Problémy se mají týkat konfigurace s novými výfuky, které Ross Brawn zatím "na žádném jiném voze neviděl."
Je pravdou, že vylepšený vůz MGP W02 neprošel předepsanými crash testy? "Nebudeme to komentovat," odpověděl Haug vyhýbavě na tento dotaz britskému Autosportu. "Ale nemělo by to pro nás být překážkou," dodal.
Výkonný ředitel Nick Fry dnes v rozhovoru uvedl, že Mercedes nepanikaří, přestože do prvního závodu v Austrálii musí dle Brawna alespoň o sekundu na kolo zrychlit. Věří, že nové díly pro nadcházející testy v Barceloně - přepracované výfuky, nové přední křídlo, deflektory a bočnice - pomůžou vylepšit formu jejich vozu.
"V Barceloně budou určité rozdíly. Myslím, že uvidíte vzestupný trend, k panice máme daleko. Michael naši situaci chápe. Všichni závodní piloti chtějí být od počátku nejrychlejší, to je jejich přirozeností," uvedl Fry.