DISKUZE K ČLÁNKU "Selhání s McLarenem pro nás bylo tou největší lekcí," uznává šéf Hondy

Sportovní šéf Hondy Masaši Jamamoto promluvil o vztahu s McLarenem, který před 2 roky zkrachoval. Podle něj šlo o tu největší lekci, kterou japonská automobilka po svém návratu do Formule 1 dostala.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Selhání s McLarenem pro nás bylo tou největší lekcí," uznává šéf Hondy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 84, poslední 04.06.2019 15:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 29.05.2019 12:28
Hondě fandíme 04 »
» Petr Hloušek (Hlasovali 5 lidé) 29.05.2019 13:02
Partnerství s McL jim uštědřilo lekci a ty v tom… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 29.05.2019 13:56
Jak zavřela hubu Red Bullu? Honda tím nějak tvrdí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Jonovi uniká časová osa, napsat měli to zkusit jednu sezónu ( malej motor) je nesmysl. To nejde.....oni moc dobře věděli, že ten motor je špatněj a to hned v první sezóně. Jenže za prvé ho neměli zvládnutý technologicky a za druhé neměli kapacitu, aby dělali souběžně na dalším. V první sezóně!!! Neuměli lidově řečeno nic, žádné zkušenosti, učili se. Hned druhou sezónu (2016) byl vývoj souběžný a vyplodily " prušvih" pro rok 2017. Takže tady Jone nepiš svoje teorie, ale fakta. A to v časové ose. Napsal jsi neskutečnou hovadinu,

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Grahame, snad si nemyslíš, že Honda ty motory dělala v infrastruktuře typu "chiptunerská garáž". Jestli myslíš, že to jsou vše teorie, tak o tom nemusíme dál diskutovat, protože to bereš zaujatě. Jsem ten poslední, koho těšila ta forma McLarenu a nikdy jsem tu Hondu fanaticky nechválil. Spíš jsem je častoval jmény typu amatéři, komedianti a podobnými.
      Jenže na druhou stranu mi vadilo, jak si McLaren hřál polévku a motor Honda se stal obecnou omluvou. A ve finále ještě ta spousta lží po přechodu na Renault, kdy se projevila bídná úroveň jejich šasí. A že to bylo jen změnou motoru byl holý nesmysl. Vím k tomu hodně zákulisních detailů, které zde nebudu šířit. Doraz příští rok na sraz. 01

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Co ta časová osa ? tam jseš sticha....protože jsi v tomtpo z logiky věci "mimo" a to o tom nemusím vědět nic. Jezdily s tím rok a hned v březnu 2016 vyvoj jiného konceptu. Takže asi Mclaren tlačit z logiky věci na aero motor nemohl. Oni nemohli dělat jinak, když 2015 byl začatek.
        A že Mclaren nebyl dokonalej je jasné a hlavně díky motoru ani lepší být nemohl, když měníš motory a nejezdíš.....a jak to bylo v roce 2018 s tím zase tak nesouvisí.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Někteří by stav Hondy stále chtěli svádět na McLaren, ale ne. To kde Honda začala se okecat fakt nedá. Průšvih ve výkonu a totální průšvih ve spolehlivosti. I Hondě to došlo, takhle vstoupit do F1 s takovýma kecama a s takovým fiaskem, to se nemělo stát.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      37.48.50.XXX
      Tak problém je, že Hondu do F1 nikdo netlačil, rozhodli se pro to sami, aby pak do svých osobních automobilů mohli převést technologie hybridních motorů.. Že ten vstup úspěchali není o tom pochyb, co mě ovšem zaráželo je, jak co dva roky měnili koncept

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        S konceptem se netrefily, ale to třeba Ferrari taky udělalo chybu. Za to bych je nekritizoval. Problém, byl, že to nefungovalo. Čert vem nizkej výkon, ale i tak to hořelo. To byl problém.
        Hned po roce začli řešit novej koncept, takže když čtu moudra od Jona že Mclaren na něčem trval, když hned další rok se vyvíjelo po vzoru Mercedesu , tak se bavím. Jo holt se muselo ještě rok jezdit s něčím, o čem se vědělo že nebude výkoné. Takže Mclaren trval na malém motoru jeden rok!!!

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Zase se mi vrací nálada a o tomhle jsem se myslím ještě nehádali. Můžu začít s nějakým hejtem? 14

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama