Marku, jak bys po dvou dnech jízd shrnul vaše testování v Jerezu? Vše v souladu s vaším očekáváním?
Mark Webber: No, šlo to dost dobře. První den bylo docela dost červených vlajek, ale to je stejné pro všechny. A nakonec - ano, chtěli jsme najezdit více kilometrů, ale to byste rádi vždy. Dokázali jsme splnit celý náš program, to bylo tou nejdůležitější věcí. Auto jezdí opravdu dobře, i když jsme měli první den drobný problém s podlahou. Z pohledu výkonnosti jsme si vedli hodně dobře, i když to se těžko posuzuje, když nevíte, co dělají ostatní.
Časy na kolo se hodně měnily, některé byly docela překvapivé. Sledujete to?
MW: My se zaměřujeme hlavně na sebe a snažíme se jít správným směrem. Co se týče časů, je to otázka toho, jak ostatním fungují za různých podmínek během různých programů pneumatiky. Moc bych se z toho nesnažil vyvozovat. Možná byste mohli říci, že Valencie a Jerez jsou o kontrole všech systémů, aby fungovaly tak, jak mají. V Barceloně bude možná rychlost důležitější.
Probíhá druhé testování, dvě ještě zbývají. Bude to dost na to, abyste připravili takový vůz, jaký chcete?
MW: Je před námi ještě dlouhá cesta. Nemyslím z hlediska času, ale výkonnosti, kterou máme za cíl.
Měli jste možnost používat zadní nastavitelné křídlo?
MW: Ano, trochu jsme ho používali a očividně funguje.
Z toho, co jsi do této chvíle poznal, co se týče změny pravidel - KERS, nastavitelné zadní křídlo, pneumatiky Pirelli - co bude nejnáročnější z hlediska správného fungování?
MW: Řekl bych, že to budou docela jasně pneumatiky. Už jsem zažil tolik změn v oblasti pneumatik, takže bych řekl, že tohle je opravdu výzvou.
Je to pořád zábava, řídit auto?
MW: Jo, auto se chová velmi dobře, ale je vždy překvapivé, jak moc se kvůli pneumatikám mění časy na kolo. Jednou se můžu velmi snadno Michaela [Schumachera] držet, pak najednou vidím, že se jeho čas vyšplhá na 1:20,3. Dle mého však toto kolísání mezi dobrými a ne až tak dobrými časy záleží taky na množství paliva a životnosti pneumatik. Obecně bych řekl, že obvykle rychlá auta jsou všechna rychlá - Ferrari, McLareny a Red Bully. Všechna si vedou dobře.
V minulosti jste se vrátil po vážném zranění při aktivitě mimo F1. Nyní bude docela dlouho chybět Robert Kubica? Jaký z toho máš pocit?
MW: Je to poprvé, co můžu Robertovi popřát. Doufám, že jeho zotavování bude probíhat dobře tak, jako doposud. Bude nám chybět, protože se očekává, že budete závodit v F1 proti těm nejlepším - a Robert je určitě jedním z nejlepších. Doufám, že se brzy vrátí - ale až bude sám cítit, že je připravený, ne až mu to budou tvrdit ostatní. To je velmi důležité.