Ferrari nakonec zůstane vpředu u pull-rodu

iM2, 15. ledna 2014, 09:20 Google+

Ferrari setrvá s největší pravděpodobností i u nového auta nakonec u předního zavěšení typu pull-rod. Zprávy, podle kterých se měli v Itálii rozhodnout pro návrat k typu push-rod, se tak podle všeho ukázaly jako liché.

Počet komentářů:  17 komentářů (Poslední 16.01. 11:27) Napište svůj názor
Ferrari

Ferrari | foto: Scuderia Ferrari

Sdílejte článek

Obvykle bývají zprávy, které dostává něměcký server Auto Motor und Sport od italského kolegy Giorgia Pioly, správné. Piola má za sebou více než 600 Grand Prix a v paddocku má velmi dobré vazby - především u Ferrari. Ovšem, jak říká jedno české přísloví, "i mistr tesař se někdy utne."

Přesně před týdnem jsme vás informovali, že podle informací Pioly se Ferrari po dvou letech nejspíše vrátí k přednímu zavěšení typu push-rod. Toto zavěšení používá převážná většina týmů startovního pole, jen Ferrari a McLaren v poslední sezóně využívaly pull-rod.

Piola však svoje informace opravil, a tak se nyní zdá, že Ferrari zůstane i pro příští rok u předního zavěšení typu pull-rod. Na rozdíl mezi zavěšením push-rod a pull-rod se můžete podívat na obrázku v tomto článku.


Zavěšení typu pull-rod u Ferrari v sezoně 2013

Ferrari pull-rod na svoje auto nasadilo poprvé v roce 2012, před ními byl poslední tým, který ho použil, Minardi v roce 2001. V roce 2013 řešení Italů použil i McLaren. Bude tedy zajímavé, jestli se nepřidá k těmto dvěma tradičním stájím i nějaký další tým.

Vytisknout

Diskuze: Ferrari nakonec zůstane vpředu u pull-rodu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 16.01.2014 11:27 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 17 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Ferrari

Alonso: Ve sportu není dobré dávat sliby

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud