"Na výroky pana Mosleyho nebudeme žádným způsobem reagovat," řekl tiskový mluvčí sdružení automobilek (GPMA).
Max Mosley změnil strategii a rozhodl se postupovat tvrdě. S výrobci automobilů přestal jednat o budoucnosti F1 a chladnokrevně diktuje pravidla, která budou v F1 platit od roku 2008, kdy vejde v platnost nová concordská dohoda, na kterou zatím přistoupili pouze Ferrari, dva týmy Red Bullu, Williams, Midland a Super Aguri.
Hlavním cílem FIA je získat pod kontrolu náklady na provoz týmů F1, aby dostaly větší šanci soukromé týmy, které jsou schopny financovat pouze rozpočet řádově menší než jsou dnešní rozpočty továrních stájí. Jenže omezování prostoru pro investice, omezování nových technologií a zvyšování podílu jezdce na výsledku týmu, to jsou všechno věci, které odpuzují automobilky. Ty proto začínají znovu hrozit založením vlastní série.
Foto: Panasonic Toyota Racing