Barrichello přiznává slabiny motoru Cosworth

Petr Hlawiczka, 28. května 2010, 06:30 Google+

Rubens Barrichello včera připustil jisté zklamání z výkonu týmu a zároveň připustil, že motor Cosworth má jisté slabiny. Vrátil se také k nehodě v Monaku

Počet komentářů:  3 komentáře (Poslední 28.05. 12:35) Napište svůj názor
Williams

Williams | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

Rubens Barrichello je velmi zkušeným pilotem, zároveň také profesionální. Když byl dotázán na to, jaké má z motoru Cosworth pocity, nezatratil jej. Pochválil své motoráře za tvrdou práci, ale v jeho hlase bylo cítit, že skrývá jisté zklamání. Nakonec také prozdradil, co je na motoru nejvíce trápí.

"Vzhledem k první sezóně si vedou [Cosworth] docela dobře. Od celého balíku jsme čekali, že bude lepší, ale když se dostanete do Q3 [poslední část kvalifikace], tak bych řekl, že to není tak špatné - a to jej nemáme tak dobrý jako Force India či Renault," popisuje Barrichello.

barrichello

Monoposty indické stáje pohání Mercedes, Renault si dělá vlastní motor, které od nich odebírá i nejrychlejší tým šampionátu - Red Bull. Pohonná jednotka tvoří však pouze část celkového balíku. Co tedy Brazilec vnímá jako slabinu u Cosworthu?

"Cosworth se sám o sobě velmi snaží vyřešit problémy. Máme nějaké potíže, které se týkají toho, že motor má sice na počátku dobrý výkon, ale během svého životního cyklu ztrácí sílu, možná o něco více než ostatní motory. Snažíme se s tím pracovat a uvidíme, kam to budeme moci dotáhnout," dodává Brazilský pilot.

Zdá se tedy, že na kolísání formy Williamsu má vliv i agregát Cosworthu. Týmy jich mohou během sezóny v 19 závodech bez penalizace použít pouze osm.

Vytisknout

Diskuze: Barrichello přiznává slabiny motoru Cosworth

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 3, poslední 28.05.2010 12:35 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 3 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Webber, Mark

Red Bull v Istanbulu s mnoha změnami - včetně F-kanálu!

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud