DISKUZE K ČLÁNKU "Máme rychlost na to, abychom vládli středu pole." Jaké novinky veze do Ázerbájdžánu Renault?

Týmy F1 se již v Baku připravují na víkendovou velkou cenu, v níž by chtěl Renault potvrdit pozici nejlepšího týmu středu pole. S jakými novinkami dorazil ke čtvrtému závodu letošní sezóny?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Máme rychlost na to, abychom vládli středu pole." Jaké novinky veze do Ázerbájdžánu Renault?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 02.05.2019 16:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 25.04.2019 12:16
Rychlost je fajn mít ale co takhle taky občas… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 25.04.2019 12:55
Giovinazzi prý první penalizace za nadlimitní… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 25.04.2019 15:15
V každém případě zapomeň na to, že by Ferko a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    95.82.135.XXX
    Rensult měl byt v průměru cca o 0,5s rychlejší a měl si pohlidat MGU-K a mohl byt RB nyní o dost blíže. Snad upgrade přinese kýžené a tolik potřebné zrychlení, aby se strategii mohli soustředit na závod s RB ne na obranu před RP a Haasem. Úvod sezóny je Renault zklamání 02
    Očekávám spikehlivostne bezproblémový víkend a priblizeni se RB z pohledu rychlosti. Gaslyho bychom meli porazet!
    Jedinej, kdo odvedl v zimě perfektní práci je Mercedes, ostatní velké týmy jsou za očekáváním.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Čelo středu pole je povinnost, ale i tak bude Renault mezi továrnami poslední.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      95.82.135.XXX
      Je otázka co přijde v sezóně 2021, do te doby bude boj s Mercedesem a Ferrari dost obtížný. Porazit by měl jít do te doby jen RB.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Tím si nejsem moc jistý. RB sám o sobě je hodně silný tým včetně vlastních zdrojů a když k tomu připočteš investice Hondy, tak se z něj opravdu stává tým, který by mohl časem aspirovat na tituly.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Tak ambice, prostředky, lidi, zázemí a piloty na titul mají aktuálně 4 týmy. Jasně, Renault má skluz v budování týmu, je zdaleka nejmladší, ale není bez šance. Pro atraktivitu F1 by bylo super, kdyby se Renault byl schopen účastnit bojů o vítězství, né o 7. místo...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Taky vidím RB jako potencionálně většího adepta na titul než Renault.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        No před půl rokem jsme se bavili, jestli jde stáhnout přes zimu 1,1s ztráta. Asi sám vidíš, že nešla. Čekal jsem asi trochu víc, ale musím uznat, že stáhli aspoň něco (asi jako většina). Aktuálně ztrácí 0,95s. Jestli tuto ztrátu mají stáhnout za rok, měli by s tím vývojem fakt pohnout. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    37.48.7.XXX
    Uivídme jestli má na to Renault být rychlejší, než Red Bull, který zatím vede střed pole 19

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      46.135.88.XXX
      11

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Hormón

      Hormón

      82.144.134.XXX
      Nevis co mluvis. RB porazil i Ferrari, byl na bedne, takze jasna TOP3 i casove. O stredu pole si muzes nechat zdat, podobne jako Mcl.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        95.82.135.XXX
        Tak RB je tým dvou jezdců, jeden bojuje s Ferrari (respektive využívá totálního chaosu ve Ferrari) a druhy až na GP Činy opravdu bojoval ve středu pole 03 Jinak samozřejmě velikostí týmu je RB TOP 3.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Tak pokud se bavíme o autech, tak jeho schopnosti prokazuje ten lepší z pilotů. Kdyby do toho posadili mne, tak bych se na konci závodu snažil dokončit první kolo. 12 A asi by to z RB nedělalo nejhorší vůz v poli. 03
          Řadit RB do středu pole považuji od Hellhogra za pokus o vtip. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Rychlost je fajn mít ale co takhle taky občas dojet do cíle? 13

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg v Kanadě

Bearman nastoupí s Haasem v Barceloně, nahradí v roce 2025 Hülkenberga? Zamíří Sainz k Williamsu?

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama