DISKUZE K ČLÁNKU "Selhání s McLarenem pro nás bylo tou největší lekcí," uznává šéf Hondy

Sportovní šéf Hondy Masaši Jamamoto promluvil o vztahu s McLarenem, který před 2 roky zkrachoval. Podle něj šlo o tu největší lekci, kterou japonská automobilka po svém návratu do Formule 1 dostala.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Selhání s McLarenem pro nás bylo tou největší lekcí," uznává šéf Hondy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 84, poslední 04.06.2019 15:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 29.05.2019 12:28
Hondě fandíme 04 »
» Petr Hloušek (Hlasovali 5 lidé) 29.05.2019 13:02
Partnerství s McL jim uštědřilo lekci a ty v tom… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 29.05.2019 13:56
Jak zavřela hubu Red Bullu? Honda tím nějak tvrdí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                  • HellHogr

                    HellHogr

                    37.48.50.XXX
                    Vývoj technologie a invoací nemá s rozpočtovým stropem nic společného, ty by si mohl dělat ministra financí s takovou úvahou v Babišově vládě 18

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • daaviid23

                      daaviid23

                      90.182.169.XXX
                      Však Liberty netlačila jen rozpočtové stropy ale i standardizaci 13

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • HellHogr

                        HellHogr

                        37.48.50.XXX
                        No a? jako stejné převodovky pro všechny nevidím jako extra problém, když už teď polovina pole ty převodovky odkupuje od jiných týmů, já mluvím o tom, že inovace a vývoje technologií může být i s rozpočotvým stropem, že je Ferrari zase impotentní s něčím přijít vlastním a pak to neumí ani zkopírovat není chyba ostatních, tohle je prostě nesmysl pro F1, ať na to Ferrari doplatí, že to neumí a ne ať na to doplatí ostatní, protože to Ferrari neumí 17

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • daaviid23

                          daaviid23

                          90.182.169.XXX
                          Děláš jak kdyby se poprvý něco zakazovalo nebo upravovalo na něčí popud. však když vloni přišlo s vlastním řešením baterií, tak Mercedes hned rozjel mediální kampaň proti tomu.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Situs

                            Situs

                            85.70.164.XXX
                            To si pleteš, tam šlo o to že FIA neuměla dostatečně měřit energický tok u takového systému a co víc, Ferrari mělo ovlivňovat daný senzor nějakým odporem. Nikdo nechtěl zakázat systém dvojbaterie a ani to nikdo nezakázal.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                        • jon

                          jon

                          90.176.154.XXX
                          Standardizace je špatná. Teda ta nařízená pravidly.
                          Osobně jsem pro rozpočtové stropy. Pokud někdo (fabriky) pojede levou přes dceřinky, budou mít povinnost ten díl za ty peníze prodat komukoli. A to doslova i mimo F1 (např. fanouškům) - proč si nekoupit za např. za 5.000 USD celé přední křídlo aktuálního modelu. Motory se již srovnávají. Mohli by udělat po vzoru WRC restrikci výkonu a nechat na motorářích hru s položením výkonu a ovladatelností motoru.
                          Ono by to ve finále fungovalo. Ferrari by potom mohlo mít historický bonus třeba 10-20 milionů a zbytek peněz by se mohl použít pro nezávislého motoráře, který by měl daleko lehčí práci. Ten motor by třeba neměl takovou ovladatelnost a maximální výkon po široké škále křivky, ale byl by za pár šušňů a kromě Williamsu by to třeba přilákalo další stáje, které by si chtěli zazávodit za nízké náklady, ale s možností prize money i za pořadí PK v druhé desítce.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    37.48.50.XXX
    Pro Jona - nemáš pravdu, není tam úplný zákaz, ale pouze resktirkce, další věc je, že Mercedes se s tím vypořádal, ale ubralo mu to určitou výkonnost, jeho dominance skrz pomalé zatáčky je díky zavěšení, které stabiluzje jednotlivě každou stranu po Monaku je na to X videí, že mají něco nelegálního se ani nemůžeme divit, stejně jako Ham po 3 letech zase nedostal pencli za zkrácení šikany za tunelem 04

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Ten nový předpis to měl zakázat. Je tam povolená jen běžná tolerance, která je minimální a nemá vliv na výkonnost. Restrikce by byla pouze omezením předchozího stavu. Ten byl shledán jako porušující celkovou myšlenku motorů s nižší spotřebou paliva. Ale jasně, je tam stále povolené minimum, jen z toho nikdo nic nevytěží.
      Jinak co se týká toho zavěšení, tak to už Mercedes používal před lety. Jmenovalo se to systém FRIC a bylo to v aktivní formě zakázáno. Jestli to nějak vyřešili pasivně, je to v souladu s pravidly. Chytré řešení nemusí být nelegální. To bych nechal na komisařích.
      Stejnou logikou bych mohl podezřívat McLaren, že musí mít něco nelegálního, když meziročně o tolik zrychlil na úkor továrního Renaultu. Nedělám to, protože je to též holý nesmysl. A jestli přišli na něco chytrého, čím se dostali Renaultu na kobylku, tak super, ne? 03 Jen ať jim to vydrží.
      Co se týká penalizace. Koukali jsme na stejný závod? Myslíš to zkrácení, které přišlo po nárazu do jeho zadního kola, kdy to Max zkoušel s přehnanou dávkou optimizmu. Pokud to chceš přirovnat k pentli pro Magnuma, tak ten měl Péra vedle sebe, to bylo něco trochu jiného. Lewis navíc tím zkrácením nezískal žádnou výhodu, zabránil tím kolizi s Maxem.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Další pozitivní zpráva, jednotný dodavatel převodovek po roce 2021 nebude, týmy si je budou moci stále vyvíjet či kupovat od motorářů. 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      37.48.50.XXX
      A co je na tom dobrého? Sám si to zmínil stejně spoustu týmu ty převodovky kupuje, takže? 🤔

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        No tak udělejme ještě jednotného dodavatele motorů, jednotného dodavatele šasi a úplně nejlepší by byl jednotný dodavatel univerzálních pilotů (robotů). Možná by ti pak došlo, co je na tom dobrého. 12

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Ideálně pak ještě standardizovat trať, ať to zbytečně nemusejí převážet. 12

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.149.XXX
    Tak Mercedes bude navyšovat výkon a Hamilton dle svých slov zatím jezdí průměrně a brzo se zlepší. Asi nás čeká letos ještě spousta dramatických závodů 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Takže pořadí motorů kvalda :

    1.Ferrari,2. Renault, 3. Mercedes, 4. Honda

    Takže pořadí motorů závod :

    1.Ferrari,1.Mercedes,1.Renault 2.Honda



    03

    + 3 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Alex Albon si musel vypůjčit vůz od týmového kolegy (ilustrační foto)

Třetí trénink rozhodly poslední vteřiny, slavit může Ferrari

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama