Jenson Button se Sebastianem Vettelem byli jedinými piloty, kteří byli v boxech odbaveni do čtyř vteřin.
Red Bull bodoval i v případě zastávky Marka Webbera ve 43. kole závodu, spolu s Kobajašim byli druhou dvojicí, která se u mechaniků zdržela nejkratší čas (Webber s podstatně lehčím vozem zvládl o něco rychleji průjezd boxovou uličkou včetně zastavení a rozjezdu po výměně pneumatik).
Čtveřice pilotů (Liuzzi, Glock, Schumacher, Kovalainen) musela čekat při horečných akcích v boxech po výjezdu safety-caru na odbavení svých týmových kolegů, což způsobilo delší dobu stání vedle svých garáží.
Jak vypadaly stinty jednotlivých pilotů? Všichni sice plánovali pouze jednu zastávku, žel dva z nich se boxovou uličkou projeli dvakrát: Vettel kvůli penalizaci a Lucas di Grassi, protože po první zastávce měl problémy s jedním kolem a k mechanikům se hned znovu vrátil.
Většina pilotů si svou zastávku odbyla při výjezdu safety-caru kolem 15. kola. Krom Barrichella, Buemiho, Liuzziho a Jamamota všichni Velkou cenu Maďarska začínali na super-měkké směsi. Pouze Brazilec na ní vydržel až do 55. kola a předvedl tak nejoriginálnější strategii, po níž si odváží z Maďarska bod za desáté místo.
Nejdelší jízdu na jedné sadě pneumatik Button, Liuzzi a Jamamoto - celých 56. kol. Z toho posledně jmenovaný Japonec dokonce na měkčí sadě pneumatik.
Zelený kroužek = super-měkká (option) směs; černý kroužek = střední (primary) směs