Vettel nechápe, proč se Kubica chce vrátit až nyní

Albert Hadáček, 4. prosince 2017, 14:16 Google+

Situace na trhu s piloty je takřka uklidněna. O víkendu svou sestavu a nové zbarvení vozu představil Sauber s titulárním sponzorem Alfa Romeo a nyní zbývá již jediné místo u Williamsu po boku Lance Strolla.

Počet komentářů:  28 komentářů (Poslední 05.12. 17:43) Napište svůj názor
Robert Kubica před testem v Abú Zabí s Williamsem

Robert Kubica před testem v Abú Zabí s Williamsem | foto: Williams F1 Team

Sdílejte článek

O to má zájem celá řada pilotů, nejzvučnějším jménem ale je Robert Kubica, který musel vrcholový motorsport opustit po rallye nehodě v Itálii z roku 2011. Nyní se po šesti letech snaží dostat zpět do sedačky v nejprestižnější závodní sérii světa.

Celý motoristický svět tento dramatický příběh sleduje a je již jen na vedení Williamsu, zda polského pilota povolají, nebo zda raději sáhnou po  Sergeji Sirtokinovi či Paulu di Restovi. Dle Sebastiana Vettela by to byl pěkný příběh, na druhou stranu zmiňuje, že by Robert zabral sedačku, kterou by jinak mohl získat nadějný junior.

"Myslím si, že to, co se tenkrát událo, bylo velmi tragické. Robert byl považován za muže, který může dosáhnout v budoucnu na mistrovský titul. Úplně ale nechápu, proč se chce vrátit až nyní. Proč se o to nepokusil dříve?" táže se Vettel.

"Samozřejmě, byl by to pro něj krásný příběh, na druhou stranu by to bylo smolné pro mladé piloty, kteří se také chtějí dostat do kokpitu," dodává čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel.

img-responsive

Webber, Mark | foto: Red Bull Racing

Takový Nico Hülkenberg, po jehož boku mohl Kubica závodit, kdyby Renault nenajal Sainze, si není návratem polské hvězdy také jist. "Testy ukázaly, že tam rychlost je, ale jen těžko můžete nasimulovat dění prvního kola VC Monaka či Singapuru," tvrdí Hulk.

"Já doufám, že bude moci bojovat na té nejvyšší úrovni, to se ale dozvíme až v příštím roce, pokud tedy dostane místo. Jeho šance vidím tak padesát na padesát," dodává německý pilot Renaultu a vítěz 24h Le Mans.

Loading...
 
Vytisknout

Diskuze: Vettel nechápe, proč se Kubica chce vrátit až nyní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 05.12.2017 17:43 Vložte komentář

Zobrazeno posledních 28 komentářů. Vstupte do diskuze Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Mick Schumacher na Závodě šampionů v Mexiku

V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Max Verstappen na pódiu po GP Španělska

Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Koncept monopostu pro rok 2021 v aerodynamickém tunelu Alfy Romeo v Hinwilu

FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

Alexander Albon v Monaku

"Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Fernando Alonso a Stoffel Vandoorne v Malajsii

Vandoorne je na stejné, ne-li lepší úrovni než Alonso, tvrdí Alain Prost

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

  2. Mistrovský titul s Ferrari - Vettelův cíl se podle Binotta nemění

  3. Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

  4. FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

  5. "Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

  6. "Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud