DISKUZE K ČLÁNKU "Velké pokroky" - Renault o přípravě vozu pro rok 2019 a cíli pro poslední závod
Technický ředitel Renaultu Nick Chester promluvil o vývoji monopostu pro sezónu 2019. Týmu se podle něj v továrně daří a dosahuje velkých pokroků.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Velké pokroky" - Renault o přípravě vozu pro rok 2019 a cíli pro poslední závod
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel003302
22:42 19.11.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
Hormón
18:48 19.11.2018 37.188.176.XXXMusime doufat, ze uz konecne pristi rok Renault dostoji urovni tovarniho tymu a konecne uz bude 4. tym zavodniho pole. Letos s opravdu velkym stestim a diky diskvalifikacim Haasu a hlavne diky mazanim bodu FI, ktera letos opet ukazala ze je 4. tym pole. Doufejme, ze uz ta brzka orientace na pristi rok bude uz znamenat slusny pokrok a FI a Haas nebude souper. Po letosnim roce, ktery byl opet nevyrazny mam pochybnosti, ale verime, fandime.-
Adi
20:34 19.11.2018 83.240.61.XXXNemůžeš cekat zázraky. Budování týmu trvá. Trvalo to všem - Red Bullu, Mercedesu. Renault není před Haasem náhodou, myslím, ze i součet staré a nové FI nestačí na 4. Místo v PK. Taky jsem čekal, ze vývoj hlavně v druhé polovině sezóny bude u Renaultu lepší a nebyla to rozhodne přesvědčivá sezóna. Pristi rok bude jejich 4. sezóna a doba hájení skončila. Příští rok musí porazit RB i přes fakt, ze to bude nesmírně těžké.-
Hormón
19:08 20.11.2018 37.188.235.XXXRenault cca 100, Haas cca 100 bodu, FI cca 100 bodu, RB cca 400. Renault by se mel soustredit na pokrok a investovat. Kazdy z TOP3 dnes investuje vyrazne vice nez Renault. Pokud bude investovat Renault stale to same, to malo, neni sance na vyrazny pokrok a dotazeni TOP3.-
Adi
22:52 20.11.2018 83.240.61.XXXKde je přesně napsáno, kolik letos investovaly týmy? Investovat se musí, to každopádně, ale nelze investovat nesmyslně. Ty investice musí mít důvod. Ricciardo, Budkowski rozsáhlá modernizace Enstone i Viry, nejrychlejší zvyšování zaměstnanců mezi všemi týmy. Největší meziroční progres již druhy rok po sobě. Nerozumím, kde beres ten pocit, ze Renault neinvestuje...
-
-
-
-
Adi
10:36 19.11.2018 81.19.11.XXXTak skončit 4. V PK (velmi pravděpodobně) je ve 3. Roce týmu velký úspěch. O to cennější, ze Renault do F1 nastupoval převzetím vybrakovaneho a podfinancovaneho Lotusu. Každopádně jsou teprve na půli cesty, přeskočit RB a dotáhnout Ferrari a Mercedes bude těžší úkol, než za 3 roky přespurtovat konec a stred pole. Myslím, ze horší než 3. Místo v sezóně 2019 by byl neúspěch. RB fans se mnou samozřejmě nebudou souhlasit, ale myslím ze Ren má lepší jezdeckou sestavu než RB, v sasi se urco přiblíží a motor očekávám bude oproti Hondě výhoda. Možná ne z pohledu qvalkfikacniho výkonu, ale velmi pravděpodobně z hlediska celkove spolehlivosti a množství použitých komponent ano.-
skejpa
11:02 19.11.2018 90.182.38.XXXJá jim věřím i z toho důvodu, že měli argumenty na akvizici Ricciarda. Když jim Dan věří, já jim věřím taky. A je fakt, že Ric a Hulk jsou možná nejlepší jezdecká dvojka v celém poli. Všude v top týmech mají skvělou jedničku ale Renault má oba piloty velmi dobré, to si myslím, že bude jejich velká výhoda.-
