"Ambice týmů navazují na to, kde jsme skončili. Věřím, že jsme udělali nový, velký pokrok jakožto Aston Martin. Vše je relativní hrou - jsem si jistý, že soupeři také udělali pokrok. Mám dobrý pocit, že my jsme se ale posunuli o trochu více než oni," uvádí Lawrence Stroll.
Loňská sezóna představovala pro britskou stáj na závodních okruzích zklamání. V Anglii se však stavělo a v Gaydonu vyrostla nová továrna za 200 milionů liber (5,8 mld. Kč). Její součástí je také špičkový simulátor i aerodynamický tunel.
Nedávno doznala posílení také po personální stránce: přišel Martin Whitmarsh jako šév výkonnostních technologií, bývalý šéf aerodynamiky Dan Fallows začne pracovat v dubnu, nastoupili také Eric Blandin (hlavní aerodynamik mercedesu), konstruktér Alfy Romeo Luca Furbato, Marco Mattiacci (obchodní ředitel), a místo šéfa týmu Otmara Szafnauera zaujme Mike Krack.
Monopost AR22 bude i nadále pohánět Mercedes, ovšem letos již s 10% podílem (místo loňských 5 %) biosložky.