DISKUZE K ČLÁNKU "Selhání s McLarenem pro nás bylo tou největší lekcí," uznává šéf Hondy
Sportovní šéf Hondy Masaši Jamamoto promluvil o vztahu s McLarenem, který před 2 roky zkrachoval. Podle něj šlo o tu největší lekci, kterou japonská automobilka po svém návratu do Formule 1 dostala.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Selhání s McLarenem pro nás bylo tou největší lekcí," uznává šéf Hondy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Petr Hloušek
(Hlasovali 5 lidé)
29.05.2019 13:02
Partnerství s McL jim uštědřilo lekci a ty v tom… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
HellHogr
11:08 30.05.2019 37.48.50.XXXNo a? jako stejné převodovky pro všechny nevidím jako extra problém, když už teď polovina pole ty převodovky odkupuje od jiných týmů, já mluvím o tom, že inovace a vývoje technologií může být i s rozpočotvým stropem, že je Ferrari zase impotentní s něčím přijít vlastním a pak to neumí ani zkopírovat není chyba ostatních, tohle je prostě nesmysl pro F1, ať na to Ferrari doplatí, že to neumí a ne ať na to doplatí ostatní, protože to Ferrari neumí-
-
-
jon
18:02 30.05.2019 90.176.154.XXXStandardizace je špatná. Teda ta nařízená pravidly.
Osobně jsem pro rozpočtové stropy. Pokud někdo (fabriky) pojede levou přes dceřinky, budou mít povinnost ten díl za ty peníze prodat komukoli. A to doslova i mimo F1 (např. fanouškům) - proč si nekoupit za např. za 5.000 USD celé přední křídlo aktuálního modelu. Motory se již srovnávají. Mohli by udělat po vzoru WRC restrikci výkonu a nechat na motorářích hru s položením výkonu a ovladatelností motoru.
Ono by to ve finále fungovalo. Ferrari by potom mohlo mít historický bonus třeba 10-20 milionů a zbytek peněz by se mohl použít pro nezávislého motoráře, který by měl daleko lehčí práci. Ten motor by třeba neměl takovou ovladatelnost a maximální výkon po široké škále křivky, ale byl by za pár šušňů a kromě Williamsu by to třeba přilákalo další stáje, které by si chtěli zazávodit za nízké náklady, ale s možností prize money i za pořadí PK v druhé desítce.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
HellHogr
09:15 30.05.2019 37.48.50.XXXPro Jona - nemáš pravdu, není tam úplný zákaz, ale pouze resktirkce, další věc je, že Mercedes se s tím vypořádal, ale ubralo mu to určitou výkonnost, jeho dominance skrz pomalé zatáčky je díky zavěšení, které stabiluzje jednotlivě každou stranu po Monaku je na to X videí, že mají něco nelegálního se ani nemůžeme divit, stejně jako Ham po 3 letech zase nedostal pencli za zkrácení šikany za tunelem-
jon
19:27 30.05.2019 90.176.154.XXXTen nový předpis to měl zakázat. Je tam povolená jen běžná tolerance, která je minimální a nemá vliv na výkonnost. Restrikce by byla pouze omezením předchozího stavu. Ten byl shledán jako porušující celkovou myšlenku motorů s nižší spotřebou paliva. Ale jasně, je tam stále povolené minimum, jen z toho nikdo nic nevytěží.
Jinak co se týká toho zavěšení, tak to už Mercedes používal před lety. Jmenovalo se to systém FRIC a bylo to v aktivní formě zakázáno. Jestli to nějak vyřešili pasivně, je to v souladu s pravidly. Chytré řešení nemusí být nelegální. To bych nechal na komisařích.
Stejnou logikou bych mohl podezřívat McLaren, že musí mít něco nelegálního, když meziročně o tolik zrychlil na úkor továrního Renaultu. Nedělám to, protože je to též holý nesmysl. A jestli přišli na něco chytrého, čím se dostali Renaultu na kobylku, tak super, ne? Jen ať jim to vydrží.
Co se týká penalizace. Koukali jsme na stejný závod? Myslíš to zkrácení, které přišlo po nárazu do jeho zadního kola, kdy to Max zkoušel s přehnanou dávkou optimizmu. Pokud to chceš přirovnat k pentli pro Magnuma, tak ten měl Péra vedle sebe, to bylo něco trochu jiného. Lewis navíc tím zkrácením nezískal žádnou výhodu, zabránil tím kolizi s Maxem.
-
-
airwar1939
08:52 30.05.2019 176.74.141.XXXDalší pozitivní zpráva, jednotný dodavatel převodovek po roce 2021 nebude, týmy si je budou moci stále vyvíjet či kupovat od motorářů. -
-
Mansell_fan
18:36 29.05.2019 37.188.149.XXXTak Mercedes bude navyšovat výkon a Hamilton dle svých slov zatím jezdí průměrně a brzo se zlepší. Asi nás čeká letos ještě spousta dramatických závodů -
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek