Haas v Montrealu nasadí velké vylepšení aerodynamiky, chce zlepšit svou slabinu

Petr Hlawiczka, 1. června 2018, 06:20 Google+

Haas do Kanady veze nové díly, které mají vylepšit aerodynamiku jeho vozu VF-18. Svůj první větší balík záměrně pozdržel, nyní se s ním zaměří na lepší práci s pneumatikami, které mu minule nefungovaly.

Počet komentářů:  1 komentář (Poslední 01.06. 18:05) Napište svůj názor
Romain Grosjean skončil ve Velké ceně Monaka na 15. místě, letos nezískal ještě ani bod

Romain Grosjean skončil ve Velké ceně Monaka na 15. místě, letos nezískal ještě ani bod | foto: Haas F1 Team

Sdílejte článek

O víkendu v Monte Carlu se americky tým hodně trápil, jelikož mu pomalé zatáčky nesedí tolik jako ty středně-rychlé a rychlé. Technickým delegátům FIA se navíc nelíbila příliš "křehká" křidélka v oblasti bočnicových panelů, která musel odstranit, což mělo negativní dopad na jeho výkonnost, proto jeho piloti rázem bojovali na chvostu startovního pole.

Jeho šéf Günther Steiner již ve Španělsku oznámil, že záměrně odkládají nasazení nových dílů až na Kanadu. Příští víkend v Montrealu by se jim proto mělo vést mnohem lépe a opět očekávají boj o postup do poslední části kvalifikace.

"Máme docela významné změny. Přední křídlo, podlaha, celá oblast kolem bočnicových panelů, tyto jsme vylepšili. Cílem je samozřejmě jezdit rychleji, získat rychlost," potvrzuje šéf Haasu, kterému v šampionátu patří až 8. příčka, byť nasbíral stejně bodů jako Toro Rosso.

"Mnoho lidí svá vylepšení přivezla do Španělska. My jsme se rozhodli pro Kanadu, abychom získali trochu více času, protože jsme stále malým týmem a nedokážeme reagovat tak rychle, jako ty velké," pokračuje Steiner.

img-responsive

Haas se v Monaku trápil s pneumatikami, musí jim lépe porozumět | foto: Haas F1 Team

V Monaku se navíc trápil s pneumatikami, bude se proto muset více zaměřit i na práci s nimi. Pirelli totiž do Kanady veze stejné směsi včetně té nejměkčí, hyper-měkké.

"Směsi pneumatik pro nás budou u nového balíku prioritou číslo jedna. Okruh se velmi odlišný. Je podstatně rychlejší, více se jezdí přes obrubníky, proto se nastavení hodně liší.

Hyper-měkkým musíme před Kanadou trochu lépe porozumět. V závodě u nás ty tři odlišné směsi nefungovaly, mám-li být upřímný. Jen jsme kroužili kolem, nejezdili jsme, netlačili jsme na to tak tvrdě, jak bychom chtěli," dodává Steiner.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Haas v Montrealu nasadí velké vylepšení aerodynamiky, chce zlepšit svou slabinu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 1, poslední 01.06.2018 18:05 Vložte komentář

Zobrazen poslední komentář. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Max Verstappen ve Velké ceně Brazílie 2018

Chceme v F1 roboty bez emocí? Šéf Red Bullu se Verstappena zastává

Kritický okamžik závodu - o kolo zpět jedoucí Ocon vráží do vedoucího Verstappena

"Verstappen nedokáže udržet emoce pod kontrolou," říká Brawn. "Ocon mě vyprovokoval," hájí se jezdec

Max Verstappen v kolizi s Estebanem Oconem v závodě v Brazílii

Whiting se vyjádřil k incidentu Ocona s Verstappenem. Kdo je na vině? +VIDEO

Lewis Hamilton, Toto Wolff a Valtteri Bottas slaví mistrovský titul konstruktéra po závodě v Brazílii

FOTO: Těsné souboje v Brazílii, kolize Verstappena s Oconem a oslavy titul Mercedesu

Lewis Hamilton na pódiu po GP Brazílie 2018

"Nikdy nebudu fanouškem Formule E, je pomalejší než Formule Ford," říká Hamilton

Sebastian Vettel s Ferrari na brazilském okruhu Interlagos

Kam se poděla Vettelova rychlost? Vadný senzor měl dopad na ovladatelnost jeho Ferrari

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. RÄ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Motor Renault Energy

Renault do Kanady přiveze nový motor, s jeho nasazením u Red Bullu ale váhá

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Vettel povolán ke komisařům (aktualizováno)

  2. Whiting se vyjádřil k incidentu Ocona s Verstappenem. Kdo je na vině? +VIDEO

  3. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: "K vážení nás neměli volat," zlobí se Vettel

  4. Jak bude vypadat trať ve Vietnamu, kam F1 zamíří poprvé v roce 2020?

  5. Verstappen "dohrál" incident s Oconem v garáži, FIA ho potrestala

  6. Kam se poděla Vettelova rychlost? Vadný senzor měl dopad na ovladatelnost jeho Ferrari

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud