Renault na dynamometru přišel na spoustu kilowatů, prozrazuje opatrně optimistický McLaren

Petr Hlawiczka, 20. prosince 2018, 06:20 Google+

Renault podle McLarenu při vývoji pohonné jednotky pro sezónu 2019 dokázal znatelně navýšit její výkon. Nakolik se mu podaří se přiblížit Ferrari a Mercedesu?

Počet komentářů:  48 komentářů (Poslední 07.01. 10:48) Napište svůj názor
Fernando Alonso s McLarenem MCL33 v Abú Zabí, kde s ním jezdil naposledy

Fernando Alonso s McLarenem MCL33 v Abú Zabí, kde s ním jezdil naposledy | foto: McLaren

Sdílejte článek

Francouzskému výrobce se letos nepodařilo přesvědčit Red Bull o tom, že je schopen dělat pokroky, ten proto raději přešel k Hondě. Podle zákaznického McLarenu je ale s novým, zcela přepracovaným motorem na dobré cestě.

"Tvrdí nám, že jsou s pokrokem během zimy velmi spokojeni. Přišli na spoustu kilowatů a myslí si, že budou ve hře. Z mé strany by to nebylo vhodné citovat čísla, která nám předali, myslím si ale, že podle svých pocitů budou příští rok velmi konkurenceschopní," říká ředitel McLarenu Zak Brown.

Uznává, že jeho tým nemá žádné rychlé řešení, které by jej dostalo na špici startovního roštu, podole zpětné vazby svých vývojářů a konstruktérů by ale příští rok měli dosáhnout pokroku.

img-responsive

Podaří se Renaultu se svou novou pohonnou jednotkou překvapit? | foto: Renault Sport F1

"Jsme opatrní optimisté, ale samozřejmě, že se chceme zlepšit. Už jsme to dříve dokázali a stejnou chybu dvakrát neuděláme. Přistupujeme k tomu se skloněnou hlavou. Vývoj probíhá dobře a plníme to, co chceme dosáhnout," pokračuje šéf McLarenu.

"Samozřejmě ale nemáme ponětí o tom, jak je na tom konkurence - kromě spekulací. Všichni vydávají své vlastní příběhy - buď se podceňují, nebo to přehánějí. Nemyslím si, že to budeme vědět dříve než v Barceloně. Nás těší pokrok, který dosahujeme.

Věci děláme odlišně, všichni teď dobře spolupracují, takže to vypadá spíše na tiché sebevědomí. Jsme však v pozoru na špičkách. Víme, že pro nás půjde o důležitý rok, abychom ukázali pokrok, a s tím souvisí určitá vzrušující nervózní energie," dodává Brown.

Vytisknout

Diskuze: Renault na dynamometru přišel na spoustu kilowatů, prozrazuje opatrně optimistický McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 07.01.2019 10:48 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 48 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v režii Leclerca

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Robert Kubica s Williamsem při testech v Maďarsku

Kubicovo zranění už nehraje při řízení žádnou roli, tvrdí technický ředitel…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

  2. Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud