Ferrari pracovalo na vývoji svého vozu, seč mohlo, leč díky neuvěřitelné smůle na výraznější bodový zisk ve Valencii ani v Silverstone nedosáhlo. Z Velké ceny Británie si neodvezlo dokonce ani bod, přestože výkonnost vozu F10 se evidentně zlepšila, o čemž ostatně svědčí nejen nejrychlejší kola v závodě, která se nesla v režii obou pilotů Scuderie.
Co se změnilo po Valencii?
1. Nové trojité přední křídlo
2. Testována verze zadního křídla bez F-kanálu – oba piloti se však rozhodli pro jízdu s F-kanálem
3. Přepracovaná zadní zavěšení i na Alonsově voze (ve Valencii pouze u Massy)
4. Nové prodloužené výfuky
5. Menší přední i zadní brzdové kanálky
Přední křídlo
Ferrari v Silverstone konečně nasadilo nové přední křídlo se třemi klapkami. Horní kaskáda ani bočnice se však nezměnily. Jednalo se teprve o pátou verzi předního křídla od slavnostního představení vozu.
Zadní křídlo
Alonso s Massou během volných tréninků zkoušeli zadní křídlo bez systému pro oddělování proudů vzduchu, nakonec se ale oba rozhodli pro verzi s F-kanálem. Obě verze však měly přepracované bočnice s pěti výřezy různých délek. Předchozí bočnice jich měly také pět, byly však mírně zakulacené.
Křídlo z Valencie (vlevo) a ze Silverstone (vpravo)
Výfuky u podlahy, jejichž horké plyny proudí k difuzoru
Během tréninků Ferrari nasadilo výfuky s výřezem na jejich zakončení, aby docházelo k silnější interakci horkých plynů s proudem vzduchu na zádi monopostu, který se tam dostává od spodní strany bočnic.
Původní a prodloužené výfuky (vpravo)
Tato verze byla později nahrazena prodlouženým vyústěním výfuků směrem dozadu, aby se dostával větší objem horkých plynů k difuzoru. S ní nastoupili také do závodu.
Původní a vyříznuté výfuky (vpravo)
Obě řešení – vyříznuté a prodloužené výfuky - představují nejextrémnější verze původního návrhu pro menší a silnou interakci s difuzorem.
Brzdové kanálky
Došlo ke zmenšení předních i zadních brzdových kanálku, protože Silverstone není na brzdy a jejich chlazení tak náročný.