"Máme rychlost na to, abychom vládli středu pole." Jaké novinky veze do Ázerbájdžánu Renault?

Petr Hlawiczka, 25. dubna 2019, 06:40 Google+

Týmy F1 se již v Baku připravují na víkendovou velkou cenu, v níž by chtěl Renault potvrdit pozici nejlepšího týmu středu pole. S jakými novinkami dorazil ke čtvrtému závodu letošní sezóny?

Počet komentářů:  35 komentářů (Poslední 02.05. 16:58) Napište svůj názor
Daniel Ricciardo se v Číně dostal díky jednozastávkové strategii na 7. místo

Daniel Ricciardo se v Číně dostal díky jednozastávkové strategii na 7. místo | foto: Renault Sport F1

Sdílejte článek

Většina týmů veze kvůli odlišné konfiguraci okruhu s 2,1km dlouhou rovinkou nové aerodynamické díly. "Nasadí zadní křídlo pro nižší přítlak, než měli v předchozích závodech. Uvidíme celou škálu úrovní s kompromisy mezi časy v prostředním sektoru a v poslední části," potvrzuje technický ředitel Renault Nick Chester.

A s jakými novinkami se ukáže francouzský tým? "Hlavní změnou na voze RS19 je balík pro střední přítlak s novým předním a zadním křídlem a s drobnou změnou v oblasti bočnic," odpovídá Chester, jenž se těší na to, že konečně zabodují s oběma vozy.

"V Číně to byl celkově smíšený víkend. Absolvovali jsme poměrně vydařenou kvalifikaci, v níž jsme skončili na sedmém a osmém místě, s čímž jsme byli spokojeni. Daniel [Ricciardo] odjel velmi dobrý závod a zajistil, že náročná jednozastávková strategie fungovala poté, co musel startovat na použité měkké směsi. Reagoval, když to bylo zapotřebí, a přispěl k tomu, že to vypadalo celkem jednoduše. Nico [Hülkenberg] měl smůlu s MGU-K problémem," hodnotí Chester.

img-responsive

Renault do Ázerbájdžánu veze nový aerodynamický balík pro střední přítlak | foto: Renault Sport F1

"Nico a Daniel jsou špičkovými piloty a auto má momentálně rychlost na to, aby bylo na špici středu pole," věří technický ředitel Renaultu. "Chceme to v příštích závodech ukázat. Daniel byl v Šanghaji spokojený s vyvážením a změnami, které jsme udělali na voze, abychom mu pomohli v oblasti brzd a zavěšení. V Číně jsme dosáhli pokroku, ale stále je před námi spousta práce."

"Potřebujete více než na většině okruhů efektivní aerodynamický balík, kdy jedete s rozumným množstvím přítlak bez příliš vysokého odporu. Piloti musí být dobří na brzdách a také v úzkých a pomalých zatáčkách. V oblasti přítlaku vždy dochází ke kompromisům. Každá chyba je trestána a na rozdíl od ostatních městských okruhů je Baku docela rychlé. Pro piloty je těžká, nicméně se určitě jedná o zajímavou trať," dodává Chester.

Google+ Vytisknout

Diskuze: "Máme rychlost na to, abychom vládli středu pole." Jaké novinky veze do Ázerbájdžánu Renault?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 02.05.2019 16:58 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 35 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lauda, Niki

SPECIAL: Roky s Nikim Laudou

Renault během sezónních testů v Barceloně

"Renault s motorem rozhodně udělal pokrok, na Ferrari ale stále dost ztrácí," všímá si Sainz

Mercedes svým náskokem soupeře zaskočil

"Monstra" - Marko v Monaku očekává 6. double Mercedesu, Briatore si rýpl do Ferrari

Niki Lauda patří mezi nejznámější piloty F1

Svět F1 zasáhla smutná zpráva, zemřel Niki Lauda

Vývojová pilotka Williamsu Jamie Chadwicková

Williams přijímá do své akademie pilotku, Chadwicková bude F1 týmu pomáhat s vývojem

Pneumatiky Pirelli pro sezónu 2019

Pracuje se s pneumatikami letos hůře? Pirelli stížností týmů nechápe: "Provozní rámec se nezměnil!"

reklama
  • Čtvrtek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Srovnání 13" a 18" pneumatik

"Nemáme zdroje." K testu 18" kol se nabídly pouze tři týmy

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Za pomalý start Bottase v GP Španělska nemohla spojka. Na co přišel Mercedes?

  2. Mladý talent Ferrari se v testech moc nevytáhl: havaroval při 200 km/h. Co bylo příčinou?

  3. Vyhraje Mercedes všechny GP? U Ferrari nepanikaří: "Vůz bude mít brzy na vítězství." Změní koncept?

  4. Druhý den testů v Barceloně nejrychlejší Mazepin s Mercedesem, Toro Rosso před Ferrari

  5. Svět F1 zasáhla smutná zpráva, zemřel Niki Lauda

  6. "Monstra" - Marko v Monaku očekává 6. double Mercedesu, Briatore si rýpl do Ferrari

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud