I když tomu výsledky z Koreje neodpovídají, tak byla Vaše rychlost docela dobrá - je to tedy důvod k optimismu?
Rychlost v Koreji byla dobrá. Z části za to vděčíme specifické charakteristice trati. V Koreji měla většina soupeřů v závodě problém se spodkem auta. Nás to ovlivnilo mnohem méně. Auto jsme ale dále modifikovali a zlepšili a doufáme, že ve zbývajících závodech budeme moci předvést dobré představení.
Jak moc simulací nové trati máte? Co musí být připraveno dopředu a co se nechá až na místo samotné?
Je zde hodně věcí, které mohou být simulovány ještě před startem na nové trati. Nějaké základní simulace setupu nám mohou v určitých oblastech ukázat jasný směr, například určité základní věci, jaké zadní křídlo se bude hodit, jaké použít pružiny, s jakou jet výškou, ale i jak bude vypadat spotřeba paliva.
Dále také můžeme zjistit, co budeme potřebovat pro chlazení auta, jak moc efektvní bude DRS atd. I když toho v přípravě uděláte opravdu hodně, tak pořád zůstavájí určité věci, na které bude moci tým reagovat až přímo na místě, jako jsou například velikost gripu asfaltu, vliv nerovností na trati na optimální nastavení tlumičů, nahuštění pneumatik atd. Dám vám jeden příklad, 3% změna v přilnavosti asfaltu bude znamenat změnu časů na jedno kolo v hodnotě 1 sec.
Jsou zde nějaké základní podobnosti s tratěmi, které jsme mohli vidět již dříve v kalendáři?
Tato trať má určité konvenční vlastnosti, jsou zde přiměřeně obtížné zatáčky a rozumně dlouhé rovinky. Co se způsobu týče, tak jsou všechny tratě relativně podobné, s podobnými rovinkami i zatáčkami. Opravdový charakter trati se ukáže až tam začnete závodit. Tato trať vypadá, že by mohla jezdcům poskytovat určitou výzvu a jsem si jistý, že bude velice oblíbená.
Jak by mohly poslední tři závody sedět autu?
Máme trochu starosti s Abú Zabím, protože ta trať má určité vlastnosti tří tratí, kde se nám letos nedařilo. I tak dá tým do Abú Zabí i dalších dvou závodů letošní sezony vše, abychom získali maximální výkon z našeho R31.