„Potřebujeme bojovat s nejlepšími a vyhrát, myslím si, že už jsme v F1 dost dlouho a nadešel čas na první vítězství. Potřebujeme velmi slušné výsledky.“
Vedení automobilky má pro program F1 pochopení, závodní stáj operovala podle neověřených zpráv s největším rozpočtem. Loňská sezona byla proti tragickému roku 2007 poměrně úspěšná, ale na bez dalšího zlepšení se vítězství nedostaví.
„Kvůli krizi má potíže každý výrobce aut, každý tým a ani Toyota není výjimkou. Podle mého nejsou náklady tím, co nakonec rozhodne o odchodu, ale poměr mezi náklady a výsledky."
Jen omezení nutných investic a velmi dobré výsledky zajistí Toyotě klid k práci a budoucnost ve formuli 1.
Otázkou však je, čím chce Toyota své soupeře bojující o vítězství dohnat a překonat, když s největší pravděpodobností do Austrálie vůbec KERS nepřiveze a zabývá se seriózně možností, nenasadit ho ani v jednom závodě sezony 2009.
V Kolíně byly vyvíjeny dvě šasi, jedno s KERS, druhé bez systému rekuperace energie, které je lehčí a umožňuje větší variabilitu pro vyvážení a dosažení lepších jízdních vlastností.
„KERS nemá s technologiemi používanými u hybridních sériových automobilů nic společného, proto si myslím, že by bylo jeho nenasazení omluvitelné," uvedl včera šéf týmu F1 Yamashina.
Myslí to Japonci vážně nebo jde o hru a matení soupeřů? Při testech je u nového TF109 KERS používaný...