Dle Haasu měli hlavní rivalové, McLaren a Renault, zatím štěstí

-haj, 24. dubna 2018, 18:41 Google+

Haas se nechal slyšet, že jeho hlavní rivalové v sezoně 2018, týmy McLaren a Renault, zatím měli v průběhu sezony štěstí. Haas přitom zažil v porovnání s předchozími lety velmi povedený vstup do sezony, i tak je ale až na 7. místě mezi konstruktéry.

Počet komentářů:  46 komentářů (Poslední 30.04. 12:00) Napište svůj názor
Haasu se vstup do sezony moc díky smůle nevydařil, auto má ale dobré

Haasu se vstup do sezony moc díky smůle nevydařil, auto má ale dobré | foto: Pirelli

Sdílejte článek

Jenomže americký tým zahodil potenciální dvojité umístění v TOP5 v Austrálii po dvou zpackaných zastávkách v boxech. V Číně se naproti tomu musel spokojit pouze s 10. místem Kevina Magnussena. Nejvíc bodů zatím tým vytěžil z pátého místa Magnussena v Bahrajnu. Na pátý Renault Haasu chybí 14 bodů, na čtvrtý McLaren 17 bodů.

Günther Steiner už teď přiznává, že ztráta bodů z Autrálie je bude bolet: "Během prvních tří závodů jsme na to vždy měli. Aktuálně bojujeme s Renaultem a McLarenem o čtvrté místo. Doufám, že se nám povede pořádně zabodovat, protože zatím to bylo tak, že když jsme my měli smůlu tak soupeřící týmy měli štěstí.

Už musíme mít štěstí také my. Austrálie byla hodně smolná, jinak bychom byli tam, kde bychom být měli." Dle Steinera je GP Číny ukázkou smůly, která se Haasu zatím lepí na paty. Nebýt safety-caru by jeho jezdci dojeli na sedmém a devátém místě, věří šéf týmu. Jenomže zpomalovací vůz dovolil Renaultům a Force Indiím vyměnit pneumatiky. 

img-responsive

Günter Steiner tvrdí, že jeho tým dá letos na auto více novinek než v minulých letech | foto: Haas F1 Team

Haas naproti tomu už neměl čerstvé měkčí gumy a nemohl tak zvolit stejnou strategii a poté měly Haasy problémy s rychlostí, protože nedokázaly dostatečně zahřát gumy. Steiner věří, že tyto problémy jsou řešitelné většími znalostmi a dodal, že očekává, že jeho tým udrží dobré tempo vývoje v průběhu sezony 2018 a nepropadne se v jejím průběhu, jak tomu zatím bylo ve všech sezonách. 

"Musíme pokračovat v tom, co děláme. V každém závodě se toho hodně dozvídáme o pneumatikách a rozšiřujeme naši letošní základnu znalostí, plánujeme také změny na autě. Náš celý letošní plán je odlišný od toho loňského. Vloni jsme věděli, že nebudeme mít mnoho upgradů, protože jsme se zkraje sezony rozhodli, že jich mnoho nenasadíme, protože jsme se zaměřili na auto pro příští rok. Letos jsme ale zkraje sezony rozhodli, že na auto dáme více novinek. Nezáleží tedy na tom, jak dobrá jsou vaše vylepšení, ale také na tom, jak dobrá jsou vylepšení vašich konkurentů?" zakončil Steiner.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Dle Haasu měli hlavní rivalové, McLaren a Renault, zatím štěstí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 46, poslední 30.04.2018 12:00 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 46 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cesta Maxe Verstappena s Red Bullem RB7 Spojenými státy americkými

VIDEO: Hory v Coloradu, jemný písek v Miami - po USA se s vozem F1 prohání Verstappen

Stoffel Vandoorne v F1 po sezóně 2018 skončí

Vandoorne bude příští rok závodit v elektrických formulích po boku šampiona DTM

Fernando Alonso v kokpitu vozu americké série Indycar

Alonso o svém odchodu z F1: každý závod jako oslava, vozy stále miluje. Proč tedy končí?

George Russell vyhrál závod v Rusku

Williams potvrdil mladého Russella jako svého jezdce pro sezónu 2019

Max Verstappen před Kimim Räikkönenem

Räikkönen se Verstappena i přes jejich kolizi v Japonsku zastává

Max Verstappen s Red Bullem RB14

U Red Bullu jsou naplnění optimismem, Marko pomýšlí na obrovské úspěchy s Hondou

Carlos Sainz s Renaultem RS18

"Za pokles konkurenceschopnosti Renaultu může asi motor," přiznává zklamaný Sainz

Lewis Hamilton před Sebastianem Vettelem v Belgii

Ferrari to dle Vettela Mercedesu příliš usnadnilo, těsnější souboj si přeje i Hamilton. Co je za poklesem formy?

Sebastian Vettel si podává ruce s Lewisem Hamiltonem

Hamilton se zastává Vettela a Ferrari, požaduje po médiích více respektu

Fernando Alonso skončil v Japonsku daleko za body

Trest pro Alonsa ano, pro Magnussena ne. FIA vysvětluje rozhodování svých komisařů +VIDEO

reklama
  • Pátek

    • 1. Trénink (17:00 - 18:30)
    • 2. Trénink (21:00 - 22:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (20:00 - 21:00)
    • Kvalifikace (23:00 - 00:00)
  • Neděle

    • Závod (20:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VETTEL, 3. BOT... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Kimi Räikkönen po závodě v Brazílii

Co skrývá Ferrari? Záhadná páčka na Vettelově volantu

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Hamilton se zastává Vettela a Ferrari, požaduje po médiích více respektu

  2. Ferrari to dle Vettela Mercedesu příliš usnadnilo, těsnější souboj si přeje i Hamilton. Co je za poklesem formy?

  3. "Za pokles konkurenceschopnosti Renaultu může asi motor," přiznává zklamaný Sainz

  4. U Red Bullu jsou naplnění optimismem, Marko pomýšlí na obrovské úspěchy s Hondou

  5. Trest pro Alonsa ano, pro Magnussena ne. FIA vysvětluje rozhodování svých komisařů +VIDEO

  6. Williams potvrdil mladého Russella jako svého jezdce pro sezónu 2019

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud