Vývoj u Sauberu je po katastrofálním létě působivý, pochvaluje si Ericsson

Petr Hlawiczka, 27. prosince 2017, 06:30 Google+

Marcus Ericsson si pochvaluje přípravy svého týmu na příští sezónu Formule 1. Uznává, že ta letošní se jim moc nepovedla.

Počet komentářů:  11 komentářů (Poslední 31.12. 02:50) Napište svůj názor
Marcus Ericsson se Sauberem C36 v Malajsii

Marcus Ericsson se Sauberem C36 v Malajsii | foto: Sauber Motorsport AG

Sdílejte článek

"Když jsem se dozvěděl zprávu o tom, že Sauber bude využívat starou pohonnou jednotku, tak jsme věděli, že to nebude dobré. Všichni mohli vidět, co potkalo Toro Rosso [v roce 2016]," vzpomíná Ericsson na přípravy švýcarského týmu na sezónu 2017, v níž z finančních důvodů jako jediní nastupovali s rok starými motory Ferrari.

"Stále se na to musíte snažit nahlížet pozitivněji a říkat si: 'No, tak se zaměříme na stránku šasi.' To jsme taky udělali, ale rozhodně šlo o velký hendikep. Proto si myslím, že na mě uvnitř tým a továrna docela zapůsobili tím, jak jsme byli schopni na to tlačit a nevzdávat se," pokračuje jediný jezdec, jenž absolvoval celou letošní celou sezónu, aniž by získal bod.

Těžké období pro Sauber přišlo na okruzích po letní přestávce: "Vypadalo to fakt jako katastrofa. Na nejbližší vůz jsme tolik ztráceli, přes sekundu na kolo. Bylo to opravdu, opravdu špatné. Bylo by to pro tým snadné  se úplně vzdát a myslet jen na příští rok, ale oni pořád usilovně pracovali, v továrně pokračovali ve vývoji a na dráze v nasazování nových věcí."

img-responsive

Marcus Ericsson (vpravo) s novým parťákem v barvách nového sponzora | foto: Sauber Motorsport AG

"Poslední tři víkendy jsme se vlastně opět dostali do soubojů, v kvalifikaci jsme některé lidi předčili a v závodě je férově překonali. To je pro tým velká věc. Dokládá to, že tým má mnoho kvalit - jak na trati, tak i v továrně," dodává jezdec Sauber.

Ten se v roce 2018 po přejmenování na Alfa Romeo Sauber F1 Team těší na užší spolupráci s Ferrari a aktuální specifikaci jejich pohonné jednotky. A švédský pilot dostane nového týmového kolegu - místo Pascala Wehrleina totiž zaujme Charles Leclerc.

Vytisknout

Diskuze: Vývoj u Sauberu je po katastrofálním létě působivý, pochvaluje si Ericsson

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 31.12.2017 02:50 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 11 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Lewis Hamilton při prvním testu (tzv. shake-downu) letošního Mercedesu F1 W08 EQ Power+

Letošní monopost Mercedesu byl ten nejobtížnější v mé kariéře, hodnotí Hamilton

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

  2. Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  3. GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

  4. V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud