PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Tohle kolo bych nedokázal zopakovat, říká Pérez

Pavel Mandát / F1NEWS.CZ / Jana Šrámková / Robert RoBertino Pavelka / MaMa, 26. března 2022, 20:32 Google+

Prohlášení jezdců a představitelů týmů po kvalifikaci na GP Saúdské Arábie. Šok pro Hamiltona, který skončil v Q1, havárie Micka Schumachera a skvělé kolo, které z rukávu vytáhl Sergio Pérez a poprvé k kariéře se tak raduje z pole position.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Sergio Pérez testuje druhý den v Barceloně

Sergio Pérez testuje druhý den v Barceloně | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek

Red Bull

Sergio Pérez, 1. místo
To bylo moje životní kolo. Pár závodů mi to trvalo. Ale to bylo tedy něco. Neuvěřitelné. Mohl bych jet tisíc kol a tohle by pořád bylo nejlepší. Dal jsem do toho naprosto vše, to mohu říci. Nezvládl bych to zopakovat. Čekali jsme, že na Ferrari v kvalifikaci mít nebudeme a soustředili jsme se na závod, takže snad je zítra dostaneme.

Max Verstappen, 4. místo
V Q1 a Q2 to bylo velmi dobré. I moje poslední kolo po té dlouhé červené vlajce, kdy jsem vyjel na staré sadě a vypadalo to dobře. Takže jsem se cítil pohodlně. Udělal jsem všechno stejně, ale jakmile jsem obul ty nové, neměl jsem přilnavost. Bylo to, jako bych jel na úplně odlišných pneumatikách. V každé zatáčce jsem ztrácel desetinu až dvě, takže tomu moc nerozumím, co se tam pokazilo. Při té druhé sadě po dlouhé pauze kvůli červené vlajce, se všechno ochladí... Především trať. A měla by být rychlejší, ale pro mě to byl pocit, že to je přesně naopak a zpomalila se. Je to divné. Podíváme se, co se pokazilo. Není to ale konec světa, protože vidím potenciál, který ukázal Checo. Mám za něj radost, zaslouží si to. Těším se na zítřek. Myslím, že to vypadá dobře a máme také dobrou rychlost na rovince, takže doufám, že to samozřejmě zítra využijeme.

Christian Horner, šéf týmu
Jsem tak moc rád za Checa, je to 11 let od jeho startu v F1 a startoval už 215x. Je to neuvěřitelné. Tvrdě pracoval víc než jindy a to kolo bylo fantastické. Ferrari nasadili laťku hodně vysoko a Checo odpověděl opravdu neuvěřitelně. Max se trápil s přilnavostí a nemohl jet podle svého, ale je čtvrtý a to není nic tragického. Ferrari vypadá silně a konkurenceschopně, s tímto vozem začali loni hodně brzy a mít tedy Checka a Maxe v první a druhé řadě ve druhém závodě po tom úsilí, které jsme vynakládali loni, je to odměna za tvrdou práci celého týmu.

Ferrari

Charles Leclerc, 2. místo
Jsem s tím kolem spokojen. Měl jsem dobrý pocit a byl jsem opravdu šťastný. Kvalifikace byla o tom udržet auto na trati a neudělat chybu, která by mohla stát hodně. To druhé kolo v Q3 jsem na to šlápl a udělal víceméně maximum, možná tam ale mohlo být ještě trošku víc. Rozhodně jsem nečekal, že Checo vytáhne takové kolo, takže mu gratuluji. Jsem si jistý, že dnes odvel úžasnou práci.

Carlos Sainz, 3. místo
To kolo na třetí místo bylo dost dobré. Byl jsem na použitých pneumatikách, protože z nějakého důvodu mám na nich tento víkend lepší pocit. Bude to zítra vzrušující, je to hodně promíchané. Takže si budeme hrát se strategií ostatních a předjíždět, což by mělo znamenat vzrušující závod.

Mattia Binotto, šéf týmu
Nejdůležitější dnes je, že je Mick ok po té ošklivé nehodě. Co se kvalifikace týče, dnes to bylo hodně těsné, na pole position chybělo pár setin, takže si myslím, že to bylo skoro na dosah, ale nevadí, protože startovat druhý a třetí je pořád krásný výsledek a ještě důležitější je, že jsme konkurenceschopní. Prokázali jsme, že jsme rychlí i na trati s jinou charakteristikou než ta předchozí a co jsme chtěli vidět. Zítra se může stát cokoliv, safety car, červené vlajky... Bude důležité nechybovat v boxech, využít každou příležitost a rychle reagovat na nastalé situace. Takže sečteno podtrženo, musíme rychle reagovat, být ve střehu a soustředit se.

Alpine

Esteban Ocon, 5. místo
Nejdůležitější ze všeho je, že je Mick v pořádku. Byl to velká havárie a jsem rád, že je v pořádku. Na naší straně byl vůz skvělý a je dobré vidět, že jsme na této trati rychlí. Je to velmi rychlý okruh, velmi technický a musíte riskovat. Ve Q3 jsem to málem poslal do zdi, ale podařilo se mi to zachránit. Je to teprve druhý závod s tímto novým vozem a kvalifikovat se na 5. a 7. místě je skvělé a dnes bychom měli být velmi šťastní. Celý víkend jsme dobře stavěli a jsem rád, jak se auto zlepšilo během všech tréninků. Jsme v mixu, abychom zítra bojovali o solidní výsledek.

Fernando Alonso, 7. místo
Bylo dobré být v Q3 v Bahrajnu a nyní přijíždíme na úplně jiný okruh v kvalifikační úpravě a v Q3 máme oba vozy, takže je to dobré znamení pro tým. Vůz byl celý víkend rozhodně konkurenceschopný. S těmito vozy pro rok 2022 se neustále učíme pokaždé, když opouštíme garáž, a myslím si, že máme ještě větší potenciál k vývoji. Degradace pneumatik je pro zítřek stále trochu neznámá a nyní nemusíme používat pneumatiky, na kterých jsme se kvalifikovali v Q2, takže nám to dává větší flexibilitu ve strategii. Uvidíme, co dokážeme v závodě a doufejme, že si z něj odneseme hodně bodů.

Otmar Szafnauer, šéf týmu
Jsme potěšeni dnešním výsledkem kvalifikace se skvělými koly od Estebana a Fernanda, které nás zařadily do první desítky pro zítřejší závod. Od začátku víkendu jsme věděli, že máme tempo, abychom byli velmi konkurenceschopní, takže vidět, že se tvrdá práce všech v týmu vyplácí, je skvělé. Dokončena je však pouze polovina práce a body se rozdávají pouze v neděli. Dostali jsme se do skvělé pozice pro dobrý závod a těšíme se na vývoj naší strategie přes noc, abychom zajistili, že oba vozy budou velmi dobře umístěny a připraveny bodovat. Také přejeme Micku [Schumacherovi] hodně štěstí po docela děsivé havárii během kvalifikace. Doufáme, že se Mick rychle zotaví a bude v pozici, kdy bude brzy znovu závodit.

Mercedes

George Russell, 6. místo
Jsme tým a pro tým to nebyl dobrý den. Nevíme, jak přesně v současné chvíli s autem a jeho vyvážením pracovat a je nekonzistentní. Bojujeme s malým oknem, kdy funguje. Na mé straně garáže jsme tam dnes byli, opravdu nevím proč a jak. Lewisova strana to nezvládla. Bereme si z toho i ta pozitiva, ale z dlouhodobého hlediska nám to nepomáhá. Nejsme tu, abychom bojovali o páté a šesté místo, chceme víc. A byli jsme devět desetin za Checem. Máme před sebou kus práce. Byl jsem v pozici, kdy jsme vyjel a měl jsem v auto důvěru na takovém okruhu. Pokud je to na hraně, nemůžete tlačit na limit. Lewis jel během tohoto víkendu dobře, potom udělal změnu nastavení a pochopitelně neměl jistotu a důvěru v auto, aby se dostal z Q1.

Lewis Hamilton, 16. místo
Rozhodně bylo něco špatně. Nevím, co konkrétně, takže to nemohu komentovat, ale zadní část auta se prostě nechovala správně. Nevím, jaké nastavení měl George. Moje auto se v posledním tréninku zdálo být dobré a pár drobností jsem vyladil. Ale prostě jsem neměl kontrolu nad zadní částí, klouzalo to, takový problém se zvládnutím nerovnováhy, nikdy to nebylo tak zlé. Možná budu startovat z boxové uličky, abych mohl udělat nějaké změny a ujistil se, že jeho chování a rovnováha nebude taková, jako byla před chvílí. Bude to pravděpodobně nic moc závod, asi nebude moc dobrý. Omlouvám se týmu, všichni tvrdě pracují, abychom měli výsledky a pro ně je to skličující. Trápil jsem se s vyvážením a nebylo to takové, jak bychom si představovali. Ano, včera to bylo dramatické, ale jsme profesionálové a soustředíme se, jak je potřeba. Bohužel nám nevyšlo nastavení. A jaký je můj pocit z toho závodit tu? Těším se domů...

Toto Wolff, šéf týmu
Miluji soutěžení a vždy tomu tak bylo. Měli jsme skvělou řadu osmi let, kdy jsme vedli, ne úplně vždycky, ale vždy jsme si nakonec k vítězství našli cestu. Ale letos to je pocit podobný roku 2013, kdy nám prostě chyběla rychlost Red Bullu a asi také Ferrari. Bojovali jsme a to jsou moje pocity. Musíme dál bojovat a víme, že auto má potenciál. Tohle je rozhodně nepřijatelné, jak jsme na tom s výkonem. Jsme třetí tým, někdy ani to ne, jako dnes. A zůstat takhle, to není žádná možnost. Rozdíl mezi jezdci byl ve změně (odvážné) nastavení, Lewis se potom trápil se stabilitou zadní části auta. Mezi Georgem a Lewisem nebyly ty změny v nastavení zase tak příliš velké, ale dostatečné na to, aby měly dramatické důsledky na výkonosti auta a to s rozdílem konec v Q1 a solidní výkon v Q3. Je náročné toto auto nastavit a obecně bych řekl, že nejde o jeden jediný problém. Máme spoustu součástí, které nefungují a nechápeme je. Jejich výkon není dostatečný a tohle není to, kde čekáme, že se auto bude pohybovat.

Alfa Romeo

Valtteri Bottas, 8. místo
Jsem rád, že jsem se dostal do Q3, zejména náš výkon byl konzistentní, v každém tréninku následoval nějaký pokrok, čímž jsme získali dobré místo na roštu. Hlavní dnešní věcí je skutečnost, že Mick je v pořádku. Doufám, že ho co nejdříve uvidíme zase v závodním voze. 

Když jsme sem přijeli, nevěděli jsme, zda nám bude rozvržení trati vyhovovat, takže zajet tak solidní kvalifikaci je pro tým pozitivní. Možná jsem pomýšlel být o pár míst výš, ale rozdíly jsou tak těsné. Drželi jsme se našeho plánu použít pro Q3 jen jednu sadu pneumatik a na konci už jsme neměli nic. Přesto jsem zajel dobrá kola a cítím, že jsme rozhodně schopni bojovat se soupeři s výjimkou nejlepších dvou týmů. Zítra hodláme tuto výzvu přijmout, těším se na zajímavý závod. Důležitý je dobrý start - hodně jsme na nich pracovali a už se v této oblasti cítím lépe. Musíme v prvním kole udržet pozici a pak využít každé nabídnuté příležitosti.

Zhou Guanyu, 13. místo
Než se budu zabývat svým výkonem, je úleva vidět Nicholase i Micka po jejich haváriích v pořádku, to je nejdůležitější. Se svým výkonem jsem spokojen, protože moje předpoklady, s nimiž jsem přijel na Jeddah, byly poměrně konzervativní, pro mě to je relativně nová trať, poměrně rychlá a je to poprvé, co jsem jel s vozem F1 na městském okruhu, takže postoupit do Q2 a mít na dosah Q3 je rozhodně pozitivní. Během víkendu jsem se trénink po tréninku zlepšoval, což je důležité. Přerušení v Q2 ohrozilo naše plány a nakonec mi zůstala jediná sada pneumatik, ale umístění beru. Trať je náročná, je třeba jet na limitu a mezi skvělým kolem a rizikem chyby je velmi tenká linie. Odjet tu jako nováček čistou kvalifikaci je dobré a blížit se týmovému kolegovi a špičkovým pilotům ještě lepší. Uvidíme, co bude zítra, závod by mohl být chaotický s ohledem na loňskou Grand Prix. Chci se vyhnout problémům a uvidím, jak velký progres se mi podaří - nicméně myslím, že bodované příčky jsou realistické.

Frédéric Vasseur, šéf týmu
Nejdůležitější zprávou večera je oznámení, že Mick je po své těžké nehodě v pořádku. FIA má plný respekt, že udělala z našich vozů ty nejbezpečnější v historii F1. Pokud jde o náš tým, podali jsme dobrý výkon, jenž potvrdil, že výsledek v Bahrajnu nebyl náhodou. Valtteri i Zhou si vedli dobře, ve srovnání s minulým týdnem vidíme pokrok, což znamená, že zítra můžeme usilovat o body s oběma vozy. Bude to dlouhý závod a dnes večer jsme viděli, že trať neodpouští žádnou chybu. Je tu mnoho výzev, ale také spousta potenciálních možností - musíme je využít a je jen na nás, abychom dosáhli dobrého výsledku.

AlphaTauri

Pierre Gasly, 9. místo
Jsem opravdu šťastný, že jsem se dnes opět dostal do Q3. Nebylo to tak snadné, protože během Q1 došlo k určitému poškození podlahy, ale během přerušení kvalifikace se nám defekt podařilo zalepit, takže jsem se dostal do TOP 10. Bude ale potřeba provést prověrku dat a zjistit, co náš výkon ovlivnilo. Dnes to bylo opravdu těsné, piloty na pátém až desátém místě dělilo jen pár desetin, takže s umístěním jsem spokojen. Zítra budeme bojovat ze všech sil, bude to dlouhý závod a vzhledem k degradaci pneumatik, kterou již známe z tréninku, lze očekávat mnoho různých strategií. Večer nás čeká perná práce při rozhodování, co pro nás bude fungovat nejlépe.

Juki Cunoda, 20. místo (defekt)
Byl to hodně nepovedený den - problém u mého vozu způsobil, že jsem nezaznamenal žádný čas. Je škoda, že jsem nemohl vyjet, protože jsem se tento víkend cítil ve voze hodně sebevědomě a mým cílem bylo dostat se do Q3. Tady se nebude předjíždět tak snadno jako v Bahrajnu, většina zatáček je rychlých, ale budu se snažit dostat dopředu.

Jody Egginton, technický ředitel
Ačkoliv jsme tu byli v každém tréninku přiměřeně rychlí, zatím jsme ani u jednoho jezdce neměli hladký průběh. To znamená, že progres na obou stranách garáže je nesourodý a pracovní zátěž byla vyšší než by byl ideál. Pro všechny bylo velkým zklamáním, že Jukiho vůz v Q1 stihl problém s chladicím systémem, takže nemohl zúročit dobrou formu, kterou zde zatím prokazoval.

Pierre v posledním tréninku měl jistý defekt, ale podařilo se mu dobře zajet Q1. Po červené vlajce v Q2 zajel čisté kolo a bez potíží postoupil do Q3. Měli jsme strategii založenou na dvou rychlých kolech, ale druhé už nebylo tak dokonalé, takže proto ono 9. místo. Stručně řečeno, i když AT03 předvedla v kvalifikaci rozumnou rychlost, týmu se nepodařilo maximalizovat úsilí o odpovídající pozici na startovním roštu, což zůstává jako klíčový záměr pro další závod. Teď se ale musíme věnovat zítřku, strategická skupina se musí připravit a zjistit, jak protlačit naše jezdce dopředu.

Haas

Kevin Magnussen, 10. místo
Slyšel jsem, že Mick není zraněn, což je dobré a při pohledu na havárii, kterou měl téměř neuvěřitelné, ale bezpečnostní prvky těchto vozů jsou natolik spolehlivé, že můžete takovou havárii přežít bez následků, což je vynikající. Myslím, že do té doby byla kvalifikace výborná a dobrý výsledek byl na dosah, teď ale bude potřeba se sklonit, naskočit na koně a být připraven. S Q3 musíme být spokojeni, ale auto mělo na víc než na desáté místo, nedostal jsem z něj maximum. Upřímně, během Q3 jsem si nějak hnul s krkem, najednou jsem s ním vůbec nemohl hnout. Nejel jsem dobře, mohl jsem být na pátém šestém místě - na páté mi chybělo jen půl vteřiny a své nejlepší kolo jsem absolvoval na použitých pneumatikách - jak jsem řekl, nebylo to nijak dobré kolo. Vůz měl na páté místo, ale já ne.

Mick Schumacher, 14. místo

Pilot po nehodě absolvoval lékařské vyšetření v nemocnici, proto nemohl vyjádření poskytnout.

Günther Steiner, šéf týmu
Byl to pro nás hodně rušný den. To nejlepší: Mick nemá žádná zranění, právě je v nemocnici vyšetřován lékaři, takže je určitě v dobrých rukou. Je tu možnost, že tam zůstane přes noc na pozorování. Na základě těchto skutečností a rozpoložení jsme se rozhodli, že jeho vůz zítra na startu nebude. Kevin toho včera moc nenatrénoval, dnes dle mého názoru odvedl fantastickou práci a opět se dostal do Q3. Poslední rychlé kolo nebylo podle plánu, ale myslím, že to bylo způsobeno nedostatkem času na trati. S Q3 a desátým místem jsme spokojeni.

McLaren

Lando Norris, 11. místo
Dnešek byl mnohem lepší. Od Bahrajnu je potřeba vzít více pozitiv a realisticky bychom měli být ve Q3. Bylo jen málo částí, kde jsme mohli být rychlejší, což nás stálo vstup do Q3. Byl velký provoz a jezdci dělali zahřívací kola, což ztěžovalo dát dohromady čisté kolo, ale také jsem udělal chybu. Dnes jsme měli lepší den a myslím, že zítra můžeme usilovat o nějaké body. Konečně bylo dobré vidět, že je Mick v pořádku, přejeme mu hodně štěstí a brzké uzdravení.

Daniel Ricciardo, 12. místo (+penalizace 3 míst)
Jako tým můžeme být s tímto výsledkem spokojení. Před týdnem jsme nebyli v této konkurenční pozici, abychom bojovali o Q3. Myslím, že to pro nás byl hladší víkend, takže doufejme, že zítra dokážeme provést dobrou strategii a pokusíme se dostat do první desítky. Je dobré slyšet, že Mick je po velké havárii v pořádku. Přejeme mu brzké uzdravení a těšíme se, až ho zase uvidíme.

Andreas Seidl, šéf týmu
Nejdůležitější věcí po této kvalifikaci je potvrzení, že Mick Schumacher si po té těžké havárii vede dobře. Posíláme mu všechno nejlepší a doufáme, že ho zítra uvidíme zpátky v autě. P11 a P12 v kvalifikaci pro nás představují dobrý krok vpřed ve srovnání s naším kvalifikačním výsledkem před týdnem v Bahrajnu. Náš balíček se o něco lépe hodí k uspořádání trati zde v Džiddě – ale také jsme měli mnohem hladší víkend. Náš zítřejší cíl je jednoduchý: předvést dobrý boj a získat první body v sezóně. Bude to dlouhý a náročný závod – na tomto okruhu se toho může stát hodně a doufejme, že to pro nás bude příležitostí. Děkujeme týmu zde v Džiddě a zpět v továrně, našim jezdcům a kolegům z Mercedes HPP za hodně tvrdé práce během minulého týdne. Pojďme závodit.

Aston Martin

Lance Stroll, 15. místo
Nejdůležitější věcí po kvalifikaci je, že se zdá, že Mick je po své velké nehodě obecně v pořádku. Nebylo snadné sedět v autě a čekat, až se věci obnoví, takže bylo dobré mít aktuální informace o jeho stavu, než jsme zase vyjeli. Myslím, že P15 bylo pravděpodobně maximum, kterého jsme dnes mohli dosáhnout. Vyvážení vozu je slušné, ale chybí nám jen ten extra kousek přilnavosti, abychom poskočili v pořadí. Loni to tady byl opravdu bohatý závod, takže podobné příležitosti můžete čekat i zítra. Budeme připraveni rychle reagovat a doufejme, že uděláme nějaký progres.

Nico Hülkenberg, 18. místo
Myslím, že kvalifikace mohla dopadnout o něco lépe – udělal jsem chyby v první a třinácté zatáčce, což mě pravděpodobně stálo tři desetiny a nepomohlo mi to k tomu, abych se dostal do Q2. Tento okruh je tak intenzivní a rychlý, s autem se toho v každé zatáčce děje hodně, a na to bylo pro mě nejtěžší zvyknout si po kouzlu mimo závodění. Čistě ve fyzickém smyslu by to mohl být jeden z nejtěžších závodů mé kariéry, ale mým zítřejším cílem je udržet jej v čistotě, udělat pokrok, dokončit závod a poskytnout týmu co nejvíce informací, protože neustále vyvíjíme auto.

Zástupce týmu se nevyjádřil.

Williams

Alex Albon, 17. místo
Pro mě je to premiéra na tomhle okruhu a musím říct, že jde o velkou výzvu. Dosažný výsledek samozřejmě není ideální, chtěli jsme skončit výš. Ale nemyslím si, že máme špatné auto. Naším problémem jsou pneumatiky, se kterými zacházíme dost citlivě a dělá nám problém dostat je do správného provozního okna. Na tom musíme zapracovat.

Nicholas Latifi, 19. místo
Z nějakého důvodu jsem ztratil ve třinácté zatáčce kontrolu nad zadní částí auta. Musíme se podívat na data a zjistit proč. Bylo to poprvé za celý víkend, kdy se mi v té zatáčce něco takového stalo. Zaskočilo mě to. Byla to drahá chyba, je mi líto týmu. Auto vypadá o něco líp než v Bahrajnu, ale pořád je před námi spousta práce. Zítra to bude dlouhý závod.

Dave Robson, šéf výkonu vozu
Alex tlačil a bojoval o Q2. Nicholas bohužel havaroval ve třinácté zatáčce. Celkově máme problém s tím, abychom dostali pneumatiky do správného provozního okna. Zítra půjde o těžký závod. Je to tady velmi rychlý městský okruh, který nabízí možnosti pro předjíždění. Musíme využít všechny možnosti, které se naskytnou.  

Vytisknout

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Tohle kolo bych nedokázal zopakovat, říká Pérez

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Sergio Pérez v pátečních tréninku v Saúdské Arábii

Kvalifikaci vyhrál Pérez před oběma vozy Ferrari, Schumacher tvrdě havaroval

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud