K tomu je ještě nutné připočíst stále aktuální debatu o limitech trati, protože zvláště ve výjezdu z Eau Rouge na Le Raidillon střihaly monoposty vymezenou trať jeden za druhým. Už několik let se právě o tomto místě často hovoří, protože je nesmírně důležité pro nájezd na rovinku Kemmel Straight, jedno z míst, kde se často předjíždí.
Loni se tu objevil zvýšený obrubník, usazený paralelně s vnitřkem trati ve snaze odradit piloty od zajíždění mimo dráhu, ale po pátečním tréninku a stížnostech byl záhy odstraněn. Namísto něj se objevila řada bílých zpomalovacích prahů na levé straně. Jenže i ty, ač se jevily jako zdánlivě malé, způsobily v letošním závodě volné EuroFormule velmi nebezpečnou nehodu Nikity Zlobina, kdy jeho vůz katapultovaly do vzduchu.
V této chvíli je ještě nejasné, jak k celé záležitosti přistoupí FIA, zda bude trestat piloty, kteří si v daném místě ztkártí trať - kvůli tomu proběhne ve čtvrtek setkání týmů se zástupci tratě. Jisté je však jedno, obrubníky se měnit nebudou. Zato byly schváleny další změny, které se týkají oblastí za vymezenou dráhou. V zatáčce 7 (Les Combes) byly obrubníky upraveny a prodloužena umělá tráva, která nyní sahá až ke štěrkové pasáži. Podobnou úpravou projde i výjezd z Curve Paul Frére (zatáčka 15), kde bude rovněž pás umělé trávy širší.