"Hodně se soustředíme na příští auto," potvrzuje sportovní šéf McLarenu. Jak tým funguje uvnitř?

PH, 17. října 2018, 10:15 Google+

Sportovní ředitel McLarenu Gil de Ferran prozradil, že se s McLarenem po problémech s letošním MCL33 již nějakou dobu hodně soustředí na vývoj vozu pro příští ročník Formule 1. Tým uvnitř podle něj teď funguje dobře.

Počet komentářů:  31 komentářů (Poslední 20.10. 22:21) Napište svůj názor
McLarenu svědčí spíše pomalé okruhy, na těch rychlých s dlouhými rovinkami kvůli neefektivní aerodynamice propadá

McLarenu svědčí spíše pomalé okruhy, na těch rychlých s dlouhými rovinkami kvůli neefektivní aerodynamice propadá | foto: McLaren

Sdílejte článek



Stáj z Wokingu již míří do amerického Texasu, kde se o víkendu pojede Velká cena Spojených států. Usilovně pracuje na zlepšení své výkonnosti, ale většinu zdrojů již věnuje budoucímu monopostu.

"I když je Austin relativně novým závodem, tak se již stal upřednostňovanou zastávkou v kalendáři F1. Okruh samotný neposkytuje pouze zajímavou směsici různých zatáček, ale také skvělé výhledy. Naše poslední výsledky samozřejmě nejsou uspokojivé. Nicméně pokračujeme v tvrdé práci na zlepšení naší výkonnosti v každém závodním víkendu," začíná De Ferran.

Co se děje s druhým nejúspěšnějším týmem v historii F1? "Jde o různé věci. Zaprvé si myslíme, že potřebujeme porozumět některým potížím, které máme, co je příčinou těchto potíží. Některé z vývojových součástí, jež jsme zkoušeli, moc nefungovaly. Pak se musíte zaměřit na to, abyste pochopili, proč k tomu dochází. A to se stávalo začátkem roku," odpovídá.

img-responsive

Fernando Alonso dojel v Singapuru na slušném sedmém místě | foto: McLaren

"Přivezli jsme pár věcí, ale jde také o závody ve vývoji, jak víte, nežijete tedy v tomto smyslu v neměnném světě. A nakonec je podle mě pravdou, že se hodně soustředíme na auto pro příští rok a snažíme se postavit lepší vůz, abychom byli konkurenceschopnější. Myslím si, že letošní auto na určitých okruzích skutečně odhaluje slabiny, které máme," pokračuje sportovní šéf McLarenu.

"V Singapuru jsme odjeli velmi dobrý závod. Fernando v jednu chvíli zajel jeho nejrychlejší kolo velmi přirozeným způsobem, a skončili jsme podle mě na velmi dobré sedmé pozici. Existují však okruhy, které jsou pro náš balík velmi náročné," přiznává De Ferran.

"Máme dva klíčové ředitele, kteří vedou technickou stránku týmu. Andrea Stella, jenž je ředitelem výkonnosti, a Pat Fry jako ředitel vývoje. Máme velmi silný tým. Tito dva to v podstatě vedou. Simon [Roberts, provozní ředitel] na tým dohlíží a koordinuje veškerou práci. Dle mých pocitů to funguje docela dobře," dodává dvojnásobný mistr americké série CART a vítěz závodu Indy 500.

Google+ Vytisknout

Diskuze: "Hodně se soustředíme na příští auto," potvrzuje sportovní šéf McLarenu. Jak tým funguje uvnitř?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 20.10.2018 22:21 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 31 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Slavné jméno se vrací k Ferrari

Mick Schumacher se stává členem Pilotní akademie Ferrari, s F1 týmem ho čekají 2 testy

Adrian Newey se svou rudou složkou

Red Bull přišel na způsob, jak znovu naplno zaujmout Neweyho

Toro Rosso v posledních testech roku 2018 v Abú Zabí

Toro Rosso je ochotno se obětovat, aby pomohlo Red Bullu s Hondou

Fernando Alonso s McLarenem MCL33 v Brazílii

McLaren letos očekává dobré auto, od toho loňského se má hodně lišit

Max Verstappen s trofejí po GP Brazílie

Verstappen už Ricciarda jasně předčí, tvrdí Helmut Marko

Maurizio Arrivabene (vlevo) v pozici šéfa týmu i přes vzrůstající formu Ferrari skončil

Vsadili ve Ferrari při volbě nového šéfa týmu na správnou kartu?

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. RÄ... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Max Verstappen s motorem Renault pohánějící jeho Red Bull není spokojený

"Od Verstappena to není fér, když kritizuje pouze motor," hájí se technický…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda větší změny motoru nechystá, zůstává u konceptu z roku 2017. Dobrá zpráva pro Red Bull?

  2. F1 vytvořila simulátor předjíždění, chce navrhovat zábavnější okruhy. Vietnam má být super

  3. McLaren letos očekává dobré auto, od toho loňského se má hodně lišit

  4. Mick Schumacher se stává členem Pilotní akademie Ferrari, s F1 týmem ho čekají 2 testy

  5. Red Bull přišel na způsob, jak znovu naplno zaujmout Neweyho

  6. Toro Rosso je ochotno se obětovat, aby pomohlo Red Bullu s Hondou

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud