Německý pilot byl nejlepší ze "zbytku pole" za vozy Ferrari, Mercedesu a Red Bull, i když v boxech strávil 14. nejdelší čas ze všech. V 51. kole tam totiž zamířil pro přechodné pneumatiky, což se ukázalo jako zbytečný krok, a tak se o 4 kola zpět vracel na použitou ultra-měkkou směs.
Pro Renault je klíčové, že vybojoval dalších deset bodů, a tak se francouzský tým mezi konstruktéry drží na čtvrté příčce před Force Indií, Haasem, jehož oba piloti se kvalifikovali před ním.
"Bylo to fajn vidět jeden z těch závodů, v nichž je Nico opravdu úžasný. Přihodila se řada věcí, ale on se zkrátka dokázal soustředit na to, co musí dělat a poskytoval týmu ty správné instrukce - nic víc, nic míň. Mimořádný závod," chválí Abiteboul.
"Byl bych rád, kdyby udělal krok či dva blíže k pódium, ale to se nestalo. Ale před svými fanoušky a skvělým zástupem lidí byl očividně velmi motivovaný," hodnotí šéf Renaultu Hülkenbergův výkon. Jeho týmový kolega Carlos Sainz startoval osmý, ale cílem projel jako desátý. Po penalizaci za předjetí Marcuse Ericssona během výjezdu safety caru se však propadl až na 12. příčku.
Španěl však nedostal nové přední křídlo, které měl k dispozici pouze Hülkenberg. "Je to trochu frustrující, jelikož to vypadalo, že by se Nica mohl držet. Po startu se ale dostal trochu do úzkých. Nicméně mohl mít hodně podobný závod," říká Abiteboul.
"Příčiny frustrací jsou dvě. Myslím, že zastávka mu moc nevyšla, a pak ten incident s Ericssonem, za jehož předjetí dostal 10 trestných sekund. Ericsson byl pomalý, mysleli jsme si, že má problém s autem. Věřím, že dostal instrukci, aby mu vrátil pozici, ale komunikace byla tak intenzivní, že než někoho obviníme, tak si musíme přehrát, co přesně se stalo," dodal šéf Renaultu.