Většina týmů veze kvůli odlišné konfiguraci okruhu s 2,1km dlouhou rovinkou nové aerodynamické díly. "Nasadí zadní křídlo pro nižší přítlak, než měli v předchozích závodech. Uvidíme celou škálu úrovní s kompromisy mezi časy v prostředním sektoru a v poslední části," potvrzuje technický ředitel Renault Nick Chester.
A s jakými novinkami se ukáže francouzský tým? "Hlavní změnou na voze RS19 je balík pro střední přítlak s novým předním a zadním křídlem a s drobnou změnou v oblasti bočnic," odpovídá Chester, jenž se těší na to, že konečně zabodují s oběma vozy.
"V Číně to byl celkově smíšený víkend. Absolvovali jsme poměrně vydařenou kvalifikaci, v níž jsme skončili na sedmém a osmém místě, s čímž jsme byli spokojeni. Daniel [Ricciardo] odjel velmi dobrý závod a zajistil, že náročná jednozastávková strategie fungovala poté, co musel startovat na použité měkké směsi. Reagoval, když to bylo zapotřebí, a přispěl k tomu, že to vypadalo celkem jednoduše. Nico [Hülkenberg] měl smůlu s MGU-K problémem," hodnotí Chester.
"Nico a Daniel jsou špičkovými piloty a auto má momentálně rychlost na to, aby bylo na špici středu pole," věří technický ředitel Renaultu. "Chceme to v příštích závodech ukázat. Daniel byl v Šanghaji spokojený s vyvážením a změnami, které jsme udělali na voze, abychom mu pomohli v oblasti brzd a zavěšení. V Číně jsme dosáhli pokroku, ale stále je před námi spousta práce."
"Potřebujete více než na většině okruhů efektivní aerodynamický balík, kdy jedete s rozumným množstvím přítlak bez příliš vysokého odporu. Piloti musí být dobří na brzdách a také v úzkých a pomalých zatáčkách. V oblasti přítlaku vždy dochází ke kompromisům. Každá chyba je trestána a na rozdíl od ostatních městských okruhů je Baku docela rychlé. Pro piloty je těžká, nicméně se určitě jedná o zajímavou trať," dodává Chester.