PROHLÁŠENÍ: "V Eau Rouge nechcete, aby se něco pokazilo," říká vítězný Verstappen

Jana Šrámková, 30. července 2023, 17:27 Google+

Jak hodnotí dnešní závod ve Spa jednotliví piloti a představitelé týmů?

Počet komentářů:  23 komentářů (Poslední 02.08. 00:15) Napište svůj názor
Max Verstappen s vítěznou trofejí v Silverstone

Max Verstappen s vítěznou trofejí v Silverstone | foto: Pirelli

Sdílejte článek

RED BULL

Max Verstappen, 1. místo
Vyhrát ze šestého místa je něco nového, věděl jsem, že máme dobré auto a bylo to jen o tom přežít první zatáčku. Viděl jsem, že je to těsné a tak jsem se tomu snažil vyhnout a vyšlo to. Od té doby jsme udělali správná rozhodnutí a předjetí. Trošku jsem se sekl v provozu a DRS na startu, ale potom už jsem si mohl jet svou rychlostí. A opět jsem si to hodně užil. Po tom varování jsem zpomalil a podívali jsme se na čísla, nechcete, aby vám odešly pneumatiky a zbytečně riskovat, a dařilo se nám to. V Eau Rouge opravdu nechcete, aby se něco pokazilo. Během deště to bylo náročné, protože jste viděli kapky, ale jak moc prší jste nevěděli a tak jsem v jednu chvíli vyjel mimo. Naštěstí se nic nestalo, ale v té zatáčce nechcete, aby se něco stalo.

Sergio Pérez, 2. místo
Pro tým to byl dobrý závod. Měli jsme dobrý start a zvládl jsem předjet Charlese, což byl dnes jedním z cílů. Potom už jsem si jel po svém a Max jel ve druhém stintu velmi rychle. Tam jsem nemohl nic udělat. A od té doby už to bylo jen o tom dojet a nepoškodit moc vůz. Byla to náročná cesta, ale dnes jsme to překonali a získali pro tým dost bodů. Opravdu nyní potřebuji letní pauzu. Bylo to pár intenzivních závodů a těším se, že se vrátím silnější.

Christian Horner, šéf týmu
Je to neskutečná půlka sezóny. Je to týmová práce a každý dělá svou část. To tým dělá a je neskutečné, že jsme během dvanácti závodů a před letní pauzou neporaženi. Takto musíme dál pokračovat. Všichni si zaslouží pauzu. V Zandvoortu to bude šílené a i Monza je důležitý závod. Chceme si tu formu udržet a bereme to závod po závodě. Je skvělé získat další double. Nikdy jsem nesnil o tom, že bychom se do této chvíle dostali bez porážky. To se nikdy nepodařilo a po létě uvidíme, zda si tuto fantastickou formu udržíme a jak dlouho to zvládneme.  Vyhráli jsme 20 z posledních 21 závodů, neskutečné. Asi to není u fanoušků populární, protože je to předvídatelné, ale my se jen snažíme získat maximum je to pro nás speciální a historický moment. 1988, to je rok, kdy se něco podobného stalo a že se nám podaří to prolomit, o tom jsme nikdy ani nesnili.

FERRARI

Charles Leclerc, 3. místo
Měli jsme pozitivní víkend co se rychlosti týče. Závod byl z mé strany dobrý, ale škoda Carlose, protože rychlost jsme měli dobrou. Pokud se podíváte na Red Bull, máme stále kus práce před sebou co se rychlosti týče, protože opotřebení a tak jsou prostře před námi. Řekli mi, že mám šetřit palivo, ke konci jsem se tak trošku trápil. Ale rychlosti jsme měli a udržel jsem za sebou Lewise. Potom jsem zajel do boxů a zkusil nejrychlejší kolo a to mi trošku ulehčilo život.

Carlos Sainz, nedokončil
Útočil jsem na Lewise a předjel jsem ho v první zatáčce, myslím, že jsem to zvládl a najednou do mě někdo zezadu narazil, Oscar. Opravdu jsem nečekal, že si vybere vnitřek. Podle mého... Ve Spa už závodím nějakých sedm osm let a všichni, kdo se pokusili o to samé vnitřkem dopadli špatně, byla z toho kolize. Tak to běžně bývá. Možná to chce zkušenosti. Nečekal jsem ho tam. V jednu chvíli jsem ho viděl v zrcátku, že byl skoro na zdi, ale já se soustředil na souboj s Lewisem. Nepromeškal jsem vrchol zatáčky nebo tak, útočil jsem a Oskar atakoval mě a bylo podle mě příliš optimistické. Závodní incident, ale něco takového ve Spa nikdy nefungovalo, byl za mnou, zkusil to zezadu...

Frédéric Vasseur, šéf týmu
Jsme spokojeni s pódiem, je zasloužené a je pěkné tak ukončit část sezóny před letní pauzou. Krom toho tu bylo pár další pozitiv. Rychlost byla dobrá, na všech pneumatikách. Strategie byla správná a zastávky vyšly. Celkově si tak myslím, že jsme udělali pokrok a musíme pokračovat odtud, až se vrátíme na trať, protože jen tak může být naším cílem porazit nejbližší soupeře. Je škoda Carlose, protože mohl mít dobrý výsledek vzhledem k rychlosti, kterou měl podobnou jako Charles. První zatáčka je tu často náročná a na startu jsou závodní incidenty vždycky možné a to se dnes stalo. Nechali jsme ho na trati než začalo pršet, doufali jsme v červenou vlajku, což by znamenalo šanci, ale bylo jasné, že to se nestane a tak jsme se rozhodli závod pro něj ukončit. Bylo to jako na horské dráže, ale dnes bylo jasné, že jsme po posledních závodech, které nešly podle představ, reagovali správně. Tým si zaslouží pauzu, tvrdě poslední měsíce pracovali a když se vrátíme, chci vidět to stejné odhodlání.

MERCEDES

Lewis Hamilton, 4. místo
Moc se toho v závodě nedělo, nic kolem mě a s vozy před sebou jsem se nemohl měřit. Na začátku jsem se trápil, zadní část je náš problém, hodně to zase skákalo a vrátilo se to k tomu drncání jako loni. Držel jsem se Ferrari na pár sekund, ale blíž jsem se už nedokázal dostat, je pěkné získat alespoň nejrychlejší kolo a náskok na ty za mnout. Bylo to náročné. Nevíme, co se stalo a pro mě je to znepokojivé, podíváme se na data a pokusíme se do to příštího závodu napravit. Vím, co chci a modlím se a čekám na den, až to dostanu. 

George Russell, 6. místo
Opravdu jsem cítil, že mám na to bojovat s Lewisem o pódium. Bohužel mě zarazil Oscar v úvodním kole, když si poškodil auto v první zatáčce. To mě pár pozic stálo a pokazilo závod. Potom už to byl dobrý závod a zvýšili jsme počet našich bodů v tabulce konstruktérů. První polovina roku byla pro všechny v týmu hodně intenzivní a těšíme se na pauzu, vypneme a potom se vrátíme v Zandvoortu. Víme, že našim cílem je vyhrávat závody a věříme, že to tento rok můžeme dokázat.

Toto Wolff, šéf týmu
Trápili jsme se chvílemi s autem a zažívali zase drncání. To byla hlavní limitace. Takže máme práci, abychom pochopili víc a máme před sebou pauzu. Ale sedneme na to, projdeme data a uvidíme, co musíme udělat, abychom se posunuli. Mám pocit, že před letní přestávkou máme nakročeno správným směrem. Všichni v týmu tvrdě pracují na novinkách a chceme pokročit. Věřím, že to děláme a že jdeme správně. Nyní dobijeme baterie a vrátíme se zpět.

Aston Martin

Fernando Alonso, 5. místo
Dobrý závod, drželi jsme za sebou jeden Mercedes a jeden McLaren, takže jsme byli rychlí. Je to fajn způsob, jak vkročit do letní přestávky. Ve Velké Británii na podobném okruhu nám to moc nešlo, takže jsme měli obavy, nicméně tým změnil některé věci, což se vyplatilo. Byla to pro nás skvělá první polovina sezony. V obou šampionátech jsme třetí a za měsíc se vrátíme silnější.

Lance Stroll, 9. místo
Během víkendu nám to nic nešlo, takže je fajn získat pár bodů. Odstartovali jsme na středních pneumatikách, protože jsme na radaru viděli déšť. Na některých místech okruhu taky pršelo, ale jen jemně. Kdyby byl déšť dost silný, ušetřili bychom zastávku navíc. Takhle bylo lepší stavět dvakrát. Na opotřebených měkkých pneumatikách už v závěru nebylo možné, abych se bránil Oconovi. Z první poloviny sezony mám smíšené pocity, je před námi ještě nějaká práce.

Mike Krack, šéf týmu
Dnes to z naší strany bylo konkurenceschopné. Oba piloti podali dobrý výkon, získali jsme dvanáct bodů, což nám pomohlo udržet průběžné třetí místo mezi konstruktéry. Před letní přestávkou jsme takový výsledek potřebovali, zvýší nám sebevědomí. 

MCLAREN

Lando Norris, 7. místo
Dobrý výsledek, po startu, který byl frustrující, s tím můžeme být spokojeni. Měli jsme slabou rychlost a trápili se při předjíždění i bránění pozic na rovinkách. Takže jsme se vraceli zpět a nešlo to. Zkusili jsme něco se strategií a jediné, co fungovali byla měkká sada a potom se celý závod změnil. Dojel jsem sedmý, to je myslím to nejlepší, co to šlo. Pro tým to bylo náročné, ale získali jsme body a to se před pauzou počítá.

Oscar Piastri, nedokončil
Zklamání! Zkoušel jsem tam strčit nos v první zatáčce a dostal mě Carlos, který tam vjel. Já tam měl čumák, nemohl jsem z toho už vycouvat, takže je škoda takto ukončit závod. I tak to byl pozitivní víkend celkově a myslím, že jsme se toho dost naučili a tak si do zbytku roku můžeme tohle odvést.

Andrea Stella, šéf týmu
Po pozitivním sprintu byl závod náročnější. Oscar měl bohužel kolizi v první zatáčce, došlo mu místo a dotkl se zdi, rozbil řízení a musel odstoupit. S Landem jsme zkusili maximum, aby se udržel na bodech. Věděli jsme, že co se závodní rychlosti na rovinkách týče, jsme v oslabení a byl to problém. I tak díky strategii a Landově jízdě, která byla skvělá i v dešti na nových měkkých, získali jsme čistý vzduch a rychlost a to nám zajistilo sedmé místo. Jsme rádi za body a byla to dobrá první část sezóny. Díky všem v týmu.

Alpine

Esteban Ocon, 8. místo
Máme za sebou několik náročných závodů, takže je fajn být po nějaké době znovu na bodech. Dneska to bylo dobré, startovali jsme čtrnáctí a dojeli jako osmí. Užil jsem si několik zábavných předjížděcích manévrů, zejména na Jukiho a na Alexe. Byl to turbulentní víkend, teď si během letní přestávky odpočineme. Na závěr chci poděkovat Otmarovi, Alanovi a Patovi za jejich přínos pro tým a popřát jim do budoucna to nejlepší.

Pierre Gasly, 11. místo
Bylo to frustrující odpoledne. Měl jsem dobrý start a v první a ve druhé zatáčce získal několik pozic. Jenže pak mě v Eau Rouge zbrzdil Piastri, což znamenalo, že se přede mě dostala řada aut. To nám závod zkomplikovalo. Snažili jsme se natáhnout první stint, protože jsme věřili v déšť, ale bohužel. Nakonec jsme přešli na jednozastávkovou strategii a skončili těsně za body. Některé závody byly v první polovině sezony fajn, ale ještě musíme najít rychlost. Děkuju Otmarovi, Alanovi i Patovi za jejich úsilí.

Otmar Szafnauer, šéf týmu
Z Belgie odjíždíme s deseti body, což je oproti dvěma posledním závodům velké zlepšení. Na bodech mohl dnes skončit i Pierre, ale byl zapleten do incidentu v Eau Rouge, což mu poškodilo závod. Esteban zajel skvěle. Dnes to byl můj poslední závod s týmem, děkuji všem v našich továrnách a přeji jim do budoucna jen to nejlepší.   

ALPHA TAURI

Juki Cunoda, 10. místo
Dnes tým odvedl fantastickou práci. Auto doslova letělo a jsem rád, že jsem období před letní pauzou dokončil na bodech. Obrovská pochvala celému týmu: mechanikům, lidem v Bicesteru a Faenze, také inženýrům na trati. Je to dost dlouho, co jsem naposledy bodoval, v několika posledních závodech jsem se trápil, takže jsem hodně šťastný. Auto bylo rychlé a já se staral jenom o pneumatiky. V jednu chvíli trochu pršelo, ale naštěstí déšť záhy ustal, dokázal jsem držet tempo a jet konzistentně. Po včerejším hrozném dni jsem si nechtěl takový pocit odnést do letní přestávky, takže jsem rád, že jsem z vozu vytěžil maximum. Cítil jsem, že bych týmu mohl něco vrátit, omluvit se jim za předešlé potíže a dát jim trochu pozitivní energie do pauzy. Teď budu odpočívat, jak to bude možné, ale také se připravím na druhou polovinu sezóny.

Daniel Ricciardo, 16. místo
Upřímně, v balíku jezdců to bylo složité. Závod s volnější tratí by byl možná lepší, ale obecně jsem přesvědčen, že naše rychlost dnes nebyla bůhvíjaká. Zdálo se mi, že nejsem schopen dostat z pneumatik maximum a ve druhém sektoru se mi vytrácela přilnavost. Když jsem později jel osamocen, auto bylo konkurenceschopnější, ale se soupeři kolem sebe to bylo rozhodně těžké. Realita je taková, že to byla moje první kola na suché trati v tomto voze, ještě ho tak dobře neznám, takže jsem pořád cítil, že něco chybí, ale na to přijdeme. Mnozí se nyní těší na zaslouženou dovolenou, pro mě je situace trochu jiná, protože pauza je pro mě dobrou příležitostí pokračovat na práci v zázemí. Po několika dnech volna mě čeká posilovna a chci tréninkové dny využít ke zlepšení mé závodní kondice.

Jody Egginton, technický ředitel
V návaznosti na poslední závod cítím, že jsme udělali krok vpřed, jsme obecně konkurenceschopnější a získat bod je dobrou odměnou za tvrdou práci a vytrvalost všech členů týmu. Juki zajel dobrý závod a opravdu precizně využil všechny sady k tomu, aby obhájil TOP 10. Boj o body probíhal celý závod v přímé konfrontaci se soupeři, takže si ho zasloužil. Daniel to měl složitější, protože většinu Grand Prix strávil v silném provozu. Nepodařilo se nám ho dostat na volnou trať, abychom mu poskytli silnou sekvenci kol jako v Maďarsku. Bylo to nešťastné, nicméně jeho skvělý výkon ve včerejším sprintu naznačuje, že děláme pokroky. Stále máme co na práci, abychom dostali vůz tam, kde ho chceme mít. Už máme další aktualizace a všichni ve Faenze, Bicesteru a na trati se soustředí na intenzivní práci při vývoji vozu a zlepšení naší konkurenceschopnosti.

ALFA ROMEO

Valtteri Bottas, 12. místo
Dnešek mohu označit za solidní závod, jsem spokojen s rychlostí i zvolenou strategií. Celkově to bylo celkem jednoduché, po startu se nic moc nedělo, pokud nepočítám můj výlet na trávu, abych se vyhnul Jukimu po jeho manévru na pravou stranu. Je samozřejmé, že když má tolik vozů ve středu pole podobnou rychlost, je obtížné dosáhnout nějakého posunu, zejména s ohledem na naše postavení na startu a faktu, že nám tahle trať zrovna nevyhovuje. Pořád existuje dost oblastí, v nichž je třeba se zlepšit - závodní víkend nebyl bez problémů, pokud jde o zvládnutí povětrnostních podmínek, ale dosáhli jsme určitého pokroku. Nyní si dáme zaslouženou letní pauzu, abychom si odpočinuli a byli připraveni na druhou polovinu sezóny.

Guanyu Zhou, 13. místo
Tempo dnes bylo dobré, umožnilo mi to dostat se do pole a získat několik pozic. Myslím, že na suchu byl náš vůz podstatně konkurenceschopnější a od toho se odrazíme, abychom mohli před druhou polovinou sezóny udělat potřebná zlepšení. Vzhledem k našim startovním pozicím bylo těžké dohnat ztrátu, ale celkově jsem byl hodně spokojen s posledním stintem, kdy jsem se probil z chvostu pole na umístění v cíli. Nyní se těším, až pojedu domů na letní pauzu, vypnu a takřikajíc dobiji baterie před druhou polovinou sezóny. V Zandvoortu nás čeká trať s vysokým přítlakem, těším se, až budu opět závodit. Doufám, že tam opět získáme dynamiku a vrátíme se do boje o body.

Alessandro Alunni Bravi, zástupce týmu
Oba piloti zajeli solidní závod - na trati jsme dokázali získat nějaké pozice, umístili jsme se na dohled první desítky - a co je nejdůležitější, vyrovnali jsme se rychlostí našim konkurentům. Jako pozitivum můžeme považovat posun vpřed v těchto povětrnostních podmínkách na tomto typu trati - pečlivě náš výkon porovnáme s předchozími podobnými okruhy. Samozřejmě jsme si vědomi toho, že z našich startovních pozic se body dobývají těžko, pokud se na trati něco nepřihodí, nicméně oba jezdci dnes byli dost rovnocenní ostatním co se maximální rychlosti týče, byli schopni bránit své pozice, úspěšné útočit a posouvat se startovním polem.

Nyní nás čeká poslední úkol před zaslouženou letní přestávkou: provést analýzu první poloviny ročníku s cílem připravit významný krok vpřed, co se zejména výkonu týče. V příštích dnech nás čeká odpočinek a nabrání energie, abychom se připravili na druhou půli, která určitě bude tvrdší a těsnější. Do Zandvoortu se chceme vrátit plně soustředění, motivovaní a odhodlaní bodovat v každém závodě.

WILLIAMS

Alex Albon, 14. místo
Měl jsem dobrý start, ale byl jsem překvapen, když jsem v polovině stintu vypadl z bodovaných pozic, ovšem bojoval jsem hodně s opotřebením pneumatik. Celý víkend byl složitý a závod se nijak nelišil. Jezdili jsme s nízkým přítlakem, což je zábava, ale průjezd druhého sektoru pneumatiky hodně degraduje. Nutilo mě to k pozornosti, zejména na žluté směsi. Musel jsem k pneumatikám být méně šetrný, abych se v druhém sektoru udržel před soupeři, ale jakmile jsem chtěl gumy šetřit, hned se na mě ostatní dotáhli, takže to byl začarovaný kruh. Musíme zjistit proč jsme právě v téhle oblasti tolik bojovali - na konci závodu už byl přítlak dobrý jako na Monze, což bude naše šance opět získat body. Musíme se ujistit, že se z tohoto víkendu poučíme - až se vrátíme na tratě nám vyhovující, nesmí se podobný problém opakovat.

Logan Sargeant, 17. místo
Prvních čtyři nebo pět kol bylo dobrých, ale první zastávka přišla trochu pozdě, protože se ostatním povedl overcut, takže to je určité zklamání. Na středně tvrdých pneu jsem opravdu bojoval s degradací a myslím, že mi ani nepomohlo, kde jsem se po výměně ocitl, tedy přímo v klubku jezdců. Pro mě i Alexe to byl těžký den, takže je třeba zjistit důvody, proč jsme měli problémy. Víkend samozřejmě nevyšel podle našeho očekávání, takže cítím zklamání, ale po přestávce se vrátíme plni sil a připraveni na další závody. 

Dave Robson, vedoucí výkonu vozidel
Dnešní náročný den začal velmi dobře - Alex zvládl několik soubojů a hodně se posunul dopředu. I v druhém stintu to vypadalo dobře a zdálo se, že má věci pod kontrolou. Ale třetí stint byl plný problémů, degradace pneumatik byla vyšší, než jsme čekali. Určitě na to měl vliv o ostrý duel s vozy Alpine. Rozhodli jsme se pro třetí zastávku, což znamenalo propad a nelichotivý výsledek. Loganovo tempo i nakládání s pneumatikami bylo obdobné jako u Alexe, ale v úvodním stintu nebyl schopen dosáhnout podobného progresu, což pak další úseky závodu zkomplikovalo. Z dneška si odnášíme několik dobrých aspektů, ale působení ve Spa odhalilo také některé slabiny našeho vozu, na nichž usilovně pracujeme.

HAAS

Kevin Magnussen, 15. místo
Cítil jsem, že v tomto závodě mohu bojovat o něco víc, konkurenceschopnost byla o něco lepší. Pořád nás trápí větší degradace pneumatik než soupeře, což je podle mého názoru dnešní hlavní rozdílový faktor. Na začátku stintů to vypadalo, že bychom mohli bojovat o desátou příčku, ale odcházející pneumatiky nám to neumožnily. Myslím, že dobře chápeme, co je třeba dělat a těším se na druhou polovinu roku, nějaká vylepšení a změny na voze. Doufám, že se vrátíme do hry, pořád jsme v Poháru konstruktérů na 8. místě. Naším cílem je obhájit loňskou pozici, takže je o co bojovat.

Nico Hülkenberg, 18. místo
Degradace pneumatik je opravdu velká, navíc rychlost vozu nebyla tak vysoká, abychom mohli bojovat o body. Všechno resetujeme, přeskupíme síly, máme tři týdny na restart a doufám, že v Zandvoortu budeme silnější. Po takovém dni se cítím zklamaný, ale na druhou stranu mě těší, že jsem zpátky v F1 a všechno si užívám. Pracujeme a snažíme se s týmem vyvinout tlak, bojujeme na trati, pozitiva nad obtížnou nedělí stále převažují, ale chtělo by to už nějaký solidní výsledek.

Günther Steiner, šéf týmu
Tým dostal z našich vozů opravdu maximum, oba piloti tvrdě bojovali. Nakonec jsme náš problém s životností pneumatik nevyřešili, takže po polovině závodu jsme se propadli. Nemohli jsme se soupeři bojovat, jakmile jedeme déle, pneumatiky nás zpomalí - tady se to opět přihodilo. Známe náš problém, pracujeme na něm a doufám, že ho vyřešíme rychle. Tým celkově odvedl dobrou práci - vynucené změny na Nicově voze proběhly velmi dobře. Teď nás čeká letní přestávka a věřím, že se vrátíme mnohem silnější.

Další prohlášení budeme postupně doplňovat.

Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ: "V Eau Rouge nechcete, aby se něco pokazilo," říká vítězný Verstappen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 02.08.2023 00:15 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 23 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Sergio Pérez stojí na rozhraní mezi bytím a nebytím

Zaručené zprávy týkající se Péreze, nebo jenom (před)poslední dohady?

Vítejte v malém zamyšlení nad událostmi posledních dnů

Hrstka ohlédnutí za Maxem, penalizacemi a novou krví

Lando Norris s McLarenem

Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

Kevin Magnussen byl jedním z nejvíce rozzlobených pilotů (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

Smůla a současně hrdinský výkon - to byl Lando Norris v Kataru

Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Lewis Hamilton s Toto Wolff počítají vzájemnou spolupráci na poslední hodiny (Ilustrační foto)

Prohlášení po kvalifikaci: Očekává se závod spíše strategický než bojovný

Max Verstappen se vrátil do čela startovního pole po pěti měsících a jednom dnu (ilustrační foto)

V kvalifikaci poprvé od GP Rakouska vítězí Verstappen, Ferrari ztrácejí dech

Nico Hülkenberg vybojoval pro Haas další nesmírně důležité body.

Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

Valtteri Bottas v posledních podnicích letošní sezóny přikládá pod kotel (ilustrační foto)

Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 11:30)
    • 2. Trénink (14:00 - 15:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (11:30 - 12:30)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton si spravil chuť aspoň nejrychlejším kolem

GP BELGIE: Půvab McLarenu se rozplynul, Red Bull už tradičně dominoval

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Příliš přísná penalizace Norrise? McLaren žádá FIA o přezkoumání způsobu udělování trestů + VIDEO

  2. Russella porazil týmový dvojblok McLarenu, pořadí se měnilo na cílové rovince

  3. PROHLÁŠENÍ po Grand Prix: Odhodlání všech před posledním závodem roku

  4. V Katartu začíná nejlépe Leclerc. Mercedesy a Verstappen se ztrátou

  5. Kvalifikace na sprint vyšla nejlépe Norrisovi, Ferrari zaostává a Pérezův pád pokračuje

  6. Grand Prix pokutového bloku zvládl nejlépe Verstappen

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud