Ďalší dôvod pre koniec F1 v Magny Cours?

Marcel Letko, 30. června 2007, 10:32 Google+

Počas piatku sa udiala na okruhu v Magny Cours kuriózna situácia, keď vozy Anthonyho Davidsona a Tonia Liuzziho spolu kolidovali priamo v priestore pitlane.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Davidson, Anthony

Davidson, Anthony | foto: Super Aguri Formula 1

Sdílejte článek

Britský pilot v službách stajne Super Aguri si myslí, že na príčine incidentu bol priúzky prejazd boxovou komunikáciou.

V krátkosti si pripomenieme, čo sa vlastne stalo. Davidson opúšťal svoju garáž, ale na okruh sa nedostal, pretože jeho Super Aguri kolidovalo so zadnou časťou monopostu Toro Rosso pilotovaného Vitantoniom Liuzzim. Pri náraze došlo u monopostu japonskej značky k poškodeniu predného krídla.

Anthony Davidson objasňuje situáciu:
„Z boxov som dostal pokyn, že môžem vyraziť na trať. Monopost, s ktorým som nešťastne kolidoval som vôbec nevidel, preto som ho neúmyselne trafil. Dokonca som ani netušil, že kto v monoposte sedí. V Magny Cours prechádzame boxovou komunikáciou vo veľmi nízkej rýchlosti, keďže všetko je tu príliš úzke a tesné. Spomínam si, že podobný incident sa vo Francúzsku udial pred pár rokmi a jeho hlavnými aktérmi boli Michael Schumacher a Mark Webber.“

Davidsonove slová o nedostatočnom priestore pitlane potvrdil aj manažer tímu Daniel Audetto. Zároveň dodal, že ak si chce Magny Cours aj v budúcnosti udžať pozíciu oficiálnej trate MS F1 musí prijať náležité opatrenia ohľadom vylepšnia infraštruktúry trate...
 
Aj napriek faktu, že Bernie Ecclestone uzavrel s vlastníkom okruhu exkluzívnu zmluvu do roku 2011 už teraz sa pošuškáva, že v Magny Cours vidíme najrýchlejšie monoposty sveta posledný krát.. Viacerí by totiž radi premiestnili dejisko VC Francúzska do Paríža, ba dokonca sa objavili aj špekulácie o bizarnej realizácii usporiadať grandprix v starobylom Versailles. Všetky plány však potrebujú na samotné uskutočnenie nejaký čas a ak by Magny Cours prišlo o svoj štatút, po prvýkrát od roku 1955 by sme v oficiálnom kalendári nenašli Veľkú cenu Francúzska.

Vytisknout

Diskuze: Ďalší dôvod pre koniec F1 v Magny Cours?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Alonso, Fernando

Alonso má stále šancu uspieť

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud