DISKUZE K ČLÁNKU

Renault na dynamometru přišel na spoustu kilowatů, prozrazuje opatrně optimistický McLaren

Renault podle McLarenu při vývoji pohonné jednotky pro sezónu 2019 dokázal znatelně navýšit její výkon. Nakolik se mu podaří se přiblížit Ferrari a Mercedesu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault na dynamometru přišel na spoustu kilowatů, prozrazuje opatrně optimistický McLaren

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 07.01.2019 10:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 5 lidé) 20.12.2018 07:54
Trochu bych si dovolil opravit první odstavec. RB… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 20.12.2018 10:10
Teď si jen počkat až všichni vyloží karty na stůl… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 20.12.2018 10:50
Pěkné PR, v zimně jsou všichni mistři.... uvidíme… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    90.177.218.XXX
    Byt McLarenem...radeji bych byl opatrny v dalsich optimistickych prohlasenich.
    Jsou v pozici ze i kdyby Renault smazal ztratu na Mercedes Ferrari v oblasti motoru...budou z toho tezit stejne az v druhe vlne...jako prvni to zuzitkuje tovarni tym.
    A to bych nepodcenoval Hondu...muze pristi rok prijit s motorem ktery bude na urovni Mercedesu a Ferrari.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Hmm. Mercedes tv rdí že nedosahuje takových výkonů, jaké chtěl, a Renault našel mnoho kw navíc... na základě předchozích zkušeností si troufnu tvrdit že Mercedes opět pojede o titul a Renault ho bude z povzdálí pozorovat a doufat, že se v pravou chvíli do věci vloží. 12

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        no on problém Renaultu bude příští rok v tom, že i kdyby se jim nakrásně povedl super konkurenceschopnej motor, tak nebudou mít tým s TOP šasi, s kterým by ten motor mohl vítězit.

        Příští rok se budeme moci jen domnívat, co ze ztráty Renaultu či McLarenu jde za motorem a co na šasi.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Počkejme a uvidíme na co to bude stačit. 11

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Pěkné PR, v zimně jsou všichni mistři.... uvidíme co předvedu příští rok.

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Ty jsi z toho dostal pocit že budou mistři? 16

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        Ne, to jsem napsal tak obecně.
        Mistři fakt nebudou 13

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Ligier

        Ligier

        176.74.136.XXX
        Ty asi neumíš moc český nebo chceš prudit? Nepíše, že budou mistri, ale v zimě, že je každý Mistr... To je poněkud něco jiného...

        + 5 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Jo jo, na tenhle článek to pasuje jak poklička na hrnec.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      83.240.61.XXX
      Přeji Vám příští rok titul, pže za dva roky to s náma budete mít sakra těžký 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Teď si jen počkat až všichni vyloží karty na stůl. V prohlášení jde vidět že tahle sezona jim dala zabrat a sklopená hlava je na místě, pozice McLarenu teď není vůbec snadná. Osobně mám obavy z nárůstu spolupráce "B-týmů" kde za malý peníz dostanou tyto týmy hodně muziky, a McLaren za to vývojem utratí spoustu peněz a rychlostní výhodu mu to nepřinese. V F1 musí být frustrující bojovat proti týmům co si to "jen" koupí, konkrétně u TR čekám velký skok kupředu protože RedBull též využije maximum společných dílů a udělat k tomu to okolo taky smrdí až na půdu. F1 se v tomto mění a přijde mi to jako obměna konstruktérů za zákaznické týmy, dost možná je to už nutnost protože zájem týmů do toho pumpovat obrovské peníze bez továrního statusu je skoro nulový. Williams a McLaren to staví dost do slepé uličky, nedají do toho tolik jako továrny a nechtějí být B-týmem, nezávislý soukromník bude v F1 takhle ale brzy přežitek. No jsem zvědav příští rok co to přinese, McLaren opatrně optimistický bez nějakých slibů nezní špatně.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mr.B

      Mr.B

      188.92.14.XXX
      McLaren se do pozice v jaké se momentálně nachází, dostal sám. Odmítnout a dokonce zaplatit za to, že se zbaví továrního motoru včetně nemalé podpory od Hondy, je krok hodný největšího blázna.
      Mně, jakožto jejich velkého fanouška, tento krok, kterým se dobrovolně poslali na druhou kolej, postavil před velmi těžkou volbu, komu mám v F1 fandit. Protože týmu, který ztratil veškeré ambice bojovat o nejvyšší příčky mimo jiné tím, že bude odebírat motor stavěný a laděný pro jiný tým, se mi fandit skutečně nechce.

      + 5 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tahle typologie člověka, který fandí vždy tomu kdo útočí a může dát góla a dotyčný se může radovat, je opravdu zábavná. 11 Popřemyšlím o tom. Ze Sparťana Slávistou no potěš koště. To nevymyslíš. 11

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mr.B

          Mr.B

          188.92.15.XXX
          A kde konkrétně jsi z mého příspěvku vyčetl, že budu fandit tomu, kdo může dát góla?!! Je to přesně naopak. Fandil jsem jim i v dobách, kdy se jim nedařilo, nebo měli velké problémy (špionážní aféra) a to proto, že ten boj nevzdávali a dělali všechno proto, aby zůstali na špičce.
          Nyní mám ale problém fandit týmu, který se dobrovolně vzdá obrovské výhody tovární podpory, sám sebe odsune mezi týmy druhé kategorie bez reálné šance na boj o vítězství, jenom proto, že není schopen, ochoten, nebo je netrpělivý k tomu, najít řešení, jak překlenout problémy v tomto případě ve spolupráci s Hondou.
          Prostě, nesouhlasím s tím pohodlným přístupem výměny za "lepší" motor, místo toho, aby společně s Hondou (třeba tak, jak to dělá RBR) mákli a dotáhli ten motor na slušnou úroveň.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

George Russell s Williamsem FW42 v Melbourne

Záblesk naděje: Williams přišel na zásadní problém se svým vozem FW42

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 poháněným Renaultem

"Renault konečně vyrobil motor, se kterým můžeme bojovat," pochvaluje si Sainz

Nico Hülkenberg projel cílem úvodního závodu sezóny 2019 jako sedmý se ztrátou jednoho kola na Mercedes

Renault u letošních vozů pozoruje extrémní špičky. Důsledky? Vyrovnanější pole, problémy Ferrari

Charles Leclerc ve Velké ceně Austrálie 2019

Ferrari se už v Bahrajnu nebude mít kam schovat. Podle Domenicaliho bude zase ve formě

Vítězný Valtteri Bottas ve Velké ceně Austrálie 2019

Mercedes po vítězství dál vyhodnocuje aerodynamické koncepty soupeřů - okopíruje Ferrari?

Max Verstappen na rovince v Melbourne s otevřeným zadním křídlem svého Red Bullu RB15

"Honda výkon brzy ještě zvýší, teď je na nás, abychom zlepšili šasi," uznává šéf Red Bullu

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (13:00 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (14:00 - 15:00)
    • Kvalifikace (17:00)
  • Neděle

    • Závod (17:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. BOTTAS, 2. HAMILTON, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama