GRAFIKA: Startovní rošt v Maďarsku po penalizaci Giovinazziho a Ricciarda

Petr Hlawiczka, 3. srpna 2019, 16:01 Aktualizováno 4.8.2019, 13:00 Google+

HUNGARORING - STARTOVNÍ ROŠT; Jakých časů piloti dosáhli v kvalifikaci na Velkou cenu Německa 2019, kolik je dělilo od postupu do další části, resp. od nejrychlejšího v Q3, a jak se seřadí na startovním roštu?

Počet komentářů:  4 komentáře (Poslední 04.08. 20:57) Napište svůj názor
Startovní rošt na Hungaroringu

Startovní rošt na Hungaroringu | foto: Daimler AG

Sdílejte článek

Piloti Ferrari, Mercedesu a Red Bullu budou startovat do závodu na měkké směsi, která je o 0,7 sekundy na kolo rychlejší než středně-tvrdá, na níž začne zbylá čtveřice z Q3.

Antonio Giovinazzi byl dodatečně penalizován za zdržení Lance Strolla v první části kvalifikace, proto putuje o tři místa zpět a na jeho účet mu přibývá 1 trestný bod (celkem jich má za poslední rok 4) - těží z toho Magnussen, Russell a Pérez.

Potrestán byl v neděli také Ricciardo za výměnu kompletní pohonné jednotky, v jeho případě jde však jen posun o dvě místa zpět na konec startovního roštu.

Startovní rošt Velké ceny Maďarska 2019 po penalizacích

Startovní rošt Velké ceny Maďarska 2019 po penalizacích | zdroj: Petr Hlawiczka / F1NEWS.cz / INCORP images

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: GRAFIKA: Startovní rošt v Maďarsku po penalizaci Giovinazziho a Ricciarda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 04.08.2019 20:57 Vložte komentář

Zobrazeny poslední 4 komentáře. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Mick Schumacher na Závodě šampionů v Mexiku

V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Max Verstappen na pódiu po GP Španělska

Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Koncept monopostu pro rok 2021 v aerodynamickém tunelu Alfy Romeo v Hinwilu

FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

Alexander Albon v Monaku

"Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Max Verstappen na Hungaroringu

ANALÝZA SEKTORŮ: Verstappen s Red Bullem létal, kde ztráceli Mercedes a Ferrari?

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

  2. Mistrovský titul s Ferrari - Vettelův cíl se podle Binotta nemění

  3. Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

  4. "Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

  5. FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

  6. "Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud