DISKUZE K ČLÁNKU "Selhání s McLarenem pro nás bylo tou největší lekcí," uznává šéf Hondy

Sportovní šéf Hondy Masaši Jamamoto promluvil o vztahu s McLarenem, který před 2 roky zkrachoval. Podle něj šlo o tu největší lekci, kterou japonská automobilka po svém návratu do Formule 1 dostala.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Selhání s McLarenem pro nás bylo tou největší lekcí," uznává šéf Hondy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 84, poslední 04.06.2019 15:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 29.05.2019 12:28
Hondě fandíme 04 »
» Petr Hloušek (Hlasovali 5 lidé) 29.05.2019 13:02
Partnerství s McL jim uštědřilo lekci a ty v tom… »
» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 29.05.2019 13:56
Jak zavřela hubu Red Bullu? Honda tím nějak tvrdí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Palec nahoru 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Hondě fandíme 04

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Honda udělala pořádný kus práce a zvedla se. RedBull potřebuje ještě nějakých 30-40 koníků a Mercedes bude mít hodně vážný problém.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        37.48.50.XXX
        To ano, protože Mercedes má mít od Kanady 20 koní k dobru kvůli vylepšené PJ

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Jde vidět že konkurence taky nespí 11 Fakt 20 koníků, to je nějak moc ne?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            37.48.50.XXX
            Opravdu 20 koní, tohle vylepšení nechali až na Kanadu, mělo přijít již v Barceloně, ale dosahovali "pouze" 10-15 koní, prý vyřešili problém co se týče resktrikce spalování oleje co jim vzalo určitý výkon a te´d toho chcou plně využít

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Já četl, že v Barceloně nemá smysl dávat novej motor. ( pokud se nezáplatuje) A to jediný Mercedes splňoval. Zbytek záplatoval a proto motory dříve.
              Mercedes "honí" výkonově Ferrari a pokud je pravda to co říkal CA, tak i Renault, ač tam to je jedno, jak Mclaren, tak renault še šáskově mimo mísu, tam by mohl Mercedes klidně i tlumit. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • jon

              jon

              90.176.154.XXX
              Je to trochu vytržené z kontextu a část je domyšlená, ale vesměs to není tak daleko od pravdy. Problém nebyl se zákazem spalování oleje. To řešili loni touto dobou a už to mají dávno vyřešené (stejně jako všichni ostatní).
              Od začátku sezóny jim neštimuje korelace nějakých dat z brzd a těch šesti motorů, které bručí v šáskách.
              Co se týká výkonu, těch 20 koní se týká kvalda módu. V závodním režimu to bude kolem 10-15 koní, ale ten výkon má být dostupný už nižších otáčkách. Chtějí ještě více navýšit svoji dominanci v pomalých zatáčkách.
              Předpokládám, že se především na toto soustředí i Honda, respektive RB s vývojem šasí. Pokud se to oběma motorářům i jejich továrním stájím povede, tak má Ferrari po srandě. 04

              + 4 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Iscarian

        Iscarian

        89.177.215.XXX
        Ne, nebude.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    37.48.50.XXX
    Konečně Honda zavřela hubu RB s tím, kdo mohl za špatné výsledky s McLarenem 03

    + 3 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama