Racing Point stáhne velkou část své ztráty na Mercedes a Ferrari, myslí si Ocon

Petr Hlawiczka, 10. ledna 2019, 06:30 Google+

Odcházející pilot Racing Pointu (bývalé Force Indie) Esteban Ocon usuzuje, že jeho bývalý tým během letošní zimy hodně stáhne deficit, který měl na špičku startovního pole.

Počet komentářů:  13 komentářů (Poslední 10.01. 23:19) Napište svůj názor
Force India loni o své body v létě po krachu přišla, přesto se dokázala dostat zpět na 7. příčku

Force India loni o své body v létě po krachu přišla, přesto se dokázala dostat zpět na 7. příčku | foto: Sahara Force India

Sdílejte článek

Ocona letos v závodní sedačce nahradí Lance Stroll, jehož otec Lawrence pomohl zachránit Force Indii, která se v průběhu sezóny 2018 dostala do nucené správy. Francouzský pilot patřící Mercedesu věří, že se příští rok znovu dostane na rošt. Svému bývalému týmu věští velké pokroky.

"Ztráta je obrovská, ale oni dosáhnou pokroku, to je jisté. Zdroje byly vždy problémem, tento rok to ale už tak hrozné nebude. Věřím, že budou patřit mezi silné kandidáty," říká Ocon.

Force India nakonec skončila sedmá, ale nebýt ztráty bodů, jen těsně by s Renaultem prohrála boj o čtvrtou příčku, kterou v šampionátu v předchozích dvou letech obsadila.

Vysoká pracovní morálka a zdatnost při vývoji podle něj budou klíčové zbraně, které loni pomohli proměnit z počátku slabé auto v to, které ke konci sezóny bylo čtvrté nejrychlejší.

img-responsive

Esteban Ocon a Sergio Pérez připravili tým o část bodů svými zbytečnými souboji, které občas skončily vzájemnou kolizí | foto: Sahara Force India

"Minulý rok na mě velmi zapůsobil profesionalismus týmu a motivace dosahovat výsledky. To je zřejmě ta nejlepší věc. Jsou hladoví. Dělá to rozdíl. Nepočítají hodiny," vzpomíná 22letý rodák z francouzského Évreux.

"Jeden příklad: při návratu z Mexika dorazili do Británie kolem 2 hodin v noci. Když jsem tam dorazil v 8 hod následujícího rána, bez ohledu na únavu z letu jsme pracovali na simulátoru. Všichni byli zničeni. Já také, ale hned jsme pracovali. Proto jsme na dráze tak konkurenceschopní, byť nám scházejí zdroje. S potřebnými zdroji to pro ně zřejmě bude mnohem snadnější," domnívá se Ocon.

Silný však letos bude i Sauber, který se velmi brzy začal věnovat vozu pro rok 2019. "Usilovně jsme začali brzy pracovat na voze pro příští rok. Přesunuli jsme na něj veškeré zdroje společnosti hodně brzo... Nevím, jestli ostatní neodvádějí lepší práci, my ale odvádíme dobrou práci. Bojujeme o to, abychom končili v nejlepší desítce, na 4. - 6. místě mezi týmy," prozradil jeho šéf Frederic Vasseur. Zlepšení ale hlásí také ostatní soupeři, jak na tom budou, to prozradí až první kvalifikace v Melbourne za 2 měsíce.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Racing Point stáhne velkou část své ztráty na Mercedes a Ferrari, myslí si Ocon

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 10.01.2019 23:19 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 13 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Šéf Ferrari Mattia Binotto s Mickem Schumacherem

Schumachera čeká v Bahrajnu debut s Ferrari, testovat bude i s Alfou Romeo

Charles Leclerc s Ferrari SF90 v Melbourne

Ferrari našlo příčiny svého trápení v Austrálii. Očekává, že v Bahrajnu bude opět ve formě

George Russell s Williamsem FW42 v Melbourne

Záblesk naděje: Williams přišel na zásadní problém se svým vozem FW42

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 poháněným Renaultem

"Renault konečně vyrobil motor, se kterým můžeme bojovat," pochvaluje si Sainz

Nico Hülkenberg projel cílem úvodního závodu sezóny 2019 jako sedmý se ztrátou jednoho kola na Mercedes

Renault u letošních vozů pozoruje extrémní špičky. Důsledky? Vyrovnanější pole, problémy Ferrari

Charles Leclerc ve Velké ceně Austrálie 2019

Ferrari se už v Bahrajnu nebude mít kam schovat. Podle Domenicaliho bude zase ve formě

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (13:00 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (14:00 - 15:00)
    • Kvalifikace (17:00)
  • Neděle

    • Závod (17:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. BOTTAS, 2. HAMILTON, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Maurizio Arrivabene v roli šéfa závodního týmu skončil, nahradil jej technický ředitel Mattia Binotto

Arrivabene moc přátel u Ferrari neměl, vedení se ho už déle chtělo zbavit.…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Renault u letošních vozů pozoruje extrémní špičky. Důsledky? Vyrovnanější pole, problémy Ferrari

  2. Záblesk naděje: Williams přišel na zásadní problém se svým vozem FW42

  3. "Leclerc je týmovým hráčem, už tlačí tvrdě i na inženýry," všímá si šéf Ferrari

  4. Mercedes po vítězství dál vyhodnocuje aerodynamické koncepty soupeřů - okopíruje Ferrari?

  5. Ferrari našlo příčiny svého trápení v Austrálii. Očekává, že v Bahrajnu bude opět ve formě

  6. "Špatný start do vydařené sezóny." Sainz o problému s MGU-K a promarněných bodech

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud