Formule 1 musí mít pevný a neměnný řád

Daniel Šupa, 3. července 2005, 23:27 Google+

Trojnásobný šampion F1 Niki Lauda pojmenoval kritické slabiny dnešní Formule 1 a navrhl řešení.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

Ať už Lauda neuspěl v pozici šéfa stáje Jaguar z různých důvodů, nikdo mu nemůže upřít dar pragmaticky a obchodně správně dedukující osoby.

Jedinou šanci Formule 1 vidí Rakušan v zasednutí za společný stůl a podepsání nové “concordské” dohody, která by stanovila pravidla hry na dlouhou dobu dopředu.

„Týmy musí získat více peněz z prodeje komerčních práv, musí být redukovány náklady a drahá technologie počítačů a špičkové elektroniky musí být zakázána. Jezdci zase musí dělat chyby bez toho, že je někdo napraví.“

Jednu ze základních potřeb vidí bývalý pilot Ferrari, Brabhamu a McLarenu v návratu k hladkým pneumatikám a šedesátiminutové kvalifikaci, kdy by museli jezdci jezdit a ne jen vyčkávat na posledních 15 minut.

„F1 musí směřovat k lidem, momentálně jde opačně.“


Foto: Auto News Network

Vytisknout

Diskuze: Formule 1 musí mít pevný a neměnný řád

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Nový technický ředitel Mercedesu James Allison

Překvapení u Mercedesu. Stříbrné šípy mění technického ředitele

Model Mercedesu pro testování v aerodynamickém tunelu

Zpomalila nová pravidla Mercedes více než Red Bull? Konkurence se určitě nezlobí

Valtteri Bottas - závod v Bahrajnu

Herbert nechápe kritiku Bottase: Je to šílené

Fernando Alonso - páteční trénink v Bahrajnu

Nejlepší sezona? 2012, říká Alonso. O jeho budoucnosti rozhodnou nová pravidla

Sebastian Vettel během testování Aston Martinu AMR21

"FIA jsme před dopadem nových pravidel varovali." Šéf Aston Martinu změny trpce snáší

Sebastian Vettel - první předsezonní testy v Bahrajnu

Marko se diví Vettelovi: Měl si dát rok pauzu

Carlos Sainz - kvalifikace v Bahrajnu

Sainz věří, že měl lepší tempo než McLaren. Co říká na rychlost Leclerca?

Nikita Mazepin havaroval v prvním kole závodu v Bahrajnu

Steiner se vrací k chybám jeho pilotů v Bahrajnu

Jeden z neoficiálních grafických návrhů nového Toro Rosso STR13

Proč vůz F1 nedokáže jet rychlostí 400 km/h? Rekord Hondy stále nepřekonán

Charles Leclerc - závod v Bahrajnu

Binotto je s pokrokem spokojený, Ferrari však už teď dává prioritu novému vozu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VERSTAPPEN, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Haug - Raikkonen

Motory jsou rovnocenné, rozdíl dělá šasi

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Sainz věří, že měl lepší tempo než McLaren. Co říká na rychlost Leclerca?

  2. Steiner se vrací k chybám jeho pilotů v Bahrajnu

  3. Zpomalila nová pravidla Mercedes více než Red Bull? Konkurence se určitě nezlobí

  4. Marko se diví Vettelovi: Měl si dát rok pauzu

  5. Herbert nechápe kritiku Bottase: Je to šílené

  6. Nejlepší sezona? 2012, říká Alonso. O jeho budoucnosti rozhodnou nová pravidla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud