Pilot Haasu Kevin Magnussen je toho názoru, že by Liberty Media měla věnovat větší pozornost vlastním prostředkům, aby povýšila závodění na vyšší úroveň. Jejich osobní zájmy by neměly
"Myslím to tak, jak to říkám. Liberty Media by měla provést vlastní výzkum a ne jen poslouchat piloty, protože ti budou říkat jen to, co je v jejich vlastním zájmu. Já sám nejraději závodím, když vyhrávám. O závodění se tedy nebojím - když vyhraju, tak se to stane. Zpětná vazba je pro piloty v jejich vlastním zájmu. Nechceme se starat o to, jak zlepšit závodění, chceme být sami těmi nejlepšími," prohlásil Dán.
V úvodním závodě, navzdory přidání jedné DRS zóny v třetím sektoru, to s předjížděním nebylo vůbec slavné. V Bahrajnu se rovněž rozhodli udělat změnu - DRS sekci na hlavní rovince chtějí prodloužit o 100 metrů. Magnussen se domnívá, že změny s cílem navýšit předjíždění, aby bylo příliš snadné, je výsledkem "typicky přehnaných reakcí".
"Myslím, že Bahrajn byl docela dobrý i před prodloužením DRS. Zdá se mi, že je to typický přístup - když se nepovede jeden závod, honem všechno změnit. Pak se ale dostaneme dopředu příliš snadno a závod tím bude také nudný, protože předjíždět bude každý. To není dobré. Pokud budete mít příliš mnoho zón DRS, tak to bude jen projíždění. Nebude to závodění, jen výměna pozic, a to asi ne každý chce vidět," pokračuje Magnussen.
Jiného názoru je pilot Force Indie Esteban Ocon. Ten věří, že změny DRS nebudou mít nikterak zásadní dopad a jako příklad uvádí podobná opatření, jak tomu bylo před loňskou Grand Prix Španělska.
"Myslím, že to byla dobrá věc. Nešlo o nijak masivní změnu, tím myslím tu, která nastala v Barceloně v předchozí sezóně. Nebyla to proměna nijak dramatické, ale vždy je dobré mít něco málo navíc," tvrdí Ocon.