uzivatel003302
13:40 19.11.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Adi
14:29 19.11.2018 81.19.11.XXXAno, je špatné, ale zároveň je porad o dost lepší než loňské kopie Ferrari a Mercedesu... pokud zlepší PJ v kvalifikaci a dotuknou se jiz definitivně v závodním režimu, nebudou mít jiz žádnou vymluvu. 4. Rok už musí jasně ukázat výsledky jejich nemalych investic do struktury, lidí, zázemí a nyní i pilotů. Znovu opakuji, porazit RB musí byt cíl příští sezóny...-
-
Adi
15:51 19.11.2018 81.19.11.XXXMěl jsem celkem velká očekávání od Mclarenu letos. Příští rok si opravdu netroufám tvrdit, kde bude. Každopádně je ot pro mě černý kůň sezóny. Když budou mít pecka šasi, mohou taktéž bojovat jak s náma, tak s RB. Hlavně ať se z letošního TOP 3 stane alespoň top 4, nejlépe top 5, kdy deset vozů bude dojíždět do 30s za vítězem a né, že top 4 tým dostává kolo až 2 v závodě, to je bída...-
GRAHAM
16:16 19.11.2018 77.236.218.XXXLetos je šásko hrozné .....ale vem v potaz, že už od Španělska dělají na novém autě. Na letošek už hodili bobek. Pokud ho udělají "základově" dobré, to jest návrh je zcela v pořadku, tak díky tomu že na něm mohou pracovat takovou dobu, by to mohlo být velice slušné. Když se to sejde a je jasné že to je pouze teorie, která lze vyhodnotit až na trati. Sám jsem zvědav. Taky je bezpodmínečně nutné, aby se ještě zlepšil motor a to zejména v kvalifikaci.
Jinak motor verze 2, je v závodě velice slušná, oni za poslední dobu taky vylepšily, třeba turbo, naldění ERS, mapování. Bohužel kvalda je pasé , tam jsou mimo....za standartních podmínek. No jsem zvědav s čím přijdou.(Třeba něco tajili, protože specifikace 3 , ta se nepovedla, tak snad hodně brzo ladily motor 2019) Odhaduji že příští rok to bude ještě kapku kulhat, pak by se ale měli dotáhnout.Uvidíme co provede olejová restrikce. Musej vylepšit kvalifikační módy.
Není někde info kolik Renault ztrácí v race módů v % či HP?
Taky jsem zvědav na Hondu, co ty do toho společně s Rb vrazily peněz, je skoro neskutečné.Tam jsem opravdu zvědav, jak to bude znát.
-
-
Adi
15:17 20.11.2018 81.19.11.XXXMohu odhadovat pouze z toho, co můžeme vidět hlavně u RB, ale i v soubojích např. FI vs Renault a pod. a z toho vyplývá, že v race modu je na tom PJ Renault vs PJ M a F nejlépe od začátku hybrid éry. % rozdíl neumím vyčíslit. Každopádně RB má letos balík na titul, to by se slabým motorem nešlo...
-
-
uzivatel003302
19:55 19.11.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
Adi
20:40 19.11.2018 83.240.61.XXXNejsem přesvědčen. Doufám v to. Pro Renault mluví komplexně lepší jezdci, lepší motor a i když na 99% nebudou mít stejně dobre sasi jako RB, tak kombinace zlepšení Renaultu a očekávané ne takové zlepšení díky přechodu na jinou PJ (třeba to zvládnou perfektně, ale tomu nevěřím) by rozdíl mezi balíkem RB a R neměl byt žádný. Ale je to samozřejmě spekulace, ne přesvědčeni. Popravdě, samotný Renault nemůže mít nižší cíle, než je boj o vítězství a posléze boj o titul. Nesli tam jezdit lepší stred. Šli tam vyhrávat.-
uzivatel003302
21:35 19.11.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek