Pole je vyrovnané, Renault se proto stále soustředí na letošní vůz. Ohrozí to plány na rok 2019?

Petr Hlawiczka, 16. srpna 2018, 06:20 Google+

Technický ředitel Renaultu Nick Chester promluvil o vývoje monopostu pro příští sezónu. Nechce, aby byl nějak narušen současnou situací ve středu pole, kde jsou velmi těsné rozdíly mezi týmy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Renault během testování v Maďarsku před letní přestávkou

Renault během testování v Maďarsku před letní přestávkou | foto: Renault Sport F1

Sdílejte článek



Francouzský tým během letní přestávky mezi konstruktéry okupuje s 82 body 4. příčku, pátý Haas na něj ztrácí 16 bodů. Od příštího roku vstoupí v platnost nová pravidla s odlišným konceptem předního křídla, což by mohlo mít ve zbytku sezóny vliv na jeho současné umístění.

Kdy u něj dojde k přesunu zdrojů na nový projekt? "Víme, že si to opravdu nemůžeme dovolit. Musíme vyvíjet. Máme už několik věcí ve výrobě, které se dostanou ven po přestávce. Možná to po 15. [Singapur] či 16. [Rusko] závodě budeme moci přehodnotit, ale tou dobou už stejně bude většina věcí koncem roku rozpracovaná," vysvětluje Chester.

"Je to zkrátka příliš vyrovnané. Rakouský výsledek náš náskok smazal," připomíná závod, v němž Haasy dojely na 4. a 5. místě, zatímco Renault musel s oběma vozy odstoupit. "Musíme pokračovat, tlačit na to a vůz zrychlovat," pokračuje technický ředitel Renaultu.

img-responsive

V Německu představil Renault nový koncept předního křídla a několik dalších souvisejících vylepšení | foto: Renault Sport F1

Velké zlepšování pohonné jednotky Ferrari v průběhu sezóny pomáhá Haasu i Sauberu, což Renaultu "dělá starosti." Jakmile se tedy rozběhne vývoj vozu pro rok 2019 naplno, tak "cokoliv pro něj najdeme a vyvineme, co bychom mohli dát i na toto auto, tak se o to pokusíme a uděláme to."

"Hodně práce teď stejně přejde do roku 2019 a jen záleží na tom, na co přijdeme. Možná dojde ještě na pár vylepšení a pak půjde jen o menší díly, které vyjdou z programu aerodynamického tunelu, který pracuje na příštím roce. Víme ale, že budeme muset pokračovat v práci po celý rok," dodává Chester.



Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Pole je vyrovnané, Renault se proto stále soustředí na letošní vůz. Ohrozí to plány na rok 2019?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lance Stroll během Velké ceny Abú Zabí

"Red Bullu trvalo pět let, než začal vyhrávat." Szafnauer žádá po majiteli Racing Pointu trpělivost

Helmut Marco, Gianpiero Lambiase a Max Verstappen v kvalifikaci v Rakousku

"Žádný jiný juniorský program nedosahuje výsledků, kterými disponuje ten náš," hlásí Marko

Robert Kubica s Williamsem FW42 v Japonsku

"Williams se zlepšením nemůže počítat," varuje Smedley

Mladý Charles Leclerc pronásleduje zkušeného Lewise Hamiltona

Domenicali vysvětluje, proč Hamilton nepřestoupí k Ferrari. Horner je zvědavý, jak si poradí s mladými talenty

Sergio Pérez při tréninku v Číně

Pérez je před novou sezonou optimista, "Můžeme udělat velký pokrok," říká

Briatore, Flavio

"Mohl jsem šéfovat Ferrari," říká Briatore. Kdy probíhala jednání?

Pierre Gasly se svou trofejí za druhé místo v závodě v Brazílii

"Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko

Lewis Hamilton má našlápnuto k překonání rekordů legendárního Michaela Schumachera

"Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton

Charles Leclerc v tréninku v Soči

"Kdyby to nevyšlo, tak umřu!" Leclerc svou adrenalinovou zábavou naštval Ferrari

Williams se chce zlepšit a konečně se odrazit ze dna

Williams na rozdíl od loňska zvládl nárazové testy napoprvé. Proč si vybral Nissanyho?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Fernando Alonso se příští rok vydá vstříd dalším dobrodružstvím mimo F1

Z F1 odchází obrovský talent a tvrdý soupeř. "Budeš nám chybět," loučí se…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Domenicali vysvětluje, proč Hamilton nepřestoupí k Ferrari. Horner je zvědavý, jak si poradí s mladými talenty

  2. "Dostal jsem se na jinou úroveň, budu jezdit jako stroj!" varuje své soupeře Hamilton

  3. "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko

  4. Williams na rozdíl od loňska zvládl nárazové testy napoprvé. Proč si vybral Nissanyho?

  5. "Mohl jsem šéfovat Ferrari," říká Briatore. Kdy probíhala jednání?

  6. "Williams se zlepšením nemůže počítat," varuje Smedley

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud