Vývoj u Sauberu je po katastrofálním létě působivý, pochvaluje si Ericsson

Petr Hlawiczka, 27. prosince 2017, 06:30 Google+

Marcus Ericsson si pochvaluje přípravy svého týmu na příští sezónu Formule 1. Uznává, že ta letošní se jim moc nepovedla.

Počet komentářů:  11 komentářů (Poslední 31.12. 02:50) Napište svůj názor
Marcus Ericsson se Sauberem C36 v Malajsii

Marcus Ericsson se Sauberem C36 v Malajsii | foto: Sauber Motorsport AG

Sdílejte článek

"Když jsem se dozvěděl zprávu o tom, že Sauber bude využívat starou pohonnou jednotku, tak jsme věděli, že to nebude dobré. Všichni mohli vidět, co potkalo Toro Rosso [v roce 2016]," vzpomíná Ericsson na přípravy švýcarského týmu na sezónu 2017, v níž z finančních důvodů jako jediní nastupovali s rok starými motory Ferrari.

"Stále se na to musíte snažit nahlížet pozitivněji a říkat si: 'No, tak se zaměříme na stránku šasi.' To jsme taky udělali, ale rozhodně šlo o velký hendikep. Proto si myslím, že na mě uvnitř tým a továrna docela zapůsobili tím, jak jsme byli schopni na to tlačit a nevzdávat se," pokračuje jediný jezdec, jenž absolvoval celou letošní celou sezónu, aniž by získal bod.

Těžké období pro Sauber přišlo na okruzích po letní přestávce: "Vypadalo to fakt jako katastrofa. Na nejbližší vůz jsme tolik ztráceli, přes sekundu na kolo. Bylo to opravdu, opravdu špatné. Bylo by to pro tým snadné  se úplně vzdát a myslet jen na příští rok, ale oni pořád usilovně pracovali, v továrně pokračovali ve vývoji a na dráze v nasazování nových věcí."

img-responsive

Marcus Ericsson (vpravo) s novým parťákem v barvách nového sponzora | foto: Sauber Motorsport AG

"Poslední tři víkendy jsme se vlastně opět dostali do soubojů, v kvalifikaci jsme některé lidi předčili a v závodě je férově překonali. To je pro tým velká věc. Dokládá to, že tým má mnoho kvalit - jak na trati, tak i v továrně," dodává jezdec Sauber.

Ten se v roce 2018 po přejmenování na Alfa Romeo Sauber F1 Team těší na užší spolupráci s Ferrari a aktuální specifikaci jejich pohonné jednotky. A švédský pilot dostane nového týmového kolegu - místo Pascala Wehrleina totiž zaujme Charles Leclerc.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Vývoj u Sauberu je po katastrofálním létě působivý, pochvaluje si Ericsson

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 31.12.2017 02:50 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 11 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Sebastian Vettel v rámci třetího dne předsezonních testů v Barceloně

Ecclestone předpovídá Vettelův konec u Ferrari. Kam by podle něj mohl Němec zamířit?

Zůstane Alfa Romeo zavřená déle, než se původně očekávalo?

Uzavření továren by mohlo být podle šéfa Alfy Romeo prodlouženo. V čem je Räikkönen horší než Alonso?

Haas se snaží přežít

Steiner má co dělat, aby udržel Haas při životě. Jak zachránit menší týmy?

Nejlepší jezdci po kvalifikaci v Soči

Leclerc a Hamilton. To je Massův vysněný jezdecký tandem u Ferrari

Christian Horner, Bernie Ecclestone a Helmut Marko v Brazílii

Ecclestone má jasno: Letos žádné závody. Co na to šéf Ferrari?

Sebastian Vettel v tréninku v Abú Zabí

"FIA neměla o tajné dohodě s Ferrari nic říkat," říká Ecclestone. Red Bull se právních kroků nevzdá

Nico Rosberg a Lewis Hamilton po kvalifikaci v Austinu

"Všichni by měli napodobit Rosbergův přístup." Hill přemýšlí o slabinách Hamiltona

Kimi Räikkönen během své poslední sezóny za Ferrari

"Ferrari mělo vzít Leclerca dřív, s Räikkönenem se nikdy nikam nedostanete," tvrdí Briatore

Piloti běmeh předsezónních testů v Barceloně

"Koronavirus Verstappena děsí. Měl by ho dostat teď," přeje si Marko. Hamilton test odmítl

Kdy se dočkáme prvního letošního závodu?

Upravený kalendář bude čítat 15 - 18 závodů, ujišťuje šéf F1. Jak chce letos experimentovat?

  • Pátek

    • 1. Trénink (6:00 - 7:30)
    • 2. Trénink (10:00 - 11:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (7:00 - 8:00)
    • Kvalifikace (10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton při prvním testu (tzv. shake-downu) letošního Mercedesu F1 W08 EQ Power+

Letošní monopost Mercedesu byl ten nejobtížnější v mé kariéře, hodnotí Hamilton

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. "Všichni by měli napodobit Rosbergův přístup." Hill přemýšlí o slabinách Hamiltona

  2. Ecclestone má jasno: Letos žádné závody. Co na to šéf Ferrari?

  3. "FIA neměla o tajné dohodě s Ferrari nic říkat," říká Ecclestone. Red Bull se právních kroků nevzdá

  4. "Koronavirus Verstappena děsí. Měl by ho dostat teď," přeje si Marko. Hamilton test odmítl

  5. Leclerc a Hamilton. To je Massův vysněný jezdecký tandem u Ferrari

  6. Steiner má co dělat, aby udržel Haas při životě. Jak zachránit menší týmy?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud