by měl vyjet na dráhu až v Barceloně.
"Jedna věc, která je letos odlišná, je to, že musíme projít všemi crash testy, než budeme připuštěni k testování. Každému to působí trochu starostí, protože občas se může stát něco neočekávaného."
První kroky Red Bullu RB7 během předsezónního testu ve Valencii
(foto: Red Bull Racing)
"Pokud se něco vážného stane letos, pak nejen, že nemusíte stihnout první test, ale může to narušit také ten druhý i třetí. Je to zkrátka jen o tom - vyjet včas," dodává Newey.