Nejrychlejší zastávku předvedl Red Bull, když vítězného Verstappena odbavil v 27. kole za 2,21 vteřiny. Jeho týmový kolega Ricciardo se o 2. kola později zdržel 2,67 s.
Druhou nejlepší práci jsme pozorovali u Ferrari, které Vettela začínajícího z posledního místa v 27. kole přezulo za 2,25 s. Protože Räikkönen do závodu nestartoval, šlo o jedinou akci italského týmu.
Třetí příčku mezi týmy obsadil Williams, když Massu v 11. kole zdržel 2,39 s a Strolla v 12. kole 2,56 s. Čtvrtým nejrychlejším týmem v boxech se stala Force India, u které stál Ocon už v 2. kole 2,41 sekundy a Pérez v 30. kole 2,59 s.
Většina pilotů začínala na super-měkkých pneumatikách, pro start na měkkých se rozhodla pouze trojice Ericsson, Vettel a Wehrlein.
Na dvouzstávkovou strategii vsadili Grosjean s Hülkenbergem, zbylých 16 klasifikovaných jezdců si vystačilo s jedinou zastávkou - včetně Ocona, jenž kvůli pomalému defektu zamířil do boxů už v 2. kole.
Piloti vpředu volili jednozastávkovou strategii super-měkká - měkká směs, Vettel startující z posledního místa použil alternativní měkká - super-měkká, z jejíž rychlosti v závěru těžil, ovšem na třetího Ricciarda to nestačilo.
Nejdelší stint na super-měkkých pneumatikách (30 kol) zvládl Pérez, na měkkých vydržel nejdéle již zmíněný Ocon - 53 z celkových 56 kol (94,6 % závodu).