Například britský Autosport přišel s fotografiemi novinky, která se objevila na volantu Sebastiana Vettela. Podle dostupných informací páčku používá pouze Němec a ve druhém Ferrari (Kimiho Räikkönena) se neobjevila. Samozřejmě se nyní spekuluje, k čemu je onen systém dobrý.
Máte rádi F1? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@f1news.cz a staňte se naším redaktorem.
Ačkoliv se Ferrari snažilo volant co nejdéle skrýt, po kvalifikaci v Bahrajnu se vše prozradilo. Informace k čemu slouží, italský tým neposkytl, avšak popřel, že by se jednalo o nastavení map motoru za účelem zlepšení výkonu v zatáčkách díky výfukovým plynům. To FIA razantně zakazuje.
Může se prý jednat o nastavení spojené se změnami uprostřed zatáčky - ať už se jedná o diferenciál, mapy motoru či řízení energie. Naznačuje to prý pozice, která umožňuje použití páčky během otáčení volantu. Navíc má také rotační snímač a to ukazuje, že se pravděpodobně dá nastavovat postupně. "Nic to nevypíná či nezapíná, spíše něco zvyšuje či snižuje," uvádí Autosport.