Městský okruh v Baku je v kalendáři tím nejnovějším - poprvé se zde závodilo v roce 2016 (tehdy jako Velká cena Evropy). Obsahuje nejdelší úsek na plný plyn - od zatáčky č. 16 až po 1. zatáčku čeká na piloty 2,1 km úsek, kde ke slovu přichází maximální výkony motorů a co nejnižší odpor s maximálními rychlostmi kolem 360 km/h.
Protože Ferrari zatím bylo letos na rovinkách velmi silné a předčilo na nich i Mercedes, tak se očekává, že by svého německého soupeře mohlo zdolat, pokud dokáže správně zahřát pneumatiky a moc neztrácet v prostředním technickém sektoru.
"Na rovinkách byli rychlejší. Myslím, že na nich získávali celkově 4 desetiny, ale ztráceli v zatáčkách," komentuje před GP Ázerbájdžánu vedoucí muž šampionátu Hamilton. Jeho Mercedes do sezóny vstoupil nad očekávání dobře, když ve všech třech závodech zatím obsadil první i druhé místo v cíli.
"Podle mě to bude zajímavé pozorovat, jak dlouho se budou držet této strategie. Na některých místech bude skvělá. Ten nadcházející závod pro ně bude v tomto ohledu zřejmě hodně dobrý. Ale v ostatních už tak slavná nebude," usuzuje úřadující mistr světa.
A i když mají Stříbrné šípy na čele náskok už 57 bodů, tak podle něj je konkurence blízko a těžko předvídat, kdo bude mít navrch: "Čeká nás další vyrovnaná bitva. Nevím, kam se v Číně poděl Red Bull, ale Ferrari se drželo. Myslím, že přicházejí závody, které jim budou zřejmě vyhovovat více, kdo ví."
"Nečekali jsme, že budou mít v Austrálii takovou ztrátu, nečekali jsme, že, že tolik budeme ztrácet v Bahrajnu a nečekali jsme ani to, že budeme mít trochu navrch v Číně. Vše je stále ve hře. Myslím, že jako tým podáváme dobrý společný výkon. Musíme i nadále předvádět to nejlepší jako o víkendech doposud," vybízí Hamilton.