I když se Australanovi letos u francouzského týmu tolik nedaří, přesto nikterak nelituje, že opustil Red Bull. Při svém rozhodování si nebyl moc jistý přechodem rakouského týmu na motory Honda a navíc cítil, že stojí spíše za Maxem Verstappenem.
"Ano, jsem rád, že jsem změnil týmy. Potřeboval jsem to. Musel jsem se vyvíjet a čelit novým výzvám. Má léta u Red Bullu byla fantastická, pro mě ale nadešel čas ke změně," popisuje Ricciardo, jenž je prozatím v šampionátu s 8 body až na 13. místě, zatímco v letech 2014 a 2016 skončil celkově třetí.
Při změně barev ho lákala také možnost stát se jedničkou týmu: "Ano, myslím, že na to schopnosti mám. Alespoň jsem se o to chtěl pokusit. Pokud jde o výsledky, nejsem přesně tam, kde bych chtěl být, ale atmosféra a energie jsou v týmu výtečné. Jen se musím naučit být trpělivý."
"F1 je komplexní vědou, která vyžaduje svůj čas. Mám smlouvu do roku 2020. Výsledky jsou momentálně trochu zklamáním, ale stále jsme ve fázi budování. Věřím, že lepších výsledků se dočkáme před koncem sezóny. Můžete si to zapsat," vybízí nás Ricciardo.
Renault je mezi konstruktéry až osmý - lepší jsou kromě velké trojky také McLaren, Racing Point, Haas či Toro Rosso, což je pro tým s ambicemi na boj o pódia těžko stravitelné. Nedávno však odhalil problém s ojnicemi svého motoru, který může od GP Monaka konečně využívat naplno, a pro domácí závod ve Francii chystá velké zlepšení svého šasi. Pomůže mu to stát se nejlepším týmem středu pole?