"V rádiu jsem neměl sprostě nadávat," kaje se Verstappen a vysvětluje důvod

PH, 31. července 2018, 08:00 Google+

Max Verstappen si po svém odstoupení ve Velké ceně Maďarska uvědomuje, že to se svými nadávkami a kritikou motoru Renault v rádiu trochu přehnal. Důvod společně s omluvou včera zveřejnil na sociálních sítích.

Počet komentářů:  14 komentářů (Poslední 31.07. 20:00) Napište svůj názor
Max Verstappen během kvalifikace v Maďarsku

Max Verstappen během kvalifikace v Maďarsku | foto: Red Bull Content Pool

Sdílejte článek



Pilot Red Bullu musel svůj vůz odstavit již v 5. kole závodu. V rádiu hodně nadával s tím, že by chtěl ještě kousek ujet a motor klidně zničit. K Renaultu uvedl, že se kazí pořád. Potom naštvaný Verstappen dokonce novinářům řekl, že by byl rád, kdyby televize jeho sprosté hlášky necenzurovala.

Vše se mu ale v hlavě rozleželo a na Instagramu se včera omluvil: "Když se ohlédnu zpět, tak zklamání stále přetrvává. Neměl jsem ale používat slova, která jsou ve tom vypjatém okamžiku použil. Emoce mnou po dobré startu hodně cloumaly."

"Tato frustrace má důvod: další nečekané selhání motoru, ke kterému dochází v posledních několika letech příliš často. Do Budapešti jsme přijeli s vysokými očekáváními a to, že jsme nebyli konkurenceschopní, pro nás bylo těžké strávit. Teď jdu do letní přestávky s nadějí, že se po ní vrátíme silnější," vysvětluje Verstappen.

Jeho šéf Christian Horner poté zkritizoval Renault kvůli tomu, že jim nedodává dostatečně kvalitní produkt, i když za něj platí miliony. Na to jeho protějšek u francouzského výrobce reagoval s tím, že veřejné nářky Hornera ignorují už od roku 2015. "Je naprosto jasné, že s nimi nechceme mít už nic společného," dodal Abiteboul.



Vytisknout

Diskuze: "V rádiu jsem neměl sprostě nadávat," kaje se Verstappen a vysvětluje důvod

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 31.07.2018 20:00 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 14 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Sebastian Vettel dojel v Maďarsku po kolizi s Valtterim Bottasem druhý za svým největším soupeřem, Lewisem Hamiltonem

"Ferrari má poprvé od roku 2008 nejrychlejší auto, jenže často chybuje,"…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud