Scuderia prohlásila, že si nedělá obavy o spolehlivost svých agregátů, přestože kvůli nim musel v Malajsii odstoupit Fernando Alonso či oba vozy Sauberu.
"Provedli jsme důkladný průzkum toho, co se stalo. Tyto dva [Alonsův a stejná chyba u obou Sauberů - pozn. aut.] problémy spolu nijak nesouvisí. V Sepangu selhal Fernandův motor kvůli konstrukční vadě - s takovým typem závady jsme se během zimy vůbec nesetkali. Věříme, že v tom velkou roli sehrál způsob, kterým s ním pilot během závodu zacházel, protože měl už od startu problémy s řazením.
Není zde ani žádná spojitost s problémy, které potkali během posledního závody motory Sauberu. Ty byly podle nás způsobeny vadou senzorů elektroniky," prohlásil šéf oddělení motoru a elektroniky Luca Marmorini.
Letos může každý pilot použít bez penalizace maximálně osm motorů, což znamená, že pět z nich musí vydržet dva závody a tři motory tři závody.