Pole je vyrovnané, Renault se proto stále soustředí na letošní vůz. Ohrozí to plány na rok 2019?

Petr Hlawiczka, 16. srpna 2018, 06:20 Google+

Technický ředitel Renaultu Nick Chester promluvil o vývoje monopostu pro příští sezónu. Nechce, aby byl nějak narušen současnou situací ve středu pole, kde jsou velmi těsné rozdíly mezi týmy.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Renault během testování v Maďarsku před letní přestávkou

Renault během testování v Maďarsku před letní přestávkou | foto: Renault Sport F1

Sdílejte článek



Francouzský tým během letní přestávky mezi konstruktéry okupuje s 82 body 4. příčku, pátý Haas na něj ztrácí 16 bodů. Od příštího roku vstoupí v platnost nová pravidla s odlišným konceptem předního křídla, což by mohlo mít ve zbytku sezóny vliv na jeho současné umístění.

Kdy u něj dojde k přesunu zdrojů na nový projekt? "Víme, že si to opravdu nemůžeme dovolit. Musíme vyvíjet. Máme už několik věcí ve výrobě, které se dostanou ven po přestávce. Možná to po 15. [Singapur] či 16. [Rusko] závodě budeme moci přehodnotit, ale tou dobou už stejně bude většina věcí koncem roku rozpracovaná," vysvětluje Chester.

"Je to zkrátka příliš vyrovnané. Rakouský výsledek náš náskok smazal," připomíná závod, v němž Haasy dojely na 4. a 5. místě, zatímco Renault musel s oběma vozy odstoupit. "Musíme pokračovat, tlačit na to a vůz zrychlovat," pokračuje technický ředitel Renaultu.

img-responsive

V Německu představil Renault nový koncept předního křídla a několik dalších souvisejících vylepšení | foto: Renault Sport F1

Velké zlepšování pohonné jednotky Ferrari v průběhu sezóny pomáhá Haasu i Sauberu, což Renaultu "dělá starosti." Jakmile se tedy rozběhne vývoj vozu pro rok 2019 naplno, tak "cokoliv pro něj najdeme a vyvineme, co bychom mohli dát i na toto auto, tak se o to pokusíme a uděláme to."

"Hodně práce teď stejně přejde do roku 2019 a jen záleží na tom, na co přijdeme. Možná dojde ještě na pár vylepšení a pak půjde jen o menší díly, které vyjdou z programu aerodynamického tunelu, který pracuje na příštím roce. Víme ale, že budeme muset pokračovat v práci po celý rok," dodává Chester.



Google+ Vytisknout

Diskuze: Pole je vyrovnané, Renault se proto stále soustředí na letošní vůz. Ohrozí to plány na rok 2019?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Daniel Ricciardo se v Číně dostal díky jednozastávkové strategii na 7. místo

"Máme rychlost na to, abychom vládli středu pole." Jaké novinky veze do Ázerbájdžánu Renault?

Srovnání 13" a 18" pneumatik

"Nemáme zdroje." K testu 18" kol se nabídly pouze tři týmy

Pohonná jednotka Hondy

Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?

Mercedesy a Vettelovo Ferrari na startovním roštu v Číně

Ferrari bude v Baku silné, důraz na max. rychlost na rovinkách se mu pak může vymstít, soudí Hamilton

Mercedes šestý rok po sobě předčí Ferrar

"Ferrari je pomalé už 8 let, začínají obvyklé výmluvy. Mercedes bude dál dominovat," varuje Briatore

Robert Kubica s Williamsem FW42 během tréninku v Číně

Pouze Lowe za mizérii Williamsu nemůže, říká Kubica a věří Headovi

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Fernando Alonso se příští rok vydá vstříd dalším dobrodružstvím mimo F1

Z F1 odchází obrovský talent a tvrdý soupeř. "Budeš nám chybět," loučí se…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Ferrari je pomalé už 8 let, začínají obvyklé výmluvy. Mercedes bude dál dominovat," varuje Briatore

  2. Honda kvůli problémům s kvalitou veze do Ázerbájdžánu nové spalovací motory. Přínosy nové verze?

  3. Ferrari bude v Baku silné, důraz na max. rychlost na rovinkách se mu pak může vymstít, soudí Hamilton

  4. "Nemáme zdroje." K testu 18" kol se nabídly pouze tři týmy

  5. Max Verstappen a Mercedes? Toto Wolff na něj prý nemá ani telefon...

  6. Pouze Lowe za mizérii Williamsu nemůže, říká Kubica a věří Headovi

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud