DISKUZE K ČLÁNKU "Selhání s McLarenem pro nás bylo tou největší lekcí," uznává šéf Hondy

Sportovní šéf Hondy Masaši Jamamoto promluvil o vztahu s McLarenem, který před 2 roky zkrachoval. Podle něj šlo o tu největší lekci, kterou japonská automobilka po svém návratu do Formule 1 dostala.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Selhání s McLarenem pro nás bylo tou největší lekcí," uznává šéf Hondy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 84, poslední 04.06.2019 15:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 29.05.2019 12:28
Hondě fandíme 04 »
» Petr Hloušek (Hlasovali 5 lidé) 29.05.2019 13:02
Partnerství s McL jim uštědřilo lekci a ty v tom… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 29.05.2019 13:56
Jak zavřela hubu Red Bullu? Honda tím nějak tvrdí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Palec nahoru 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Hondě fandíme 04

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Honda udělala pořádný kus práce a zvedla se. RedBull potřebuje ještě nějakých 30-40 koníků a Mercedes bude mít hodně vážný problém.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        37.48.50.XXX
        To ano, protože Mercedes má mít od Kanady 20 koní k dobru kvůli vylepšené PJ

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Jde vidět že konkurence taky nespí 11 Fakt 20 koníků, to je nějak moc ne?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            37.48.50.XXX
            Opravdu 20 koní, tohle vylepšení nechali až na Kanadu, mělo přijít již v Barceloně, ale dosahovali "pouze" 10-15 koní, prý vyřešili problém co se týče resktrikce spalování oleje co jim vzalo určitý výkon a te´d toho chcou plně využít

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Já četl, že v Barceloně nemá smysl dávat novej motor. ( pokud se nezáplatuje) A to jediný Mercedes splňoval. Zbytek záplatoval a proto motory dříve.
              Mercedes "honí" výkonově Ferrari a pokud je pravda to co říkal CA, tak i Renault, ač tam to je jedno, jak Mclaren, tak renault še šáskově mimo mísu, tam by mohl Mercedes klidně i tlumit. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Je to trochu vytržené z kontextu a část je domyšlená, ale vesměs to není tak daleko od pravdy. Problém nebyl se zákazem spalování oleje. To řešili loni touto dobou a už to mají dávno vyřešené (stejně jako všichni ostatní).
              Od začátku sezóny jim neštimuje korelace nějakých dat z brzd a těch šesti motorů, které bručí v šáskách.
              Co se týká výkonu, těch 20 koní se týká kvalda módu. V závodním režimu to bude kolem 10-15 koní, ale ten výkon má být dostupný už nižších otáčkách. Chtějí ještě více navýšit svoji dominanci v pomalých zatáčkách.
              Předpokládám, že se především na toto soustředí i Honda, respektive RB s vývojem šasí. Pokud se to oběma motorářům i jejich továrním stájím povede, tak má Ferrari po srandě. 04

              + 4 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Iscarian

        Iscarian

        89.177.215.XXX
        Ne, nebude.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    37.48.50.XXX
    Konečně Honda zavřela hubu RB s tím, kdo mohl za špatné výsledky s McLarenem 03

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama