Alfa Romeo Sauber představil vůz C37, který bude pohánět nový motor Ferrari + FOTO

Petr Hlawiczka, 20. února 2018, 12:00 Google+

Tým Alfa Romeo Sauber F1 jako čtvrtý v pořadí představil své auto pro letošní šampionát Formule 1. Jeho červeno-bílé zbarvení představil po oznámení strategické dohody již na konci loňského roku.

Počet komentářů:  7 komentářů (Poslední 21.02. 00:32) Napište svůj názor
Nový vůz Sauber C37- Ferrari

Nový vůz Sauber C37- Ferrari | foto: Sauber Motorsport AG

Sdílejte článek

Švýcarský tým se po dohodě s Ferrari se těší také na aktuální specifikaci pohonné jednotky Ferrari - v minulé sezóně totiž závodil jen s rok starou. K tomu přidá i novou jezdeckou dvojici Marcus Ericsson - Charles Leclerc, jenž v kokpitu nahradí Pascala Wehrleina z Mercedesu. Německý mladík se letos v F1 neukáže, místo toho míří do DTM.

Videopředstavení vozu Sauber C37

Auto se od loňského liší nejen kvůli změně technický předpisů kvůli ochraně kokpitu či zbarvení, ale také kvůli odlišnému technickému přístupu. Je propracovanější, obsahuje více detailů, na nose například zaujmou dva otvory. Podobné měla Force Indie, nacházely se však výše. Přední zavěšení je uchyceno k vozu výše, podobně jako loni u Mercedesu či Toro Rosso, což bylo umožněno až s příchodem širších pneumatik.

„Aerodynamický koncept se výrazně změnil a C37 obsahuje několik nových rysů ve srovnání se svým předchůdcem. Věříme, že nový koncept nám poskytne více příležitostí a pomůže nám dosahovat zlepšení během sezóny. Motor Ferrari 2018 pro nás také představuje velký nárůst výkonnosti. Doufáme, že s C37 dosáhneme pokroku a proti roku 2017 budeme konkurenceschopnější,“ říká technický ředitel Jörg Zander.

img-responsive

Zadní část nového monopostu | foto: Sauber Motorsport AG

Stáj z Hinwilu, kde vedení po Moniše Kaltenbornové loni převzal bývalý šéf Renaultu Frederic Vasseur, ohlásila také příchod několika nových sponzorů, např.: Richard Mille, Carrera, Kappa či Claro. Netají se tím, že by v letošním ročníku chtěla bojovat o body ve středu pole.

„Náš cíl je před rokem 2018 jasný: chceme dohnat pole a během roku pokračovat ve zlepšování naší výkonnosti. Do vývoje C37 jsme vložili spoustu energie a odhodlání. Chci poděkovat všem našim partnerům a fanouškům za jejich neutuchající podporu. Návrat Alfy Romeo do F1 je dalším milníkem v historii týmu a já jsme hrdý na to, že si nás pro svůj návrat do sportu vybrala tak historicky známá značka. Moc se těšíme na začátek sezóny 2018 jako Alfa Romeo Sauber F1 tým,“ uvádí Vasseur.

Srovnání s loňským Sauberem C36

Srovnání s loňským Sauberem C36 | zdroj: Sauber Motorsport AG


Fotogalerie:


Technické specifikace Sauberu C37:

Šasi: monokok z karbonových vláken

Přední zavěšení: dvojitá ramena, vnitřní jednotka s pružinami a tlumiči aktivovaná tlačnými tyčemi (push-rod)

Zadní zavěšení: dvojitá ramena, vnitřní prvky s pružinami a tlumiči aktivovanými tažnými tyčemi (pull-rod)

Brzdy: 6pístkové třmeny Brembo, kotouče a disky z karbonových vláken Carbon Industries

Převodovka: osmirychlostní rychle-řadící Ferrari, podélně uložená, spojka z uhlíkových vláken

Elektronika šasi: MES

ERS: Ferrari

Volant Sauber F1 Team

Pneumatiky: Pirelli

Kola: OZ


Rozměry a hmotnost:
Délka: 5 500 mm
Šířka: 2 000 mm
Výška (bez T kamery): 950 mm
Rozchod kol vpředu: 1 650 mm
Rozchod kol vzadu: 1550 mm
Váha: 733 kg (včetně jezdce, s prázdnou nádrží).

Vytisknout

Diskuze: Alfa Romeo Sauber představil vůz C37, který bude pohánět nový motor Ferrari + FOTO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 21.02.2018 00:32 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 7 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Startovní rošt před v Melbourne

GRAFIKA: Startovní rošt GP Austrálie - Max z 1. místa, Aston Martiny a Ferrari seřazeny za sebou

Sergio Pérez v závodě v Saúdské Arábii

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: „Dnešní den bych nejraději zapomenul,“ říká Pérez

Max Verstappen v závodě v Bahrajnu (Sakhir)

Kvalifikace pro Verstappena s Mercedesy za zády

Max Verstappen s použitím DRS během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Třetí trénink patřil Verstappenovi. Pérez v problémech

Fernando Alonso s Aston Martinem

Alonso králem 2. tréninku poznamenaného deštěm

Max Verstappen s Flow-visem během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Úvodní australský trénink pro Verstappena. Druhý Hamilton. FIA zápolila s GPS

Startovní rošt ve Spielbergu

FIA po posledních incidentech upravuje startovní rošt, Masi se v Austrálii vrací do padoku

Carlos Sainz během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Maranello chystá ofenzivu. Její první fáze má nastat v Imole. A co řekl Sainz?

Oscar Piastri s McLarenem MCL60 při testech v Bahrajnu

Nováček vs. zkušenosti: McLaren vyzdvihuje pokrok Piastriho, Haasu se vyplácí sázka na Hülkenberga

Lowe, Paddy

Super dominantní Red Bull? Lowe ostře reaguje na slova Hamiltona s Russellem

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. A... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Renaultu to ještě pár let potrvá, než se dotáhne na špici

Renaultu to ještě pár let potrvá, než se dotáhne na Mercedes, soudí Hülkenberg

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. FIA po posledních incidentech upravuje startovní rošt, Masi se v Austrálii vrací do padoku

  2. "Ferrari není v krizi," hájí svůj tým Sainz. Ví přesně, v čem spočívá problém vozu SF-23

  3. Alonso přirovnává pokrok Aston Martinu k Brawnu GP

  4. PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: „Dnešní den bych nejraději zapomenul,“ říká Pérez

  5. Alonso králem 2. tréninku poznamenaného deštěm

  6. Maranello chystá ofenzivu. Její první fáze má nastat v Imole. A co řekl Sainz?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud