Allison o Nürburgringu i výkonnostním propadu Renaultu

Pavel Šašek, 18. července 2011, 12:57 Google+

James Allison, technický ředitel Renaultu, promluvil o plánech Renaultu na druhou polovinu sezony. Po dobrém úvodu sezony výkonnost týmu klesla, v Silverstone měl Nick Heidfeld co dělat, aby si dojel pro čtyři body...

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 18.07. 14:18) Napište svůj názor
Renault

Renault | foto: Renault Sport F1

Sdílejte článek

Co jste se naučili z VC Velké Británie?
Allison: Bohužel jen to, že i když se v závodě dokážeme dostat na body, nejsme dost rychlí.

Co očekáváte od VC Německa?
Allison: Doufám, že s novými úpravami na voze se začneme vracet tam, kde jsme byli na začátku sezony.

Nürburgring - jaké výzvy poskytuje tento okruh?
Allison: Nürburgring nemá žádné výjimečné vlastnosti, ale vždy otestuje celkový výkon vozu. Neobvyklé je pouze to, že sem jezdíme jen jednou za dva roky. Na data z loňského roku se při závodech běžně díváme, ale u dva roky stará data z Nürburgringu již tak užitečná nejsou.

"Zlepšovali jsme se moc pomalu a proto ztrácíme," říká Allison

Po dobrém startu sezony se Renault propadl dozadu, jak si to vysvětlujete a jak to chcete vyřešit?
Allison: Je snažší to vysvětlit než s tím něco udělat. Formule 1 je známá jako tvrdý sport, který vyžaduje neustálé zlepšování. Pomalé zlepšování je stejné jako pokles výkonu. My se prostě zlepšovali moc pomalu. Přijít na to je snadné, ale najít řešení ne. Jsem si jistý, že se to brzy zlepší, ale raději bych nechal mluvit vůz během jednotlivých závodů a přestal jen mluvit o tom, co přivezeme za vylepšení.

Vytisknout

Diskuze: Allison o Nürburgringu i výkonnostním propadu Renaultu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 18.07.2011 14:18 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Ferrari

Massa: Stále bojujeme o titul

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud