K poskytování služeb, cílení reklam a analýze návštěvnosti využíváme soubory cookie. Používáním webu s tímto vyjadřujete souhlas. Další informace

Red Bull v Kanadě válí - 2. trénink ovládl opět Verstappen, nejblíže mu byl Räikkönen

Petr Hlawiczka, 8. června 2018, 22:00 Google+

Max Verstappen byl nejrychlejší i ve druhém tréninku na Velkou cenu Kanady. Kimi Räikkönen s Ferrari na něj ztratil 0,13 s, týmový kolega Daniel Ricciardo zaostal o 4 desetiny.

Počet komentářů:  37 komentářů (Poslední 09.06. 21:37) Napište svůj názor
Max Verstappen v pátek v Montrealu exceloval

Max Verstappen v pátek v Montrealu exceloval | foto: Pirelli

Sdílejte článek

Jako první se odhodlal na dráhu až po dvou min od rozsvícení zelených světel Kimi Räikkönen, který zajel hned měřené kolo - 1:16,158 min, Sainz s Renaultem byl o půl sekundy pomalejší.

Po 18 min se do čela dostal Hamilton s časem 1:13,347 min, Bottas zaostával o 0,463 s. Zatímco většina pilotů zajížděla v úvodu svá kola na super-měkké směsi, Alonso a Räikkönen nasadili ultra-měkké a dostali se na čtvrté a páté místo. "Hezké kolo," pochválil McLaren Alonsa.

Po 25 ale Sainze na výjezdu z šikany č. 6/7 havaroval a na chvíli byly vyvěšeny červené vlajky. "Dotkl jsem se zdi. Pokusím se dostat zpět, ale mám poškození," varoval Renault. Poté, co se odrazil zády od zdi, se mu podařilo se dostat do boxů.

Po 35 mim se na hyper-měkkých pneumatikách objevil Leclerc a dostal se na čtvrtou příčku. Na stejné směsi se opět na první místo propracoval Räikkönen - 1:12,328 min.

Po 50 min vyjel mimo v zatáčce č. 1 Magnussen, Vandoorne o chvíli později přišel k defektu: "Dotkl jsem se zdi a zlomil zavěšení," hlesl. Na trati byl použit virtuální safety car.

Stříbrné šípy si nechaly přivézt pouze pět sad hyper-měkkých pneumatik, zatímco Ferrari a Red Bull jich mají k dispozici osm. Vettel má za zády nový motor Ferrari, ale po tréninku uznal: "Ještě tam úplně nejsme." Vylepšené motory dovezl i Renault a nasadil je u svého továrního týmu i u zákazníků: Red Bullu s McLarenem.

Naplno se začalo znovu jezdit až 28 min před koncem. Alonso se dostal i na tvrdších (ultra-měkkých) pneumatikách mezi nejlepších deset, Hartley s vylepšenou Hondou na hyper-měkkých něj ztratil ale jen 23 tisícin sekundy, Gasly skončil až osmnáctý. Nejhorší je evidentně Williams potýkající se s nedostatkem přilnavosti, jeho piloti uzavřeli druhou desítku.

Ferrari překonal Verstappen, který byl nejrychlejší i dopoledne, Hamilton s Mercedesem byl o 0,579 s, Vettel dokonce o 0,787 s zpět. Red Bull je tedy ve formě, ale Ferrari a Mercedes naplno své karty odhalí až zítra v kvalifikaci. Dokážou rakouský tým překonat?

"Auto funguje dobře, ale stále nám schází maximální rychlost. Ale nejsme daleko a obecně to byl pozitivní den," shrnul spokojený Verstappen. Ricciardovi se ale zdá být Mercedes i se starým motorem velmi rychlý a v Kanadě bude podle něj těžko porazitelný.

GP Kanady (Gilles Villeneuve Circuit)2. Trénink
Poř. # Jezdec ZeměTým / Šasi, motorČas / odstup
1. 33 Max VERSTAPPEN nldAston Martin Red Bull Racing1:12,198
2. 7 Kimi RÄIKKÖNEN finScuderia Ferrari+0,130
3. 3 Daniel RICCIARDO ausAston Martin Red Bull Racing+0,405
4. 44 Lewis HAMILTON gbrMercedes-AMG Petronas Motorspo+0,579
5. 5 Sebastian VETTEL deuScuderia Ferrari+0,787
6. 77 Valtteri BOTTAS finMercedes-AMG Petronas Motorspo+0,863
7. 8 Romain GROSJEAN fraHaas F1 Team+1,422
8. 31 Esteban OCON fraSahara Force India F1 Team+1,549
9. 11 Sergio PÉREZ mexSahara Force India F1 Team+1,556
10. 14 Fernando ALONSO espMcLaren F1 Team+1,668
11. 16 Charles LECLERC mcoAlfa Romeo Sauber F1 Team+1,686
12. 28 Brendon HARTLEY ausRed Bull Toro Rosso Honda+1,691
13. 20 Kevin MAGNUSSEN dnkHaas F1 Team+1,758
14. 27 Nico HÜLKENBERG deuRenault Sport Formula One Team+1,769
15. 9 Marcus ERICSSON sweAlfa Romeo Sauber F1 Team+1,910
16. 2 Stoffel VANDOORNE belMcLaren F1 Team+1,969
17. 55 Carlos SAINZ JR. espRenault Sport Formula One Team+2,235
18. 10 Pierre GASLY fraRed Bull Toro Rosso Honda+2,288
19. 18 Lance STROLL canWilliams Martini Racing+2,505
20. 35 Sergej SIROTKIN rusWilliams Martini Racing+2,584

VÝSLEDKOVÝ SERVIS: F1NEWS.CZ

Google+ Vytisknout

Diskuze: Red Bull v Kanadě válí - 2. trénink ovládl opět Verstappen, nejblíže mu byl Räikkönen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 09.06.2018 21:37 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 37 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lewis Hamlton se po Kanadě propadl v šampionátu za Sebastiana Vettela

Mercedes po analýze pochopil, proč v Kanadě nebyl rychlejší. Co čeká ve Francii? + VIDEO

Renaulty ve Velké ceny Kanady

"Red Bull bude litovat, až nasadíme C-specifikaci motoru." Renault s rozchodem počítal

Red Bull se těší na novou éru ve své historii

Red Bull vysvětluje, proč se rozhodl přejít k Hondě: "Umožní nám závodit na vyšší úrovni"

Williams usiluje o zlepšení letošního FW41

Williams již zahájil práce na příštím voze, vývoj toho letošního ale "rozhodně nekončí"

Red Bull bude od příští sezóny spolupracovat s Hondou

Red Bull se rozhodl pro Hondu, končí éru s Renaultem

Valtteri Bottas a Max Verstappen po startu závodu v Kanadě

Kde nám to drhne, milá F1?

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (12:00 - 13:30)
    • 2. Trénink (16:00 - 17:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (13:00 - 14:00)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (16:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VETTEL, 2. HAMILTON, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Max Verstappen v tréninku v Monaku

Verstappen odpověděl kritikům jasně a stručně. McLareny v Top10

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Red Bull vysvětluje, proč se rozhodl přejít k Hondě: "Umožní nám závodit na vyšší úrovni"

  2. Boullier vysvětluje, proč se McLaren chce i nadále soustředit na vývoj letošního vozu

  3. "Brown je správný šéf, u Ferrari mi závodění v Le Mans nechtěli dovolit," odhaluje Alonso

  4. Red Bull se rozhodl pro Hondu, končí éru s Renaultem

  5. Verstappen umlčel "hloupou kritiku," Marko vyzdvihuje i rychlost Red Bullu v Kanadě

  6. Renault získává Harmana - odborníka Mercedesu pro integraci pohonného ústrojí do vozu

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud