Loni byl Red Bull jediným týmem, který dokázal Mercedes porazit - Danielovi Ricciardovi se to podařilo dokonce třikrát, a mezi konstruktéry skončil druhý. Věřil, že se mu během zimy podaří stáhnout náskok Mercedesu.
Jenže problémy s pohonnou jednotkou Renaultu přetrvávají - v Austrálii byla špatná její ovladatelnost, v dalších závodech spolehlivost. V tom posledním v Bahrajnu rakouská stáj předvedla svůj nejlepší výkon, když Ricciardo dojel šestý a Daniil Kvjat se prokousal ze 17. místa na deváté. Jenže ambice má mnohem vyšší.
"Rozhodně s autem děláme pokroky. Bahrajn byl náš zřejmě nejkonkurenceschopnější víkend. Problémem je, že jezdíme s autem v tak kompromisním stavu, že s ním nejsme v optimálním rozmezí.
Naše maximální rychlosti jsou nízká, pak ořezáváme křídlo, abychom se dostali někam na rozumnou úroveň, to pak narušuje věci, jako je zahřívání pneumatik a přítlak. Nejsme s autem v rámci, kde bychom chtěli být. Ale udělali jsme velký pokrok," uvádí Horner.
Red Bull musí v nastavení vozu volit velké kompromisy, což omezuje
jeho konkurenceschopnost (foto: Infiniti Red Bull Racing)