DISKUZE K ČLÁNKU "Hodně se soustředíme na příští auto," potvrzuje sportovní šéf McLarenu. Jak tým funguje uvnitř?
Sportovní ředitel McLarenu Gil de Ferran prozradil, že se s McLarenem po problémech s letošním MCL33 již nějakou dobu hodně soustředí na vývoj vozu pro příští ročník Formule 1. Tým uvnitř podle něj teď funguje dobře.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Hodně se soustředíme na příští auto," potvrzuje sportovní šéf McLarenu. Jak tým funguje uvnitř?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovali 2 lidé)
17.10.2018 15:44
Spalování oleje je možné využít jen v kvalifikaci… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
kakaa
22:21 20.10.2018 46.135.12.XXXTohle byla specialita ferrari, odpískat to v půlce sezony, že makaj na káře pro příští rok, prakticky posledních 10let a letos se jim to nakonec povedlo, ikdyž bych řekl, že výsledky v první půlce sezony zkreslovala špatná práce s pneu u mercedesu, ale i tak jsem měl pocit, ze to ferko letos snad dá. No zítra možná bude hotovo, tak se na to můžou zase vybodnout -
-
-
airwar1939
11:15 18.10.2018 176.74.141.XXXMyslím že u McLarenu je to skutečně poprvé... což ale není dobrá zpráva, k tomuto "triku" se obvykle uchylují týmy co jsou ve finanční tísni. A stav letošního vývoje vozu těmto úvahám nahrává.-
-
airwar1939
14:00 18.10.2018 176.74.141.XXXJsem zcela mimo, ale nijak to co píšeš ty nerozporuji.
Zcela standartní jev to je, ale není to ku prospěchu věci. Pokud dokážeš vyvíjet celosezonně je to mnohem výhodnější, protože změny nasazuješ postupně a okamžitě vidíš co jak funguje. Malovat si novinky půl roku do šuplíku a pak zjistit, že to celé nefunguje je na bolení hlavy, což letos dokazuje Williams.-
Situs
15:43 18.10.2018 85.70.164.XXXNěkteré věci ale nejdou změnit postupně, někdy je potřeba udělat věci více jinak a najednou jako celek a tam je to o tom vrátit se k rýsovacímu prknu. A ano, je s tím spojené riziko že z bláta stoupneš do louže, ideální stav kdy máš dobrý základ a vylepšuješ kousíček po kousku, a stále máš kam, je ideální stav, McLaren tam ale očividně není. Vzpomínám si třeba jak RedBull dvojitý diffusor nebyl jen tak schopen nasadit a jednalo se jen o improvizaci, protože koncept byl jiný a nehodil se jim na to, to nepřekopeš hned, někdy je potřeba měnit základy aby jsi se dostal k jádru pudla nebo z dané věci dostal víc. A když musíš měnit základy, pak je to často dvojí rozdílná cesta mezi současností a budoucností, kde se k cíli postupně efektivně nejsi schopen dostat, musíš volit. Ale nevím jak to má přesně McLaren a jak moc rozdílné nové auto bude, hlavní problém je že autu nejspíše nerozumí a zasekli se ve vývoji v aerodynamickém tunelu, a realita jim hapruje. Podle mě to není jen o jiném autě, ale hlavně o pochopení tohoto.
-
-
-
-
Situs
20:14 17.10.2018 85.70.164.XXXKoukám teď na USA má McLaren trochu upravený nos, boční lištičky jsou pryč. Prý si ohledně toho něco ověřoval už v Japonsku. [odkaz na stránku] -
-
airwar1939
08:48 18.10.2018 176.74.141.XXXTěžko říct zda je to dobře. Pokud měli zásadní problém a nevěděli jak dál, tak je asi lepší řešení dát tomu čas, a pokusit se v testech příští rok představit radikálně změněný vůz. Tento postup skýtá velké nebezpečí, v loňském roce utnul Williams vývoj vozu také velice brzy a letos přišel s radikální změnou, která se ovšem nepovedla. Ten půl roku během kterého nebudou vyvíjet a zároveň při závodech testovat jim ale bude chybět, takže těžko představí špičkový vůz. Spíše jde o to aby řešení s kterým přijdou, bylo správnější, a šlo ho dále rozvíjet.
-
-
-
-
GRAHAM
11:59 17.10.2018 77.236.218.XXXTak snad se nužky budou svírat, hlavně v kvaldě. Renault by měl s Mclarenem spolupracovat hodně natěsno.Mohou z toho pak těžit oba dva. Ani jeden nemá Btýmy....
Mclaren ale do budoucna potřebuje sehnat silného partnera, možná byla škoda, že to Dennis nemohl dotáhnout ohledně investic, jak zamýšlel. Mclaren s penězi mít problém nebude,(díky vlastníkům) ale na ty největší to imho nebude stačit. Dennis měl zůstat, nastavil by to dlouhodobě dobře.
Uvidíme co se vším udělají finanční stropy a také Btýmy....
-
airwar1939
15:44 17.10.2018 176.74.141.XXXSpalování oleje je možné využít jen v kvalifikaci (pokud vůbec), ale letos i v závodě obvykle tahají motory Renault a Honda za kratší konec, takže klíčové je aby Reanult a Honda nadále razantně zlepšovali výkonnost (což letos Renaultu právě moc nešlo).
Druhá věc pak je kvalita šasi a schopnost vyvíjet ho, a zde si opravdu nejsem jist zda je schopen McLaren či Renault navrhnout špičkové šasi a držet krok i pokud jde o sezonní vývoj. Když uvážím že McLaren měl od podpisu kontraktu s Renaultem velký problém vůbec připravit loňské auto na start sezony (za cca. půl roku) a letos zvládnul jen jeden update, který ani moc nefungoval. Podle mě má McLaren problém jak na straně kapacit tak i na straně financí. A pokud jde o kvalitu šasi, příští rok ztratí porovnání, šasi Renault zatím rozhodně měřítkem výkonnosti není.-
Adi
16:23 17.10.2018 37.48.32.XXXJen na motoru přidal letos R 0,5 - 0,6s a v zavode opravdu RB nemá zasadni problémy. Již několikrát jsem zde dokázal, ze na motorových tratích má letos RB nejlepší výsledky od r. 2014. Nesníš tolik hltat toho spratka Maxe a ty PR kecy RB směrem k Hondě.-
airwar1939
16:37 17.10.2018 176.74.141.XXXNikoho rozhodně nehltám, a rozhodně nevěřím tvrzení že RB má nejlepší šasi, ale to, že auta z motory Renault ani v závodě absolutní špičku obvykle nestíhají je fakt. Renault klidně mohl přidat půl sekundu, možná i víc, ale i Mercedes a Ferrari přidali výkon. Prostě zlepšení Renaultu zatím nestačí, pořád jsou i v závodě o pár desetin na kolo pomalejší.-
-
airwar1939
19:00 17.10.2018 176.74.141.XXXTak já čekal jednak že budou M a F rovnoměrným tempem lehce stahovat, a jednak celosezónní vývoj. Tím stylem co Renault během sezony předvádí, se dá bojovat o střed pole, ale rozhodně ne o vítězství v závodě či o titul.
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek